וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Complét: מותג התיקים שאתן חייבות להכיר

3.4.2019 / 7:07

תעשיית האופנה המקומית עוברת לא מעט טלטות בשנים האחרונות, אך יש מותגים שמצליחים לשבור את תקרת הזכוכית, לפנות לשוק הבינלאומי ולהציף את דפי האינסטה של הפאשניסטות. ריאיון מיוחד עם הנשים החזקות מאחורי Complét

קומפלט, פופ-אפ. מירב בן לולו,
למי שעדיין לא הכירה - מותג התיקים Complét/מירב בן לולו

מצבה הלא פשוט של תעשיית האופנה המקומית הוא עניין ידוע לכל. יש לנו פה מבחר לא קטן של מעצבים סופר מוכשרים ומלאי מוטיבציה הפועלים בסביבה מוגבלת הן מבחינת ייצור והן מבחינת נפח לקוחות. בנוסף, פלטפורמת תמיכה ממשלתית לא ממש קיימת, כך שרובם נאלצים להתגלגל מחודש לחודש בקושי רב כשהם לא תמיד בטוחים איך יצליחו לספק את הסחורה לעונה הבאה. הפתרון המובן מאליו של יציאה לשוק הבינלאומי דורש כמות משאבים בלתי נתפסת תוך התנהלות עבודה מסודרת בסטנדרטים המקובלים - משוכה שמעטים מצליחים לעבור. כך שמאחורי כל הצלחה מקומית מעבר לים מסתתר סיפור מרתק ומרגש לא פחות. מותג התיקים Complét הוא אחת הדוגמאות החדשות והמסקרנות בגזרה.

לעוד חדשות אופנתיות:
חו"ל בישראל: המקומות היוקרתיים לעשות בהם שופינג
הטרנדים החזקים באינסטגרם למרץ 2019

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קומפלט, פופ-אפ. מירב בן לולו,
עם הפנים לשוק הבינלאומי. המותג האיכותי מיוצר באיטליה/מירב בן לולו

בשנת 2013 ליאונורה פורר וסיוון מושקוביץ הקימו את קומפלט, כשבהתחלה עיצבו, שיווקו ומכרו ללקוחות מתוך דירתה של פורר בתל אביב, ובהמשך בסטודיו קטן בדרום העיר. די מהר השתיים הבינו שכדי לבנות העסק שלהן הפנים חייבות לפנות לחו"ל. "אפשר לומר שבאותה תקופה גרנו קצת בארץ ובעיקר על המטוס", מספרת מושקוביץ בראיון בלעדי לוואלה! אופנה, "ודי מהר הגענו להבנה שכדי לעשות את זה כמו שצריך אנחנו חייבות שותפה שלישית".

לתמונה נכנסה אמילי וויט-מרידור שהגיעה מחומשת בקשרים וניסיון שצברה בחמש שנות עבודה אצל המעצבת דיאן פון פירסטנברג בניו יורק ותקופה נוספת בהקמה המחודשת של קנזו בפריז. למזלן של מושקוביץ את פורר, וויט בדיוק התחתנה עם בחור ישראלי כך שנוצרה הזדמנות מושלמת לכל הצדדים. מאז הן טריו והמסע של קומפלט לשווקים הגלובליים קיבל את הבוסט הנכון.

עוד באותו נושא

התשוקה לנעליים: השוז שכולן חולמות לנעול

לכתבה המלאה
קומפלט. ליה גלדמן,
סיוון מושקוביץ, אמלי וייט מרידור, ליאונורה פורר אגמון/ליה גלדמן

"לפני שלוש שנים ראינו שמאוד קשה לנו לייצר בארץ מבחינת יכולות השוק והחלטנו להעביר הכול לאיטליה" משתפת פורר, "הבנו בצער גדול שבשביל להתחרות בשוק הבינלאומי אנחנו נצטרך לשדרג את האיכות. עברנו מפעל מפעל בכל איטליה עד שהגענו לאחד שמייצר למותגים הכי גדולים. אנחנו חתומות על סודיות, הם נוקשים ברמות, אז לצערי לא אוכל לפרט מעבר". מוסקוביץ מחדדת ומוסיפה: "החזון ההתחלתי של לגור ולנהל את העניינים מישראל ולשמור על צביון של מותג ישראלי נשאר ועובד מצוין, אבל כדי לבנות את זה היינו חייבות קודם להתפקס על ארבע קולקציות בשנה, להציג בשואורומים בינלאומיים ורק אז להציג פה בישראל בגאווה".

קומפלט, פופ-אפ. אסף לוי,
עכשיו כולן יכולות: פופ-אפ בתל אביב, 7-21.4/אסף לוי

הגאווה הזו כוללת גם קבלות בדמות סטמפות מטעם ווג הבריטי שהכתיר את קומפלט כאחד מחמשת מותגי הקאלט הטובים של השנה, ומאל היפני כאחד המותגים החדשים שיש להכיר ב-2019. רשימת החנויות בהן התיקים הישראלים מוצגים בעולם מרשימה במיוחד וכוללת את האתר המקוון shopbop.com, ניימן מרכוס ברחבי ארה"ב, סלפירדג'ס ובראון בלונדון וליין קרופורד במזרח אסיה.
כעת הן מתפנות להשיק גם פה חנות במתכונת פופ-אפ שתהיה פתוחה במשך שבועיים ותכלול את קולקציית קיץ 2019 החדשה לצד סמפלים ותיקי One of a Kind במחירים מיוחדים.

קומפלט, פופ-אפ. מירב בן לולו,
ווג הבריטי קבע - אחד מחמשת מותגי הקאלט הטובים של השנה/מירב בן לולו

אז מה בקולקציה? בגדול מדובר על מבחר רחב של תיקי יד, תיקי גב, קלאצ'ים, תיקי באקט במראות קלאסיים עם טאץ' של טרנדיות המתאימים לכל שעות היממה. אבל אם יורדים לפרטים פחות גנריים ניתן למצוא למשל את דגם המעטפה 'ואלרי' שמגיע עם ידית חישוק במגוון גדלים כולל גרסת פאוץ' בשילובי גוונים מטריפים של ירוק, כתום, פוקסיה או בז' ומסגרת צבעונית. 'ג'ייד' הריבועי מוצג בעורות קרוקו, שילובי קולור בלוק של כחול תכלת וכתום וכן עור לבן וקנבס טבעי ותיקי נעמי ואווה בגוונים רגועים יותר כמו ורוד ניוד, סגול לילך, כתום ולבן. בין חובבות המותג ניתן למצוא מובילות דעת קהל נחשבות (בעולם האינסטוש) כמו קייט פולי, דניאל ברנשטיין, ליף גרינר, ת'ורה ולדימארס, קרולה פוייר, ג'ני וולטון, ג'ו קסיאן, מיכאלה סבאדיני, ג'סי אנדרוז, ג'רלדיני בובליל, צ'לסי ליילנד, אמנדה נורגרד, סוזי באבל ועורכת Harper's Bazaar קרי פיארי.

חנות הפופ-אפ תפעל למשך שבועיים, החל מה-7 לאפריל ועד ה-21 אפריל, ברחוב שרון 8 תל-אביב.
טווח מחירים: קולקציית תיקי קיץ: 1,390-2,700 שקלים (מחירים לפני הנחה של 15% לחנות הפופ-אפ), מחירי סמפלים: 500-1,200 שקלים.

קומפלט, פופ-אפ. אסף לוי,
תיקי 'ואלרי' המשגעים במגוון צבעים וגדלים/אסף לוי
קומפלט, פופ-אפ. מירב בן לולו,
התיק שכל הפאשניסטות חושקות בו - Complét/מירב בן לולו
  • עוד באותו נושא:
  • קומפלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully