וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורקס בת"א, אלכוהול בירושלים, בוץ בים המלח: קיארה פראני עושה את ישראל

גל סלונימסקי

7.4.2019 / 11:45

בלוגרית האופנה המצליחה בעולם הגיעה לביקור פרטי של ארבעה ימים בישראל כדי לפזר את הגלאם האישי שלה ברחובות תל אביב, ירושלים ובים המלח. מה היא לבשה, איפה היא בילתה ואיזה ישראלים היא פגשה בדרך. יומנה של קיארה פראני בארץ הקודש

קיארה פראני ים המלח. אינסטגרם, צילום מסך
תמונה אייקונית בבוץ של ים המלח. קיארה פראני בישראל/צילום מסך, אינסטגרם

לא בכל יום אנחנו זוכים לביקור בישראל של בלוגרית אופנה מובילה, וכשאנחנו אומרים בלוגרית אופנה מובילה - אנחנו מתכוונים לה-בלוגרית, בה"א הידיעה. קיארה פראני, שהיום כבר תחת הטייטלים שלה אפשר למצוא גם בלוגרית האופנה המצליחה בעולם, אשת עסקים, מעצבת אופנה ודוגמנית, הגיעה לשלושה ימים של שמש ישראלית - ואין מאושרות מאיתנו לראות אותה צועדת ברחובות המדינה.

פראני, שמחזיקה ב-16.3 מיליון עוקבים באינסטגרם, נחתה ביום חמישי בערב בפעם הראשונה בחייה בישראל לקבלת פנים פוטוגנית עם שלל פינוקים ובלונים ממותגים. מי שפגש אותה עם הנחיתה היא הקוסמטיקאית הצמודה והחברה הטובה, מימי לוזון, שגם עומדת מאחורי ההזמנה לביקור, שהופק באמצעות החברה קאווה גרופ.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

עפה על חוף הים בתל אביב

פראני הגיעה לארץ מלווה בארבעה חברים איטלקיים מתעשיית האופנה. קיארה ביאסי, בלוגרית שמחזיקה ב-2.3 מיליון עוקבים, ורוניקה פרארו, פרדייס זהארי ואנג'לו טרופאה. עם הגעתם לארץ הם נסעו למלון דן בתל אביב, שם לנו במהלך השהות בתל אביב.

אחרי שנחו קצת מהטיסה, החלו ההכנות לערב של כיף במסעדת "הסלון" של אייל שני בתל אביב. כמובן שפראני לא יכולה להרשות לעצמה לצאת לחקור את תל אביב כשהיא לא לבושה בהתאם, אז היא בחרה בגופייה מנצנצת ומכנסי עור. כדי שהלוק יהיה שלם היא הזמינה למלון את המאפר והמכר הקרוב עידו רפאל, שדאג לאפר אותה לבילוי. על השיער הופקה אדיר יעקב.

אחרי שסיימו לאכול ולפזז, קמה החבורה ליום שישי, שהיה שמשי במיוחד. הם טיילו בתל אביב, בחנו את המזכרות בשוק העירוני, טעמו בורקס - שאותו כינתה פראני "האהוב עליי" ושתו שייקים פוטוגנים. כל מה שמצטלם טוב. את הסיור סיימה פראני בביקור בחוף הים של תל אביב כשהיא לובשת מכנסיים משובצות אבנים, קרופ טופ לבן, ז'קט ג'ינס שירד ככל שעלו המעלות ואוחזת בתיק של שאנל. את הערב השני בישראל הם בילו בארוחה פרטית בביתה של לוזון.

עוד באותו נושא

"אבל את אמא": קיארה פראני מצטלמת טופלס ומשגעת את המעריצים

לכתבה המלאה

אחרי שסיימו להכיר את תל אביב, זכו חברי הקבוצה להמריא במסוק לים המלח וליהנות מטיפול פנים של מימי לוזון, שזו למעשה הייתה מטרת הביקור. אבל שום ביקור בים המלח לא שלם בלי תמונה של הגוף מרוח בבוץ המקומי - וגם פראני סיפקה לנו רגע אייקוני שכזה. בתמונה היא לבשה בגד ים ורוד ניאון והצהירה - זו תמונת הביקיני הראשונה שלי העונה.

משם המשיכה חבורת פראני למלון ממילא בירושלים, שם זכו לקבלת פנים ממותגת - תמונות של פראני עם הבעל פדז ועם הבן ליאו, מגבות ובלונים עם השם שלה ושלטים בחדר האוכל עם סימן ההיכר של המותג הפרטי - עין. רגע לפני שיצאו לערב האחרון בישראל, זכתה פראני שוב להתארגן בעזרת צוות ישראלי. על האיפור הופקדה אדווה אלמקייס ועל התסרוקת אחראי שוב אדיר יעקב. כשהיא לובשת חולצה של דיור יצאה פראני מלווה בחבריה לבר של המלון, כדי לסיים את השהות הקצרה בישראל עם המון אלכוהול ואוכל טעים. את היום האחרון מעבירה החבורה בירושלים, בעיר העתיקה, בשוק ובכותל - עד ההמראה ליעד הבא - מדריד. אנחנו כבר מחכות לביקור הבא.

קיארה פראני ים המלח. אינסטגרם, צילום מסך
לנסוע בפקקים? ממש לא. קיארה פראני מגיעה במסוק ובטוטאלוק שחור לים המלח/צילום מסך, אינסטגרם
קיארה פראני ים המלח. אינסטגרם, צילום מסך
פותחת את הקיץ עם בגד ים ורוד ניאון/צילום מסך, אינסטגרם
קיארה פראני ים המלח. אינסטגרם, צילום מסך
מה שווה הביקור בלי קצת בוץ?/צילום מסך, אינסטגרם
קיארה פראני ים המלח מימי לוזון ירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
מפרגנת לקוסמטיקאית הצמודה שיזמה את הביקור - מימי לוזון/צילום מסך, אינסטגרם
קיארה פראני ירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
גם ירושלים הייתה בתכנית/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully