וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לכבס ובלי לקפל: כל הסודות שיאריכו את חיי הג'ינס שלכם

30.4.2019 / 0:06

כל כמה זמן כדאי לכבס מכנסי ג'ינס? האם שימוש במייבש זה באמת ביג נו-נו? ואיך מומלץ לקפל אותם? מומחים שמים סוף לשמועות - עם כמה פתרונות מפתיעים ומקלים לשמירה על חיי הג'ינס שלכם

אתר רשמי

מומחי דנים (בד הג'ינס) טוענים שבכדי להאריך את חיי הג'ינס שלכם - עדיף לא לכבס ולא לקפל אותו. במילים אחרות, הם משחררים אותנו מכל המטלות המייגעות האלה. ג'ינסים, כמו כל בגד אחר, לא שורדים לנצח - ומאחר שהם גם ככה יקרים ומשמשים אותנו מאוד - מומחים טוענים שבכמה פעולות קטנות (או ליתר דיוק - בוויתור על כמה פעולות קטנות) תוכלו להאריך את חייהם. כן, מלבד העובדה שהשיטות האלה פשוטות ויעילות, הן גם פוטרות מכם כמה ממטלות הבית המייגעות שעד היום ודאי חשבתם שהן הכרחיות. בואו נעשה לכם סדר בראש ובארון:

קיפול ג'ינס. Giphy
ג'ינסים לא נועדו לקיפול/Giphy

עוד בנושא:

לעולם אל תקפלו את הג'ינסים שלכם

איזה כיף לגלות שאתם ממש לא צריכים לקפל את הג'ינסים שלכם אחרי הכביסה. קיפול ג'ינסים עלול לעשות להם יותר נזק מתועלת. לורנה ברפורד, מומחית דנים, אמרה ל- Fashion Beans: "כדי להבטיח שאיכות הבד לא תפגע, כדאי להניח את הג'ינס על גב כיסא או לתלות אותו בארון". במקום לקפל את הג'ינס, קנו מתלים בצורת S ותלו את הג'ינסים דרך לולאת החגורה שלהם.

הימנעו מכיבוס הג'ינס שלכם למשך זמן רב ככל האפשר

כל אחד יודע שבכביסה הג'ינס הופך לחזק וצמוד יותר. עם זאת, בליווייס ממליצים לכבס ג'ינסים פעם בחודש - ולטפל בכתמים הצפויים עליו בנפרד.

גיף כביסת ג'ינס. Giphy
גם אל תכבסו אותם כל יום או שבוע. פעם בחודש מספיק/Giphy

כשמגיע הזמן לכבס: הפכו אותם

המומחים מתעקשים כי המפתח לשמירה על צבע הג'ינס ואיכות הבד היא לכבס את הג'ינס כשהפנים כלפי חוץ. דובר ליווייס הוסיף כי הדרך הטובה ביותר לכבס ג'ינס היא למשעה גם להפוך אותם וגם לכבס במים קרים עם חומר ניקוי עדין. בנוסף, המומחים טוענים ששטיפת ג'ינס בדרך הזאת מונעת התפשטות של הצבע ופגיעה בבגדים אחרים שבמכונת הכביסה.

אל תכניסו למייבש!

כן, השמועות נכונות: המייבש הורס את הג'ינס. למעשה, מייבשים הם האויב הגדול ביותר של הג'ינס מאחר שהם לא רק משנים את מידתו, אלא גם פוגעים בטיב הבד. קיצר, לתלות לייבוש וגמרנו.

גיף ג'ינס. Giphy
אז רק ככה?/Giphy
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully