וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה ראשונה: התאריך המדויק בו תוכלו לקבל זארה עד הבית

7.5.2019 / 13:47

זה קורה, הרשת הספרדית פותחת את האתר המקוון שלה בישראל ולנו יש את התאריך הגדול בו אתן עומדות לבצע את הרכישות הכי שוות השנה. תחזיקו חזק ועדכנו את הבעלים שכרטיס האשראי יעבוד כפול החודש

אחרי חודשים של הכנות מתחת לרדאר יש סוף סוף תאריך לפתיחת חנות האונליין הישראלית של זארה. היום (ג') פורסם באתר הרשמי של זארה ובעמוד הפייסבוק של המותג (ונמחק זמן קצר לאחר מכן) שהחגיגה תהפוך לזמינה מחמישי הבא, ה-16.5, כך שכדאי להתחיל לעבוד על הוויש ליסט ולהתאמן על הרגלי שופינג חדשים.

לעוד חדשות אופנתיות:
מסיבת התחפושות של אנה וינטור: כל הלוקים המטורפים מהמט גאלה
הקאמבק של סלינה גומז: עיצבה ליין בגדי ים והכל בכדי לעזור לבסטי

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

זארה פייסבוק. צילום מסך פייסבוק זארה, צילום מסך
המודעה שעלתה ונעלמה. פייסבוק זארה/צילום מסך, צילום מסך פייסבוק זארה

הבשורה המשמחת תהפוך את חייהן של לא מעט מכורות מקומיות לקלים בהרבה, כך שבמקום הסיבוב השבועי באחד מסניפי הרשת יהיה ניתן בכמה דקות לאתר את הפריט הנחשק במידה הנכונה ולהזמינו ברשת בכמה הקלקות. יתרון נוסף בשירות הוא נגישות לדגמים שאינם קיימים ברשימת הקניינות של סניף זה או אחר. הרשת הספרדית שנחשבת לאהובה במיוחד על הלקוחות הישראליות ללא ספק תשנה את כללי המשחק בשוק המקומי, ואם ענייני המשלוחים יעבדו כמכונה משומנת היטב אנחנו צופות היסטריה קלה מהמותגים המתחרים.

מקבוצת זארה נמסר: "אנו מאשרים כי זארה משיקה את החנות המקוונת שלה בישראל בקרוב. זארה מפתחת פלטפורמה משולבת של חנויות פיזיות וחנויות אונליין , דרכה הלקוח יכול לגשת למוצרים שלנו בזמן ובמקום הנוח ביותר עבורו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully