וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממטריקס - לאופנת על: קיאנו ריבס הוא הפנים החדשות של סן לורן

גל סלונימסקי

5.5.2019 / 8:00

השחקן בן ה-54 לוהק לקמפיין של בית האופנה הצרפתי - בתזמון מושלם עם יציאתו של סרט חדש בכיכובו לאקרנים. סן לורן הפיצו כמה תמונות של הפרזנטור החדש, וברשת לא מפסיקים להתפעל: "הדבר הטוב ביותר שקרה בעולם האופנה בזמן האחרון"

קיאנו ריבס סן לורן. דיוויד סימס, אינסטגרם, צילום מסך
לוק מחוספס. קיאנו ריבס לסן לורן/צילום מסך, דיוויד סימס, אינסטגרם

בית אופנת העל הצרפתי סן לורן הכריז על הפנים החדשות שלו - השחקן קיאנו ריבס. ההודעה על הליהוק החדש של בית האופנה הגיעה בצורת שלוש תמונות בשחור-לבן שפרסמו בסן לורן בהן נראה השחקן לבוש בבגדי קולקציית סתיו 2019. בתמונה אחת מבין השלוש, שצולמו על ידי דיוויד סימס, לובש ריבס חליפת פסים כהה ומרכיב משקפי שמש ובלוק השני נראה אדג'י במיוחד במעיל עור שחור.

לעוד חדשות אופנתיות:
לא נוטרות טינה: ספייס גירלז הוציאו חולצות עם ויקטוריה בקהאם
ככה יוצרים ביזנס שיק למופת: איוונקה טראמפ בחליפה משגעת

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ההחלטה ללהק דווקא את ריבס, שמוכר בעיקר בזכות סדרת סרטי "מטריקס", מגיעה בתזמון מושלם עם עלייתו לאקרנים של סרט חדש בכיכובו. הסרט השלישי בסרט "ג'ון וויק" צפוי לצאת בחודש הבא, מה שככל הנראה יזכיר לציבור המעריצות שלו כמה לוהט הוא גם בגיל 54 - וזה נהדר עבור סן לורן שירכבו על הגל. זה כמובן עובד לשני הכיוונים וכנראה שגם יח"צני הסרט מודים לבית האופנה על הליהוק שהכניס את ריבס לליגה של הגדולים בכל מה שקשור בעולם הדוגמנות - כשהוא נבחר להיות הפנים החדשות של המותג היוקרתי.

המעריצים כמובן שיבחו על הבחירה בריבס לפנים החדשות של בית האופנה: "סוף סוף בן אדם עם רגליים על הקרקע בתפקיד הפרזנטור", כתב אחד הגולשים. אחרת הוסיפה: "מדובר באחד הגברים הנאים בעולם", ולפינאלה גרופי נרגש: "הדבר הטוב ביותר שקרה בעולם האופנה בזמן האחרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully