וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלא ישבו עלייך בטעות": השמלה של בלנסיאגה נראית כמו כרית - והרשת נקרעת

גל סלונימסקי

21.4.2019 / 8:06

בתי אופנה מנסים לחדש ולייצר עניין עם עיצובים מעניינים ויוצאי דופן. בעוד שברוב המקרים מצליח להם, לפעמים יש להם כמה נפילות. שמלה של בלנסיאגה שעולה לא פחות מ-4,850 דולר עוררה סערה ברשת בשל הדימיון המצחיק שלה לכרית

בלנסיאגה שמלה כרית. בלנסיאגה, צילום מסך
רואים את הדמיון לכרית? שמלת הסערה של בלנסיאגה/צילום מסך, בלנסיאגה

שמלה של בית האופנה בלנסיאגה הפכה ללעג ברשתות החברתיות בעקבות עיצוב יוצא דופן - ולא ממש ברור, שהזכיר לגולשים לא פחות ולא יותר - כרית. פעמים רבות מעצבים מנסים להפתיע עם עיצובים מוזרים, אבל הפעם נראה שבלנסיאגה לקחו את זה צעד אחד קדימה.

מדובר בשמלה ירוקה שעולה 4,850 דולר וזמינה במידות 34-38, כי מי אמר פטיט ולא קיבל? ואולם, לא זה מה שהוביל לשיח הנרחב של הגולשים על השמלה. התיאור באתר של שמלת הערב הקצרה הוא: "שמלה נטולת שרוולים שעוטפת את הגוף", וזה בדיוק מה שהפך את הכל למצחיק יותר.

לטענת הגולשים, השמלה עוטפת את הגוף בצורה מוזרה מאוד, שמחברת את זרועות הידיים למרכז הגוף והכתפיים מעוצבות בצורה מלבנית ונוקשה. כך נוצרת נראות שמזכירה כרית של ספה. הדוגמנית בתצלום נראית כלואה בתוך הבגד וזה רק מחזק את הטענה של הגולשים על הדמיון המטריד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלנסיאגה שמלה כרית. בלנסיאגה, צילום מסך
"שמלה נטולת שרוולים שעוטפת את הגוף" שעולה 4,850 דולר/צילום מסך, בלנסיאגה

ברשת כמובן לא הפסיקו לצחוק על העיצוב ההזוי: "זהירות, אם תצאי עם הבגד הזה למסיבת דירה ותתחיל מלחמת כריות - יזרקו אותך באוויר", כתב אחד הגולשים. אחר הוסיף: "מישהו אפילו יכול לשבת עלייך". חוץ מהדימיון המוזר לכרית, ברשת גם התבדחו על חוסר היכולת לזוז בתוך השמלה שמהדקת את הזרועות למרכז הגוף. "עם השמלה הזו צריך קש ארוך כדי לשתות ושמישהו יאכיל אותך", הוסיף גולש נלהב.

עוד באותו נושא

המדריך המלא לקיץ 2019: כל הטרנדים שאתן חייבות לאמץ

לכתבה המלאה
בלנסיאגה חולצה מכופתרת על טישירט. בלנסיאגה, צילום מסך
העיצוב הקודם שעורר סערה. חולצה מכופתרת על טי-שירט/צילום מסך, בלנסיאגה

כאמור, בתי אופנה רבים נופלים לעיצובים מוזרים מתוך הרצון לחדש ולהביא בשורה מעניינת. זו לא הפעם הראשונה שבלנסיאגה מוציאים עיצוב שהופך ללעג ברשתות החברתיות. בשנה שעברה הם פרסמו טי-שירט שאליה מחוברת בפרונט חולצה מכופתרת שלא נלבשת על הגוף, אלא תלויה בנונשלנט. העיצוב הזה הוביל לבדיחות ותגובות רבות, בעיקר בשל העלות הגבוהה - 1,290 דולר. אנשים תהו בזמנו אם מדובר באמת או מתיחה, והנה בלנסיאגה שוב מוצאים את עצמם תחת האש הווירטואלית עם עיצובים לא ברורים.

קנדל ג'נר בחולצת פסים של בלנסיאגה ושורטס ג'ינס עם רצועה לקרסול, לוס אנג'לס אפריל 2017. GettyImages
קנדל ג'נר לובשת חולצת פסים של בלנסיאגה/GettyImages
סלינה גומז לובשת בלנסיאגה בגיליון אפריל 2017 של ווג. מרט ומרקוס,  ווג, סריקה
גם סלינה גומז לובשת בלנסיאגה/סריקה, מרט ומרקוס, ווג

בלנסיאגה באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully