וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה רעה: נעמי קמפבל שורפת את המסלול ומוותרת על החזייה

הסופרמודל חוגגת השנה 33 שנים של עשייה ובסוף השבוע האחרון הגיעה לניגריה להשתתף בשבוע האופנה המקומי. מה היה לנו שם? פאת קארה שחורה, לוק ברבי מוגזם והרבה פרונט

נעמי קמפבל. GettyImages
הנה היא באה - נעמי קמפבל שורפת את המסלול/GettyImages

גיל 48, רשימה מפוארת של בני זוג מפורסמים ביניהם הטרי ליאם פיין, שערים וקמפיינים נחשקים, עבירות אלימות כי היא טוענת ש"להיות נחמדה זה משעמם", כל זאת ועוד הם רק קצה המזלג מלהגדיר את התופעה שנקראת - נעמי קמפבל. הסופרמודל בעלת הגנים המשובחים בהיסטוריה של עולם האופנה חוגגת 33 שנה בתעשייה ובסוף השבוע האחרון נחתה בלאגוס שבניגריה בכדי לקחת חלק בשבוע האופנה המקומי שם שרפה את המסלול בחליפות מחויטות מינוס חזייה ופיזרה קצת אבק כוכבים מאחורי הקלעים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נעמי קמפבל. GettyImages
היי ברבי, טוטאל לוק ורוד של Dice Kayek's/GettyImages

קמפבל צעדה על המסלול בחליפה לבנה מחויטת עם עיטורים כסופים בתצוגה של Mai Atafo, צעיף ומגפוני שפיץ מנומרים אבל הפוקוס ללא ספק הופנה לשרשרת הארוכה שנפלה על בית החזה שלה מינוס חזייה. אחרי הלוק המרשים על המסלול רצה הכוכבת אל מאחורי הקלעים כדי לפזר נשיקות לעורך ווג הבריטי, שם החליפה לאנסמבל של מכנסיים וחולצה בירוק ושחור עם סנדלים שחורים.

עוד לוק שהצליח לעשות לא מעט רעש היה החליפה הוורודה מקולקציית חורף 2019 של Dice Kayek's. פאה שחורה עם קארה ופוני השלימה את לוק הברבי של חצאית ורודה עם חגורה שחורה, ז'קט תואם וסנדלים כתומים ומוגזמים. אמש (א') נרשם עוד שיא סקסי כשקמפבל הציגה על המסלול את קולקציית triple RRR של רוברט קוואלי. נוכחות מרשימה לפרינט האנימל בחליפת זברה עם דש שחור, גם שם ויתרה על חלק תחתון והשוויצה במה שהאל נתן לה. אכן, גנים משובחים במיוחד.

עוד באותו נושא

מהמסלול הראשון ועד צילומי העירום: נזכרנו ברגעים הגדולים של נעמי קמפבל

לכתבה המלאה
נעמי קמפבל. GettyImages
חליפה לבנה של Mai Atafo/GettyImages

השנה חוגגת הדוגמנית 33 שנים בתעשיית האופנה, בה היא עדיין רלוונטית מאי פעם - דבר שקשה לומר על שאר השותפות שלה לאותה תקופת זוהר. היא עדיין זכר לימים בהן דוגמנית היו רק דוגמניות ולא נאלצו לשחק, להנחות ולשיר בדרך לפסגה. היא הייתה האישה השחורה הראשונה להופיע על שער מגזין ווג הצרפתי, בגיל 16 כבר כיכבה על שער מגזין Elle היוקרתי ולצד כל זה טיפחה תדמית קשוחה במיוחד. בניו יורק טיימס כינו אותה בעבר 'קרואלה דה ויל של תעשיית האופנה' ובריאיון לברברה וולטרס בשנת 2000 טענה הטופמודל כי אינה מעוניינת שיתייגו אותה כ"בחורה נחמדה". בין רשימת ההאשמות על התנהוגתה האלימה, בשנת 98 הייתה המדוברת ביותר כשהיא תקפה את העוזרת האישית שלה, חנקה אותה והטיחה בה את הטלפון הנייד.

נעמי קמפבל. GettyImages
עושה את שבוע האופנה בניגריה. נעמי קמפבל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully