וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אלו מייגן וקייט? המלכה הערבייה שעושה לכולן בית ספר

גל סלונימסקי

4.4.2019 / 7:00

מתברר שכל הזמן הזה בו היינו עסוקות בבתי המלוכה באירופה, פספסנו את מלכת הסטייל האמיתית שהסתתרה לה במזרח התיכון. הצצנו לארון של ראניה, רעייתו של עבדאללה מלך ירדן, וגילינו מתלבשת מחוננת וחובבת טרנדים שמשדרת קלאסיות מלכותית מושלמת

ראניה מלכה ירדן. splash
קולור בלוק, ראניה מלכת ירדן/splash

אנחנו מודות ומתוודות: אנחנו נוטות לעקוב באדיקות אחרי הסטייל של בתי המלוכה באירופה וזונחות את הנשים שנמצאות בבתי מלוכה אחרים ברחבי העולם, שלעתים מפגינות יכולות סטייל משובחות לא פחות. בין קייט מידלטון, מייגן מרקל והמלכה לטיסיה, שלאחרונה הפכה לחביבת המדור, יש מלכת סטייל חדשה ובלתי מעורערת והגיע הזמן שניתן לה את הקרדיט המגיע לה.

אנחנו מדברות על ראניה (48), רעייתו של עבדאללה מלך ירדן, שמחזיקה בטייטל "מלכה" - ובצדק. לא ברור איך עד היום פספסנו את השכנה הלוהטת שלנו שמפגיזה בכל לוק, קשובה לטרנדים מובילים ומצליחה לבחור את האאוטפיטים הכי מדויקים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

רק בשבוע האחרון הדגימה לנו ראניה איך לובשים קולור בלוק נכון כשהגיעה לתערוכת מעצבים בירדן לבושה בחולצה ורודה עם מפתח "וי", חצאית עיפרון אדומה באורך הקרסוליים ועקבי סטילטו בצבע תואם. כדי להוסיף שיק של מלכה, ראניה בת ה-48 צירפה ללוק שרשרת יהלומים, סתם כדי שלא תשכחו מי פה הרויאל.

כמה ימים קודם לכן היא ובעלה המלך נפגשו עם נשיא צרפת עמנואל מקרון ורעייתו בריג'יט בארמון האליזה בפריז. היינו מצפים ממנה לבחור באאוטפיט צרפתי קלאסי, אבל ראניה דווקא הלכה על לוק אדג'י שלא מתכתב עם האווירה של בירת הסטייל. מתברר שזו הייתה החלטה מוצלחת והיא הצליחה לגנוב את ההצגה מבריג'יט מקרון שידועה בסטייל מוצלח בעצמה ודווקא הפעם שיעממה אותנו לגמרי.

המלכה לבשה חולצת עור שחורה מכופתרת וצירפה לה חצאית פליסה של בית האופנה האיטלקי ארמנו סקרבינו מקולקציית קיץ 2019. בגזרת האקססוריז הלכה ראניה על תיק של לואי ויטון ועקבים של פראדה, ובשביל הטאץ' המלכותי הוסיפה עגילי יהלומים של מעצב התכשיטים הלבנוני ראלף מסרי.

עוד באותו נושא

מי הבוס? לטיסיה מלכת ספרד מציגה צבעוניות מנצחת

לכתבה המלאה
ראניה מלכה ירדן פריז. AP
לא מפחדת ללבוש אדג'י דווקא בפריז. המלכה ראניה בחולצת עור וחצאית פליסה/AP
ראניה מלכה ירדן פריז עמנואל מקרון בריג'יט עבדאללה המלך. AP
בריג'יט שיעממה, ראניה גנבה את ההצגה/AP

בביקור שערכה באקדמיה להוראה היא הוכיחה לעולם שמשבצות ופסים מסרבים להיות אויבים, ויתרה מכך - מדובר בשילוב מוצלח מאוד של שני פרינטים דומיננטים. המלכה לבשה חצאית משובצת וצירפה לה חולצה מפוספסת, שניהם של המעצבת הקולומביאנית סילביה צ'רסי. לוק מדויק שהיינו שמחות לאמץ.

כשמסתכלים על הסטייל של ראניה אפשר לזהות הרבה עיצובים קלאסיים, חצאיות ארוכות ומתנפנפות וחולצות סגורות או כאלה בעלות מפתח וי צנוע. אין לה גזרות משוגעות או מחשופים נדיבים אלא סטייל שמשדר איפוק. גם בחירת הצבעים שלה תמיד משדרת משהו רגוע, אולי בגלל הבלגן שתמיד מתרחש במזרח התיכון, היא תמיד תעדיף צבעים עמוקים או בהירים ופרינטים עדינים ולא צועקים.

ראניה מלכה ירדן. splash
הלוק שאי אפשר לפספס: משבצות ופסים מסרבים להיות אויבים/splash
מלניה טראמפ ראניה מלכת ירדן הבית הלבן. AP
אאוטפיטים עדינים וקלאסיים. ראניה לצד מלניה טראמפ/AP
ראניה מלכת ירדן (משמאל) ומלכת ספרד לטיציה לפני פגישה רשמית בארמון המלוכה, מדריד, 20 נובמבר 2015. רויטרס
מחבבות את שתיהן. מלכת ירדן ראניה ומלכת ספרד לטיסיה ב-2015/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully