וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תאבדו את הרב קו שלכן! תיקי צוואר הם הדבר הבא

גל סלונימסקי

10.4.2019 / 7:40

יוצאות לחופשה ורוצות לשמור קרוב אליכן מסמכים חשובים, דרכונים ומפת דרך? כבר לא צריך תיק גב גדול ומסורבל, בתי האופנה אימצו את הטרנד הכי אבהי והפכו אותו לשיק. ברברי, ז'אקמוס ואפילו זארה כבר הוציאו גרסה משלהם לתיק הצוואר, ונראה שהדרך לארון שלכן קצרה מתמיד

תיק צוואר ג'יבנשי. GettyImages
אבא יכול להיות גאה. הגרסה של ז'יבנשי/GettyImages

טרנד מוזר איך שימושי להפליא חדר אל לב המיינסטרים של התצוגות בשבועות האופנה בסתיו האחרון - תיק הצוואר. מדובר בטרנד שכאילו לקוח מארונו של האבא המטאפורי שלנו. אחרי ה"דאדי'ז שוז", נעלי הסניקרס המגושמות, ממשיכה דמותו של האבא הבדיוני לספק השראה לעולם האופנה.

דמיינו את האימג' הבא: אבא יוצא לחופשה משפחתית עם חולצת הוואי פתוחה, מכנסיים קצרים, גרביים עד אמצע השוק ותיק תלוי על הצוואר שבו הוא שומר את מפת הדרך, לצד המצלמה שתלויה גם היא על הצוואר. נשמע מוכר, לא? הדמות הזו בדיוק הובילה ללידתו של הטרנד שצובר תאוצה בענק.

בתיק הצוואר שהפך לפריט אופנתי אפשר לשמור דרכונים, מסמכים, כסף קטן וכן, גם את מפת הדרך (כאילו שאין מפות דיגיטליות בסמארטפון). ואולי זה נשמע כאילו תיק הצוואר הוא פריט שמיועד רק לחופשות, אבל ההפך הוא הנכון - אפשר לענוד את התיק גם ביומיום, סתם כאקססורי שימושי לרב קו ואשראי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

תיק צוואר פנדי. NET A PORTER, אתר רשמי
750 דולר - והוא שלכם. תיק הצוואר של פנדי/אתר רשמי, NET A PORTER

הפעם הראשונה שתיק הצוואר קיבל התייחסות מבית אופנה נחשב היה כבר לפני שלוש שנים, על המסלול של גוצ'י. אז הוא עדיין לא ממש הצליח לפרוץ ולהשתחל לארונות של כולנו. אביב 2019, רגע לפני ה"ספרינג ברייקס", הייתה הזדמנות מחודשת להחיות את תיק הצוואר ולנסות שוב להחזיר אותו לקדמת הבמה. בתי האופנה ברברי, גבריאלה הרסט, ז'יבנשי וז'אקמוס (234$) הציגו גרסה שיקית משלהן לתיק הצוואר, ומשם הדרך למיינסטרים הייתה קצרה במיוחד.

האבא המטאפורי של כולנו יכול להיות גאה, המשימה הושלמה - והוא הצליח להחדיר את הסטייל שלו לאופנה העכשווית ולייצר טרנד בהשראתו. רשתות האופנה כמו זארה או אורבן אאוטפיטרס כבר יצרו מגוון אפשרויות בסגנון תיק הצוואר האבהי, וכמו שזה נראה כרגע - מדובר בפריט חובה. קחו בחשבון לפני שתארזו לחופשת פסח או לפסטיבל. רק מזכירות שקואצ'לה ממש מעבר לפינה.

עוד באותו נושא

Complét: מותג התיקים שאתן חייבות להכיר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • תיקים
  • תיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully