וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעי הביוטי הכי יפים באינסטגרם השבוע

קרלי קלוס מתריעה על טרנד חדש בתעשיית היופי, הפאשניסטה הפלסטינית בתמונה מעוררת קנאה וקלואי קרדשיאן בשיאה ללא ריטושים מוגזמים. חמשת התמונות הכי יפות שצדו את עינינו השבוע

קלואי קרדשיאן - את התמונה שנמצאת בפילטר הוורוד עם העננים בפיד של קלואי מצאנו בגרסה הפחות מתקתקה שלה אצל מעצב השיער שאחראי לקארה המדויק הזה - אנדרו פיצימונס מאירלנד. על הריסים, הצללית החומה המעושנת והליפסטיק ניוד פלאס תוחם אחראי אטיין אורטגה. אהבנו, אבל נשמח לראות איך זה עובר בלי ריטושים בכלל.

לעוד חדשות אופנתיות:
חיה רעה: נעמי קמפבל שורפת את המסלול מינוס חזייה
הישראלית שמשגעת את הספרדים: קורל סימנוביץ' בהפקת אופנה לקוסמופוליטן

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סימי חדרא - הצלע מהאחיות הפלסטיניות המצליחות שמחזיקות עמוד אינסטגרם עם 870k, העלתה השבוע תמונה עם איפור בהשראת התרבות היפנית אחרי הביקור בטוקיו בשבוע שעבר. פרשנות מעניינת לטרנד הניאון וכמובן שגם הלק באותה אווירה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שי מיטשל - שחקנית "שקרניות קטנות" עובדת קשה בכדי להציג סגנון חיים מלא בסטייל ויהמר לזכותה שזה עובד לה לא רע בכלל. ישנם איתותים שצלליות סגולות הולכות להיכנס חזק בגזרת הביוטי, אז המאפר הצמוד פטריק החליט להרים לה את החליפה בסגול לילך עם עיפרון סגלגל בחלק התחתון של העין. אהבנו.

סופיה ריצ'י - החברה הצעירה בת ה-20 של לורד דיסיק שהיא גם הבת של ליונל ריצ'י ברגע גלאם משובח של המאפרת קרלי פישר. עיפרון שחור וחתולי בחלק הפנימי של העין כשכל השאר נוצץ ומדויק במידה. להעצים את הסקסיות - שימרים באיזור עצמות הבריח.

קרלי קלוס - הדוגמנית שמנחה בימים אלו את העונה החדשה של "פרויקט מסלול", מפרגנת לצוות הצמוד שלה בתכנית על בסיס קבוע ואחרי שכבשה אותנו עם לוק השמלה האדומה בשבוע שעבר, גלאם חדש ומשובח. חליפת משבצות אפורה עם קוקו מתוח ושוב - צללית סגולה שתוחמת את החלק התחתון של העין. שלא תגידו שלא אמרנו - Trend Alert!

סופי טרנר - כוכבת "משחקי הכס" היא ללא ספק הדבר הכי חם שיש כרגע בתעשיית הבידור עם עלייתה של העונה האחרונה ובחודש הבא היא גם תככב על שער מגזין גלאמור, גרסת האונליין כנראה אחרי שהודיעו בסוף השנה שעברה כי הפרינט נסגר. בתמונה - הכוכבת מדגמנת לוק אביבי עם אייליינר כחול ופנים נקיות. יפה לך לא קודר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully