וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של סלינה גומז: עיצבה ליין בגדי ים והכל בכדי לעזור לבסטי

גל סלונימסקי

7.5.2019 / 6:20

השנים הקשות שעברו על סלינה גומז הגיעו לסיומן והיא חוזרת לאט לאט לאור הזרקורים. אחד מהצעדים הראשונים - ליין בגדי ים בעיצובה, שהיא משיקה במסגרת שיתוף פעולה עם חברה קרובה

סלינה גומז בגדי ים. אינסטגרם, צילום מסך
חוזרת בגדול עם בגדי ים בעיצובה. סלינה גומז/צילום מסך, אינסטגרם

סלינה גומז (26) ירדה למחתרת בשנה וחצי האחרונות בשל שורה של התרחשויות נפשיות ופיזיות שהקשו עליה להמשיך בשגרת חייה הזוהרים. זה התחיל עם ההידרדרות הפיזית בשל מחלת הזאבת והצורך בהשתלת כליה, המשיך במשברים אישיים שכללו את הנישואים של האקס ג'סטין ביבר עם היילי בולדווין ומערכת היחסים הפוטוגנית של האקס דה וויקנד עם בלה חדיד. לכל אלה תוסיפו אשפוז בבית חולים פסיכיאטרי והתוצאה - חיים קשים ביג טיים.

אז אנחנו חלילה לא שופטות את הרצון לקחת צעד אחורה מאור הזרקורים, אך בזמן האחרון נראה שגומז עושה צעדים ראשונים של חזרה לשגרה. אחרי מספר הופעות פומביות באירועים מתוקשרים, מגיע ליין של בגדי ים בעיצובה אליו היא גם מדגמנת כמובן. אבל אם חשבתם שמדובר בצעד שיווקי בכדי להשלים פערים - ממש לא, מתברר שזו בסך הכל טובה לחברה קרובה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בשבוע האחרון העלתה הכוכבת לאינסטגרם תמונות בביקיני אדום שגרמו לכל המעריצים לתהות אם היא סתם החליטה לחשוף עור לקראת העונה החמה או שמא זהו רמז על כניסתה לעולם האופנה בתור מעצבת. בירור קל העלה שמדובר בליין שהיא משיקה במסגרת שיתוף פעולה עם חברתה הקרובה תרזה מינגוס, למותג קראוס שבבעלותה של הבסטי. מינגוס שימשה בעברה עוזרת של גומז ואחרי שדרכיהן המקצועיות נפרדו, פנתה מינגוס להקמת המותג. סלינה החליטה לתת יד ולסייע בהרמתו של העסק על ידי עיצוב של מספר דגמים בודדים לקולקציה הראשונה.

עוד באותו נושא

המותג שעומד מאחורי בגד הים הלוהט של בר רפאלי

לכתבה המלאה

"כל אישה רוצה להרגיש סקסית, יפה ובטוחה בעצמה. בקולקציה הזו יש מגוון של עיצובים שכל אחת יכולה ללבוש", מספרת מינגוס. המחירים של בגדי הים נעים בין 40 ל-70 דולר לפריט ומגיעים ממידה XS ועד XXL. הליין המדובר שעיצבה גומז מגיע בצבעים של אדום או שחור וכולל מספר גזרות מתחתונים בגזרה גבוהה עם חגורה, בגד ים שלם עם ריצ'רץ' בחלק הקדמי וגב חשוף וביקיני בגזרת זיג-זג מעניינת שנראה כמו שיניים של כריש. הסיבה: קריצה לשם המותג שנכתב Krahs - ובהיפוך האותיות יוצאת המילה באנגלית Shark - כריש. "ממש נהניתי לעצב, זה היה כיף", סיפרה גומז. על העיצובים שלה היא פירטה: "עברתי השתלת כליה וחיפשתי בגד ים שיכסה את הצלקות וירגיע אותי. יצרתי את בגדי הים האלה מתוך המחשבה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully