וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: דוגמן מעד על המסלול בשבוע האופנה - ומת במקום

29.4.2019 / 14:22

טרגדיה בשבוע האופנה בסאו פאולו: הדוגמן הברזילאי טאלס סוארס התמוטט על המסלול במהלך תצוגה של מותג האופנה Ocksa - ומת במקום. בתקשורת יצאו דיווחים סותרים על סיבת מותו: חלק טוענים שמעד כשהסתבך בשרוכים ואחרים שסבל מהתקף אפילפטי. אחותו הכחישה: "הוא היה אדם בריא"

YOUTUBE

שבוע האופנה בסאו פאולו הסתיים בטרגדיה כשאחד הדוגמנים שפסע על מסלול התצוגה התמוטט ומת במקום. הדוגמן הברזילאי בן ה-26, טאלס סוארס, מעד על המסלול בעיצומה של תצוגת האופנה של המותג Ocksa בשבת האחרונה, לעיני צופים המומים שהיו בטוחים שמדובר בחלק מהשואו. פרמדיקים הוזעקו אל המסלול והעבירו אותו באלונקה לטיפול בבית החולים שם נקבע מותו זמן קצר לאחר מכן.

ישנם דיווחים סותרים אודות סיבת המוות של הדוגמן - שמוכר גם בשם טאלס קוטה. עלו טענות שהדוגמן הסתבך באחד השרוכים ולכן מעד על המסלול. על פי דיווחים אחרים טאלס סבל מהתקף אפילפטי, כשעדי ראייה טוענים שראו קצף שהחל לצאת מפיו לפני שהתמוטט. הרופאים סבורים שהדוגמן סבל ממחלה לא מאובחנת מלידה. אחותו, גבריאל גומז, הכחישה את הטענות וסיפרה לתקשורת הברזילאית שאחיה היה אדם בריא ושאין לו היסטוריה של התקפים אפילפטיים. היא אמרה: "אני ואמי דיברנו עם טאלס בשיחת וידאו לפני התצוגה והוא אמר לנו שהוא מרגיש טוב ושזה עתה הוא סיים לאכול גזר. אנחנו מפוחדים ומזועזעים ממה שקרה. הוא היה בריא מאוד, אכל בריא והתאמן כל יום. הוא עשה קרוס פיט ויוגה".

דוגמן מת על המסלול. Leco Viana/Thenews2, AP
הדוגמן טאלס סוארס מת על מסלול התצוגה בשבוע האופנה בסאו פאולו/AP, Leco Viana/Thenews2

עוד באופנה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד תיעוד מהאירוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully