וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור האופנה החשוב שלמדנו מג'ניפר לופז

גל סלונימסקי

6.5.2019 / 13:05

ג'יי לו צפויה לקבל את פרס אייקון האופנה של השנה והיא עושה הכל כדי להצדיק את זה. בין היתר, מיישמת את אחד השיעורים הוותיקים בתולדות האופנה: לאזן בגד יקר עם פריט זול. ככה נראה אאוטפיט של פחות מ-50 דולר עם מעיל שתג המחיר שלו הוא ארבע ספרות

ג'ניפר לופז. splash
פאשן אייקון ללא צל של ספק. ג'ניפר לופז/splash

אחד החוקים המוכרים בעולם האופנה הוא שכדי לבנות לוק מנצח צריך לדעת לאזן ולשלב בין בגדים יקרים לבגדים זולים. מי שהשכילה לפעול לפי אותם חוקים היא ג'ניפר לופז. בכל זאת, היא צריכה להצדיק את הבחירה של מועצת מעצבי האופנה האמריקאית להעניק לה השנה את פרס אייקון האופנה. השבוע צולמה ג'יי לו מטיילת ברחובות ניו יורק בדרכה לצילומי הסרט החדש שלה Hustlers, כשהיא לבושה במעיל קאמל, טופ לבן וטייץ בגזרה גבוהה תיק עם נגיעה מנומרת וסניקרס.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הלוק המדובר: משלבת זול עם יקר

המעיל בצבע קאמל שלבשה ג'יי לו שיך לבית האופנה האיטלקי מקס מארה ועולה לא פחות מ-2,950 דולר. בידה היא אחזה תיק שחור-אדום עם נגיעות של פרינט מנומר של בית האופנה כריסטיאן לובוטין, וגם הוא בעל ארבע ספרות - 2,390 דולר. את הסניקרס הזהובות שלה אפשר למצוא אצל ולנטינו והעלות שלהן היא 895 דולר.

עוד באותו נושא

רק משתבחת: כך השתנה הסטייל של ג'יי לו בעשור האחרון

לכתבה המלאה

ואולם, החלק המרכזי של הלוק - חליפת טייץ וקרופ טופ בצבע לבן, במחיר נגיש לחלוטין של 46 דולר בלבד, אם זה מעודד אתכן. החליפה, שעדיין זמינה לרכישה, שייכת למותג האמריקאי Naked Wardrobe, שהוקם על ידי שלוש אחיות מלוס אנג'לס ומספק את הסחורה שלו בעיקר אונליין. למותג יש 1.2 מיליון עוקבים באינסטגרם ובין רשימת לקוחותיו ניתן למצוא גם את קיילי ג'נר, קים קרדשיאן וקלואי קרדשיאן.

חוץ מהחליפה הזולה, גם משקפי השמש שהרכיבה הכוכבת במחיר שפוי ביותר - 60 דולר בלבד ובכך הגיעה ג'יי לו לטוטאל לוק בשווי 6,341 דולר. אז איך תרכיבו לוק מנצח כמו של הבוטילישסית מבלי לשבור קופת חיסכון? את החליפה ניתן להזמין באתר של המותג המצליח, את המעיל המפוצץ החליפו בפריט עשוי היטב מרשת מסחרית, דלגו על ולנטינו לטובת אולסטאר והנה לכן - תוצאה מוצלחת לא פחות. את הגלאם של ג'ניפר לעומת זאת אין לנו איך לתת לכן, יש דברים ששמורים רק לה.

בעוד לוק של Naked Wardrobe

עוד לקוחות מרוצות של Naked Wardrobe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully