וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדות לחירות: בואו נשתחרר מהטרנדים האלה שמעיקים על כולנו

גל סלונימסקי

19.4.2019 / 7:26

גם אנחנו אהבנו בהתחלה את הטרנד המנומר, את צבעי הניאון וללכת עם פאוץ' - אבל די. הטרנדים האלה הציפו את הרחוב והפכו למאוסים בעיני כל. בפסח הזה אנחנו מפסיקות להיות קורבנות אופנה

קיילי ג'נר. צילום מסך
כולן ברחוב נראות כמו העתק-הדבק אחת של השנייה. קיילי ג'נר בטוטאלוק ניאון כתום/צילום מסך

יודעת כל פאשניסטה באשר היא שההבדל בין להתלבש בשיא הסטייל לבין להיות קורבן אופנה הוא דק מאוד. הסוד הוא כמובן בדרך שבה את מאמצת את הטרנדים. מצד אחד, את רוצה להיות סופר מעודכנת ומצד שני - אסור לזנוח את ה'אני האופנתי' שלך ואת המסר שאת רוצה להעביר. למעשה, כל אחת צריכה לאמץ בצורה אחרת את הטרנדים שמשווקים לנו ברשתות האופנה והבעיה מתחילה כשכולן הופכות להיראות כמו פס ייצור.

במידה מסוימת, זה די טבעי שנראה בגד שיש לנו בארון על מישהי אחרת ברחוב. הרבה מאתנו קונות ברשתות האופנה הגדולות (אהמ זארה) שכל הפאשניסטות מכורות אליהן ומייצרות בגדים בכמויות אסטרונומיות. אבל כמו המשפט הידוע - אלוהים נמצא בפריטים הקטנים, ומי שבאמת תצלח את הסיטואציה המוכרת של "ביץ' סטול מי לוק", היא מי שתדע להתאים פריטים ייחודים ללוק הנבחר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טרנד מנומר לסתיו 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
צבא המנומרות יוצא לעוד קרב/אתר רשמי, אינסטגרם

לא כולנו נולדנו סטייליסטיות עם יכולת התאמה מופתית של בגדים, ואפילו הכוכבות הגדולות נעזרות בשירותיהן של יודעות דבר. אז מה בכל זאת ימנע מאתנו להפוך להיות קורבנות אופנה? אחד הכללים המוכרים הוא האיסור על העמסת טרנדים. למה גם וגם וגם? תבחרו אחד ובאותה נשימה זכרו - כל המוסיף גורע. החלק השני של "הרי זה משובח", לרוב לא תקף כשמדברים על אופנה.

בעונות האחרונות אפשר לזהות כמה טרנדים שמסרבים לעזוב את הארון שלנו וממשכים להיות פופולריים עונה אחרי עונה. אנחנו מדברות כמובן על טרנד האנימל, שמאגד את הפרינטים החייתים של המנומר, המנוחש והמזובר, צבעי הניאון ותיק הפאוץ'.

עוד באותו נושא

ככה נותנים את הטוויסט לטרנד המנומר

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר עם פאוץ' של לואי ויטון. אינסטגרם, צילום מסך
פאוץ' באלכסון זה אסון. קנדל ג'נר מכורה לטרנד/צילום מסך, אינסטגרם

זה התחיל בתור טרנדים לאמיצות בלבד, כשרק מעט פאשניסטות אימצו אותם והשתמשו בהם בצורה מדויקת. אבל בעידן האינסטגרם, אאוטפיטים מוצלחים לא נשארים פרטיים אף פעם. אחרי כמה לוקים משובחים של בלוגריות ואושיות, שלושת הטרנדים האלו התחילו להציף את רחובות הארץ - וברגע אחד הפכנו לצבא המנומרות שמגוונות בניאון ולא נפרדות לשלום מהפאוץ' באלכסון. וזה היה אסון.

אז לא רק התופעה המחרידה על העמסת טרנדים מרובים באאוטפיט אחד היא דרך להיות קורבן אופנה - אלא גם המאסת הטרנדים. התופעה המטרידה שכולן לובשות אותו דבר בהגזמה הובילה למיאוס קשה של אותו סגנון לבוש. אז נכון, בתי האופנה עדיין מייצרים בגדי ניאון ופרינטים חייתיים והפאוצ'ים גם הם עדיין נמכרים בהמוניהם - אבל יש לנו את האופציה לבחור במינון הנכון.

פרינט האנימל השתלט על חיינו בסערה

בפסח הזה אנחנו רוצות לצאת מעבדות הטרנדים ולהבין שבכדי להיות בסטייל לא צריך ליפול לכל הקלישאות האופנתיות. אהבנו מנומר, קנינו ניאון - אבל כמה עוד? לא להיסחף עם פריטים תחת אזעקת טרנד, לזכור שקלאסיקה תמיד מנצחת ואם אתן רגע לפני יציאה מהבית ומרגישות שהלוק עלול להיראות כמו פיגוע אופנתי? טוטאל לוק שחור, זאת כל התורה.

ניאון מוסיף המון?

החיים בתוך פאוץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully