וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מעתיקה ממי? המלכה לטיסיה מתלבשת בדיוק כמו מייגן מרקל

גל סלונימסקי

1.5.2019 / 12:45

מלכת ספרד הגיעה לביקור רשמי במוזמביק ובמשך יומיים ברציפות העתיקה לוקים שלבשה קודם לכן הדוכסית מסאסקס. אם פעם חשבנו שמייגן היא זו ששואבת השראה מלטיסיה, נראה שהיוצרות התהפכו. אז מי עשתה את זה טוב יותר?

המלכה לטיסיה מוזמביק. splash
נוחתת במוזמביק - וישר כולם חושבים על הדוכסית מסאסקס. לטיסיה מלכת ספרד/splash

זה לא סוד שאנחנו עפות על הסטייל של לטיסיה מלכת ספרד. בעבר כל כך התלהבנו שטענו שאפילו מייגן מרקל, לחלוטין אחת הנשים המשפיעות של משפחות המלוכה בעולם, שואבת ממנה השראה. אלא שבימים האחרונים נראה שהתהפכו היוצרות ופתאום לטיסיה היא זו שמתחילה להעתיק לוקים ישנים של הדוכסית מסאסקס. האם גם היא מתגעגעת להופעות הפומביות של מרקל, מאז שזו ירדה למחתרת לקראת הלידה המלכותית המתקרבת?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל המלכה לטיסיה קרולינה הררה ריבוע. עיבוד תמונה
שמלות דנים זהות של קרולינה הררה - אחת במחיר הגיוני, השנייה מרקיעה שחקים. המלכה לטיסיה ומייגן מרקל/עיבוד תמונה

המלכה לטיסיה (46) המריאה השבוע למוזמביק לביקור רשמי כדי לקדם שיתופי פעולה בין המדינות. כשירדה מהמטוס לבשה שמלת דנים של קרולינה הררה מקולקציית קיץ 2019 שעלותה 640 פאונד. מדובר בשמלה מכופתרת כשעל המותניים מונחת לה חגורה תואמת אליה היא גם צירפה אקססוריז מבית קרולינה הררה ובחרה בקלאץ' ועקבים בצבע תואם.

כשצפינו בלוק של לטיסיה אי אפשר היה שלא להיזכר בשמלת הדנים שלבשה מרקל בקיץ האחרון כשבאה לראות את בעלה הנסיך הארי משחק פולו. גם השמלה שלבשה הדוכסית מסאסקס של קרולינה הררה אך תג המחיר גבוה בהרבה - 2,357 פאונד. והרי ידוע שמרקל בזבזנית לא קטנה.

מרקל הלכה על שמלה עם חגורה זהה אך נטולת כפתורים ועם הרבה יותר בד בחלק התחתון, מה שיצר לוק מתרחב וארוך יותר מזה של מלכת ספרד. בניגוד ללטיסיה, מרקל צירפה אקססוריז בצבעי ניוד ולא בדנים תואם ליצירת טוטאלוק אחיד.

עוד באותו נושא

עלינו עלייך! כשהדוכסית מסאסקס מתלבשת כמו מלכת ספרד

לכתבה המלאה
מייגן מרקל המלכה לטיסיה ריבוע. עיבוד תמונה
גוון שונה, בחירת אקססוריז אחרת. המלכה לטיסיה במוזמביק, מייגן מרקל בטונגה/עיבוד תמונה

זו כאמור לא הפעם היחידה בימים האחרונים שלטיסיה מעתיקה לוקים ממרקל. בהמשך הביקור במוזמביק לבשה המלכה שמלה כחולה של המעצב הספרדי פדרו דל היירו מקולקציית קץ 2019 שבחלקה העליון יש צווארון וכפתורים ובמרכז הגוף קשורה חגורת בד. כדי לא לארוז יותר מדי פריטים היא בחרה לנעול שוב את אותן נעלי עקב בצבע דנים של קרולינה הררה שנעלה יום קודם לכן וצירפה תיק קלאץ' של המותג מגריט.

הלוק הזכיר במידה רבה את השמלה הכחולה של ורוניקה בירד שלבשה מרקל בטונגה ב-2018. מדובר גם כן בשמלה שבחלקה העליון יש צווארון וכפתורים והחלק התחתון נראה כמו חצאית מעטפת כשבמרכז חגורת בד קשורה. מרקל בחרה בגוון מעט כהה יותר וצירפה ללוק נעלי עקב בהירות של אקווזורה. אז מי שואבת ממי השראה? כנראה שגם וגם.

מפוצלת מייגן מרקל המלכה לטיסיה מלכת ספרד. עיבוד תמונה
לטיסיה בפליפה וארלה ומייגן בז'יבנשי/עיבוד תמונה
מפוצלת מייגן מרקל המלכה לטיסיה מלכת ספרד. עיבוד תמונה
לגמרי אפשר לראות את הדמיון/עיבוד תמונה
מפוצלת מייגן מרקל המלכה לטיסיה מלכת ספרד. עיבוד תמונה
אז מי שואבת השראה ממי? מייגן ולטיסיה בשמלות שכמייהשל סטלה מקרטני/עיבוד תמונה
המלכה לטיסיה. GettyImages
מתלבשת מצטיינת. המלכה לטיסיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully