וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין דוגמניות לסביות?" זעם על הנשיקה האירוטית של בלה חדיד ודוגמנית וירטואלית אצל קלווין קליין

20.5.2019 / 8:20

חברת האופנה קלווין קליין נאלצה להתנצל על הפרסומת החדשה שלה, בה מוצגת נשיקה אירוטית בין הדוגמנית בלה חדיד לדמות הוירטואלית המצליחה ליל מיקלה. ברשת עלו טענות שהחברה הייתה צריכה להשתמש בדוגמנית אמיתית במקום מיקלה ובדוגמנית לסבית במקום חדיד

Calvin Klein

חברת האופנה "קלווין קליין" הסתבכה עם קהילת הלהט"ב בעקבות פרסומת חדשה, בה נראית הדוגמנית בלה חדיד מנשקת בחושניות את הדוגמנית הוירטואלית ליל מיקלה. ברשת עלו טענות נגד הבחירה בדוגמנית וירטואלית ובדוגמנית הטרוסקסואלית עבור פרסומת שמציגה מערכת יחסים בין נשים. החברה הואשמה בקוויר-בייטינג (כלומר רמיזה לא נכונה על מיניות של כוכבת כדי למשוך קהל הומוסקסואלי) והוציאה הודעת התנצלות בפני הקהילה: "זו בהחלט לא הייתה הכוונה שלנו".

בפרסומת השערורייתית שמלווה את הקולקציה האחרונה של החברה, מופיעה דוגמנית העל האמריקאית ההטרוסקסואלית בלה חדיד לצד כוכבת האינסטגרם הבדיונית ליל מיקלה, שמציגה אורח חיים "אמיתי" וראוותני בפני 1.3 מיליון העוקבים שלה. בפרסומת נראית חדיד, לבושה בחולצת קלווין קליין, מנשקת את מיקלה הוירטואלית כשברקע נשמע הקריין אומר: "החיים הם פתיחת דלתות. יצירת חלומות חדשים שמעולם לא ידעתם שיכולים להתגשם". ברשת ממש לא אהבו את הפרסומת כשחלק גדול יצאו נגד השימוש בדוגמנית הטרוסקסואלית עבור נשיקה לסבית, "יש הרבה דוגמניות להט"ביות אמיתיות שהיה אפשר להשתמש בהן", צייצה אחת בתגובות, בעוד אחרים זעמו דווקא על הבחירה במיקלה הוירטואלית, "חסר דוגמניות בשוק שהייתם צריכים להשתמש באחת מזויפת?", צייצה אחרת.

גיף בלה חדיד מנשקת דוגמנית וירטואלית בפרסומת של קלווין קליין. צילום מסך
בלה חדיד מנשקת את הדוגמנית הוירטואלית ליל מיקלה/צילום מסך

עוד באותו נושא

הסוד של כוכבת הרשת היפהפייה נחשף - וזה לא מזיז לאף אחד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully