וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו רשת דייגים? קיליי ג'נר בטוויסט הכי מעניין שראינו לחליפה

גל סלונימסקי

5.5.2019 / 10:15

המיליארדרית הצעירה הגיעה לניו יורק לקראת המט גאלה וכשיצאה לבלות בסוף השבוע סיפקה לנו לוק שאי אפשר להתעלם ממנו - בלייזר מחויט ומכנסי רשת. אבל זה לא הכל, לטענת המעריצים היא החביאה רמז חשוב בנעלי העקב, והם עלו עליו

קיילי ג'נר ניו יורק. splash
יוצאת לאכול סושי בניו יורק עם לוק שגרם לנו להחסיר פעימה. קיילי ג'נר/splash

מחר בערב תיערך המט גאלה, האירוע הכי גלאם בשנה, והכוכבים שהוזמנו כבר נוהרים בהמוניהם לניו יורק. אחת מהמפורסמות שהגיעו לעיר היא קיילי ג'נר, שהחליטה לנצל את הימים שלפני האירוע כדי לבלות קצת בתפוח הגדול.

ייתכן שבאווירת הנושא של המט גאלה, שצפוי לספק לנו לא מעט שמלות מוגזמות ומגוחכות, יצאה המיליארדרית הצעירה לבלות באאוטפיט יוצא דופן. ג'נר יצאה לאכול סושי בניו יורק במהלך סוף השבוע יחד עם בתה סטורמי במסעדה המפוארת nobu, אבל אף אחד לא הצליח להתעלם מהלוק שלה, שיותר הזכיר את רשת הדייגים שאיתה תפסו את הסלמון שהיא אכלה ברול.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'נר לבשה ז'קט אוברסייז מפוספס של המותג Mach & Mach עם כפתורי פנינים, אחד הטרנדים הרותחים של העונה החמה, ואליו צירפה מכנסיים מחוררים ונוצצים, משובצים חרוזים ואבנים, שנראים כמו רשת דייגים. את הלוק היא סגרה עם נעלי עקב שקופות של אלכסנדר וונג. ייתכן שמדובר בטוויסט המעניין ביותר שראינו פה לבלייזר מחויט.

כמה מעריצים ברשת ראו את הלוק ונזכרו בשמלה השחורה שלבשה ג'נר במט גאלה בשנה שעברה, שהייתה בעיצובו של אלכסנדר וונג. לטענתם, מדובר ברמז שהחביאה המיליארדרית ולפיו וונג יעמוד גם השנה מאחורי הלוק שלה למט גאלה. כנראה שנגלה רק מחר אם הם צודקים.

ההופעה הפומבית של ג'נר עוררה עניין לא רק בגלל הלוק יוצא הדופן שהיא בחרה, אלא גם ברקע השמועות (שוב) שהיא זכתה לטבעת אירוסים מבן זוגה ואבי בתה, טראוויס סקוט. המעריצים ניסו לאתר טבעת על האצבע שלה גם כשהיא יצאה לבלות בניו יורק, אך הם נתקלו בקשיים. אז האם היא מאורסת או לא? יותר מדי חידות, מעט מדי תשובות.

עוד באותו נושא

הקרקס מגיע: כל מה שצריך לדעת לקראת המט גאלה

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
לובשת שמלה של אלכסנדר וונג בשטיח האדום של המט גאלה בשנה שעברה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully