וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הבוס? לטיסיה מלכת ספרד מציגה צבעוניות מנצחת

26.3.2019 / 10:20

מלכת ספרד פשוט לא מפספסת וממשיכה לדייק בבחירת לוקים משובחים והפעם שני מראות סופר קלאסיים ודווקא לא במחירים עממיים במיוחד. כן, היא מכירה עוד מותגים חוץ מזארה

לטיסיה, מלכת ספרד. GettyImages
יודעת להפוך כל הופעה למיליון דולר. המלכה לטיסיה/GettyImages

קשה לתפוס את המלכה לטיסיה לא מתוקתקת מכף רגל ועד ראש, בין אם מדובר בלוקים בסגנון מחויט, קז'ואלי, רומנטי או בשמלת ערב, מדובר באישה עם חוש סטייל מפותח ומעורר התפעלות. לא כל שכן, היא נחשבת לבת המלוכה שמזוהה יותר מכל בבחירת אאוטפיטים בעלי תווית מחיר לא מנקרת עיניים מרשתות כמו הייץ אנד אם, זארה, מאסימו דוטי, אסוס ואוטרקה. יש לה את היכולת החמקמקה להפוך בעזרת סטיילינג נכון כל פריט עממי להופעה של מיליון דולר, וכמעט אין יציאה ציבורית שלה שלא זוכה בקונצנזוס גלובלי של שבחים.

לעוד חדשות אופנתיות:
למה קייט מידלטון ומייגן מרקל לובשות רק ניוד ואפור ליד המלכה אליזבת?
הצצה לקולקציות החדשות של המותגים הכי רותחים

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לטיסיה, מלכת ספרד. GettyImages
סריג ומכנסי 7/8 של הוגו בוס/GettyImages

בשבוע האחרון חרגה המלכה (46) מהרגלה והציגה שני לוקים מבית האופנה הגרמני החביב עליה הוגו בוס, שהוא אמנם מהסוג הפחות הנגיש לפשוטות העם אבל עדיין לא מתקרב למחירים שמאפיינים את הקולגות הבריטיות. לראשון מביניהם, כנס המציין את ההישגים הלאומיים של ספרד בתחום המדע שערך הזוג המלכותי במדריד בסוף שבוע, הגיעה לטיסיה במכנסיים אדומים מתרחבים באורך 7/8 בגזרת 'קולטס' גבוהת מותן עם חגורה תואמת (150 פאונד בסייל) וטופ אדום בעל שרוולים ארוכים וכפתורים מוזהבים (95 פאונד בסייל).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לטיסיה, מלכת ספרד. GettyImages
נגיעה של יוקרה - עגילים של שאנל/GettyImages

אותו הלוק בדיוק נראה עליה גם בסוף ינואר השנה כשהתארחה בוועידה המקדמת את צביון השפה הספרדית במדיה. גם הפעם התאימה להופעה עקבי פאמפס שחורים מעור של הלייבל הספרדי מגריט (90 יורו) ועגילי יהלומים בשייפ כוכב צמודים לאוזן של שאנל. שילוב על זמני של פריטים שהם על התפר שבין מחויט לקז'ואל, צבע שהוא סטייטמנט, קלאסיות עם איזון עכשווי במכנסיים ועקבים שהם סופר סקסיים מצד אחד אבל גם משדרים אטיטיוד שמרני במידה.

אתמול (ב') היא כבר נחתה בבואנוס איירס, ארגנטינה, וירדה מהמטוס שלובת ידיים לצד בעלה, המלך פליפה השישי, עם שמלת עיפרון אלגנטית וקייצית בגוון ירוק מנטה, גם היא כאמור של הוגו בוס, בעלת חגורת מותן תואמת ואבזם מתכתי שחור. פה היא שוב המשיכה בנאמנות למגריט עם דגם פאמפס מחודד מסאטן בצבע קרם, פלוס קלאץ' תואם שנקנה באותו חברה. גם התיק וגם הנעליים נרכשו ככל הנראה לא בעונה זו ואינם ניתנים להשגה ברשת.

גזרת הביוטי של המלכה התכתבה עם האטיטיוד הנגיש והוסיפה לאווירת 'אחת העם' וכללה שיער פזור במראה טבעי ושביל בצד, איפור קליל להפליא עם סומק עדין ומשיכה מרפרפת של צללית חומה ואותם עגילי יהלום שהשלימו ברמיזה את הניצוץ הנדרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully