וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הם כבר בטוחים: זו ההוכחה שלדונלד טראמפ יש כפילה של מלניה?

1.5.2019 / 8:16

תיאורית הקונספירציה שמסרבת לגווע מקבלת הפעם חיזוק מסרטון שפורסם בשבוע שעבר בו רבים משוכנעים שהאישה שמופיעה לצד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ היא אינה אשתו מלניה, אלא כפילה שלה

GLOBAL NEWS

מהרגע שדונלד טראמפ נבחר לכהן כנשיא ארה"ב בינואר 2017, הרשת באובססיה לא בריאה לאשתו מלניה טראמפ שחגגה בסוף השבוע האחרון את יום הולדתה ה-49. תיאורית הקונספירציה שרצה ברשת כבר כמעט שנתיים טוענת שלגברת הראשונה אין כל רצון להשתתף באירועים תקשורתיים וציבוריים לצד בעלה ולכן היא משתמשת בכפילה שתחליף אותה. יד אחת לא תספיק כדי לספור את מספר הניסיונות העיקשים של מאמיני התיאוריה לשכנע את הציבור שמלניה משתמשת בכפילה - והתיעוד האחרון שלה (אותו תוכלו לראות בסרטון פה למעלה) אולי הצליח לעשות את העבודה.

מוקדם יותר השנה דונלד טראמפ עצמו אפילו בחר להגיב לקונספירציית הכפילה וצייץ בטוויטר, כהרגלו, שמדובר ב"פייק ניוז". הוא האמין שזה ירגיע את השמועות וטעה. ברביעי שעבר פורסם סרטון של נשיא ארה"ב משיב לשאלות העיתונאים אודות טענות שבית הנבחרים יוציא זימונים למתן עדות לאנשים בממשל שלו, כשלצדו מלניה עומדת במבט קפוא ומשקפי שמש ולא עושה דבר. ברשת טוענים שההבדלים בינה לבין מלניה "האמיתית" כל כך מודגשים שהפעם כבר אי אפשר לטעות. "מי זו לעזאזל?" כתב אחד בתגובות, "זו לא מלניה טראמפ". אחר תמך בה: "אני לא נוטה להאמין לתיאוריות קונספירציה כאלו, אבל זה כבר באמת מוזר".

כפילה של מלניה טראמפ?. צילום מסך
זו כפילה או מלניה האמיתית?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

לנשיא ארה"ב נמאס: דונלד טראמפ מגיב לכפילה של מלניה

לכתבה המלאה

אנחנו בטוחים שזו מלניה?

זו לא היא!

"למלניה יש שיער נשי שופע. לאישה הזו לא. ואיפה הסימן של הניתוח באף?

להזכירכם, תיאורית הכפילה צפה לה לראשונה באוקטובר 2017 כשמלניה הופיעה לצד בעלה בגן הבית הלבן. החשדות עלו גם ביולי 2018 כשהשניים ירדו ממטוס בבריסל, בספטמבר אותה שנה בביקור נשיאותי בבית חולים באוהיו - וממש לאחרונה כשזו ליוותה את בעלה לטקס הוקרה לזכרם של 23 הקורבנות שנספו בעקבות סופת הטורנדו הקטלנית שפקדה את אלאבמה. מלניה, תגובתך?

לפעמים טראמפ שוכח שהכפילה (או מלניה עצמה) נמצאת לידו

CNN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully