וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלילי המוסיקה הגרסה הסקסית: חולצות הפרחים החדשות

28.4.2019 / 7:00

הטרנד החדש לא מגיע במקום החולצות עם השרוולים התפוחים שמתשלטות על המדפים, להפך - הוא מקבל טוויסט נוסף באווירת מחוך, פרחים ושרוכים באיזור החזה. המאה ה-19 גרסת האינסטגרם

אחד הטרנדים החמים שהציפו את האינסטגרם בסוף הקיץ שעבר הם טופים קטנים בעלי שרוולים תפוחים ומחשוף במפתח ריבועי שהפכו בין לילה לפריט מאסט בפידים של הפאשניסטות הכי משפיעות ברשת. ההיסטריה סביב החולצות שזכו לכינוי 'בת-האיכר' התלבשה על חיבור לגיטימי בין סגנון השרוולים התפוחים למגמת חולצות הבטן ויחד הן יצרו ריפרור ברור ל'דירנדל'- אותו לבוש כפרי מסורתי שהיה מזוהה עם נשות בוואריה החל מסוף המאה ה-19 וכיום פופולרי בחנויות תיירותיות למטיילי חבל טירול והסביבה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אבל בדיוק עכשיו כשהקיץ בפתח מסתבר שתעשיית האופנה ממש לא שבעה מהסיפור והפופולריות של חולצות הדירנדל שכבר לא קשורה בשום צורה לקולקציית המזכרות באזור האלפים. אלמנט הרענון של 2019 למורשת הבווארית קשור באופן ישיר להוצאת החלק העליון של הדירנדל מהקשרו המקורי, שכאמור מגיע בדמות מחוך הדוק שנלבש מעל השמלה ממנו מבצבץ חלק הדש העליון שלה תוך הקפדה על מחשוף מכובד ושופע סטייל מארי אנטואנט. כל אלו בצירוף נפח השרוולים יוצרים מראה נשי ומדושן שאינו רצוי כלל בעידן הסטייל של היום. כך שהרלוונטיות החדשה מתקבלת באדיבות חולצת מחוך בחתיכה אחת תוך ויתור על מראה השתי שכבות ושמירה על מחשוף מעודן ללא חריץ או הרמה וולגרית של החזה.

.

עוד באותו נושא

זה תחתונים? מכנסי הג'ינס הקצרים בעולם נמכרים ב-315 דולר

לכתבה המלאה

הבחירה הקלאסית היא כמובן לעדכן את המלתחה באחת כזו בצבע לבן או בגוון פסטלי בהיר. עבור מי שרוצה לדייק את זה צעד אחד קדימה מומלץ ללכת על גרסה פרחונית שצמאה לאיזון מהמגרש האורבני כמו למשל בצירוף ג'ינס, מכנסיים בגזרה גבוהה, חצאית עם שסע עמוק או שורטס וד"ר מרטינס גסות. אנחנו בקראש קשה על העניין, אולם יש לקחת בחשבון שמדובר בטרנד שימצא את עצמו תוך עונה או שתיים מחוץ למעגל המקובלים, כך שלא מומלץ לשבור תכנית חיסכון אלא ללכת על אופציה שפויה מאחת מרשתות האופנה המהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully