וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג שעומד מאחורי בגד הים הלוהט של בר רפאלי

גל סלונימסקי

3.4.2019 / 14:15

לא שחסרות לנו סיבות לקנא בבר רפאלי, אבל בגד הים המנומר שהיא לבשה בחופשה הפוטוגנית במלדיביים לא יוצא לנו מהראש. יצאנו לברר מי עומדת מאחורי היצירה - וגילינו שמדובר בלא אחרת ממלאכית ויקטוריה'ס סיקרט. עולמן של הטופמודלס ובגדי הים השווים

בר רפאלי בבגד הים המדובר

לא באמת חסרות סיבות לקנא בבר רפאלי ועכשיו התווספה לה עוד אחת כשראינו אותה מבלה בחופשה פוטוגנית להפליא במלדיביים ומשדרת לעולם אנרגיות מושלמות של קיץ. אבל לא רק המים הכחולים, החול הלבן והלוק הנינוח של בר רפאלי הם אלו שגורמים לנו לרצות להתחלף איתה לרגע, אלא גם בגד הים המנומר שהיא השוויצה בו באינסטגרם. מתברר כי מי שאחראית לגזרה המושלמת של בגד הים הסקסי ולפרינט הסופר טרנדי היא לא אחרת מאשר דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט קנדיס סוונופול.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קנדיס סוונופול בבגד ים בעיצובה

הדוגמנית מדרום אפריקה אולי זכורה כמי שפרסמה תמונת הנקה מסעירה במיוחד מאחורי הקלעים של סט צילומים, או בתור הדוגמנית שהלכה על המסלול בהיריון עם גוף דקיק ובטן בלתי נראית - אבל היא הרבה יותר מזה. סוונופול נכנסה בשנה שעברה לעולם העסקים כשהשיקה את מותג בגדי הים tropic of c. המותג מציע בגדי ים בחיתוכים מחמיאים לקימורי הגוף במגוון צבעים וגזרות.

אחת ממטרות העל הן כמובן להחמיא לגוף האישה ולכן כל הדגמים, בין אם מדובר בבגד ים שלם או ביקיני, הם בגזרות גבוהות ומחשופים מרובעים שמחזיקים היטב את החזה. אבל הבשורה החשובה באמת של המותג היא מחירים די סבירים (ללקוחות שאוהבות להשקיע בבגדי הים שלהן כמובן) ולא מטורפים כמו שהיינו מצפות מדוגמנית ספורט'ס אילוסטרייטד. כך למשל, בגד הים שבחרה ללבוש רפאלי עם הפרינט המנומר עולה 150 דולר ועדיין זמין לרכישה באתר.

עוד באותו נושא

"אני גאה": קנדיס סוונופול חושפת בטן "לא מושלמת" אחרי הלידה

לכתבה המלאה

גזרות מחמיאות, מחירים די סבירים. קנדיס סוונופול בבגד ים של tropic of c

סוונופול, שכמובן מדגמנת את בגדי הים בעיצובה, היא לא הדוגמנית היחידה שהשיקה ליין בגדי ים. גם אמילי רטאייקאוסקי השיקה לאחרונה מותג הלבשה תחתונה ובגדי ים בעיצובה שנקרא Inamorata. מי שמדגמנת את הבגדים זו כמובן רטאייקאוסקי עצמה, שכבר הספיקה אפילו להסתבך בתקרית בודי-שיימינג על רקע תמונה בבגד ים ולשגע את הרשת עם הפקת אופנה מקורית במיוחד שצולמה במכולת בין המוצרים.

בקולקציה שלה ניתן למצוא גם גזרת ביקיני ובגדי ים שלמים במגוון עיצובים שכוללים קשירות, שלל סוגים של מחשופים וחיתוכים גיאומטריים. הדגש העיקרי הוא שרוב הדגמים זעירים במיוחד, בדיוק בסגנון שרטאייקאוסקי אוהבת, בפרינטים מנומרים, מנוקדים, מנוחשים וצבעים חלקים. המחירים לא גבוהים ומתחילים ב-75 דולר לבגד ים.

גם אמילי רטאייקאוסקי נכנסה לעסקי בגדי הים

הפקת אופנה שצולמה במכולת בין המוצרים

ואם לא התחברתן לאופציות למעלה, אולי כדאי שתעיפו מבט בקולקציית בגדי הים שהשיקה הדוגמנית הרותחת רוזי הנטינגטון וויטלי בשיתוף עם המותג מארקס אנד ספנסר. הקולקציה של הנטינגטון שואבת השראה ממקומות אקזוטיים ברחבי העולם ומציעה בגדי ים שלמים וביקיני עם פרינטים פרחוניים ומנוקדים בצבעוניות עזה ושמחה. גם היא עיצבה שלל גזרות - מסטרפלס, דרך מחשוף עמוק ועד פתח חזה מרובע, כך שכל אחת יכולה למצוא בגד ים שמתאים ומחמיא לה. הקולקציה הזו היא הזולה מבין האפשרויות, כשעלות של בגד ים נעה סביב ה-15 פאונד לחלק תחתון ו-25 פאונד לחלק עליון. סביר בהחלט.

נמסנו. רוזי הנטינגטון וויטלי בבגדי הים בעיצובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully