וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לה לצעוק "אני פרחה": בלה חדיד מציגה לוק זול במיוחד

בלה חדיד אומנם צעדה על כל מסלול נחשב בשבוע האופנה בניו יורק, אך כשהגיעה לחגוג יום הולדת לצמוד שלה, דה וויקנד, העדיפה לשכוח את הסטייל בחדרי ההלבשה והגיעה בלוק קמופלאז' זול במיוחד

בלה חדיד. splash
לא ויתרה על כלום. צללית, אקססוריז, חולצת בטן ומחשוף קטלני. בלה חדיד/splash

ישנם רגעים אצל כוכבים בהם אתה נזכר איפה הכל התחיל. הרי לא כולם נולדו עם סטייל משובח וצמודים לאנשי המקצוע הנכונים, יש דברים שרק הזמן יכול לעשות. בלה חדיד בת ה-22 התחילה סך הכל כאחות הפחות מוצלחת של ג'יג'י חדיד, ופתאום, בלי שום הודעה מוקדמת - עקפה אותה בסיבוב. בסוף השבוע האחרון יצאה הדוגמנית לחגוג את יום ההולדת של בן זוגה, הזמר דה וויקנד, במועדון בניו יורק ונפלה לסטיגמה המוכרת של הפלאס וואן של כוכב הולל בתעשיית המוזיקה הבינלאומית.

לעוד חדשות אופנתיות:
בובות בראץ אנושיות: האתגר שמשתלט על הרשת
אז מה היה לנו שם? רגעי השיא משבוע האופנה בניו יורק

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

"היום האהוב עליי בשנה", כך הגדירה חדיד את יום ההולדת של בן זוגה עימו ידעה לא מעט עליות ומורדות בשנים האחרונות. כשהשניים נפרדו (לפני כשנתיים) הוא קפץ לזרועותיה של סלינה גומז ובין לבין גם רצו שמועות כי הוא ניהל רומן עם המאורסת הטרייה, קייטי פרי. לפני כשנה חזרו חדיד ודה וויקנד זה לזרועות זו והיא כמובן לא הפסיקה לפמפם תמונות זוגיות שלה באינסטוש לצד אחד הכוכבים הרותחים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית, כן, זה טוב לעסקים.

עוד באותו נושא

משוויצה במה שהאל נתן לה: בלה חדיד נוטפת שיק בחליפת חצאית של ורסצ'ה

לכתבה המלאה

אז מה היה בלוק הצבאי של חדיד? חצאית מיני קצרצרה בירוק חאקי, גרביונים שקופים עד הברך של פראדה עם מגפוני שרוכים של טימברלנד, חולצת בטן בהדפס צבאי, ז'קט קטנטן ומעליו מעיל אוברסייז בהדפס קמופלאז', הרבה פופיק והרבה הרבה חזה. בכדי להביא את לוק הפורח למקסימום היא נעזרה בשיער סטייל גריז, צללית תכלת מנצנצת, ליפסטיק גלוסי ורדרד, ציפורניים בצהוב ניאון, עגילי חישוק כסופים ושרשרת גורמט שנראית כבדה במיוחד של מותג התכשיטים avianne&co. חיילת, שפרי הופעתך!

בחודש שעבר הסופרמודל דווקא סיפקה לנו כמה רגעי סטייל חזקים כשבאחד מהם פופרצה בביקור באיטליה בחליפת משבצות שחור לבן של ורסצ'ה, עם חגורת מותן לבנה בחיזוק נעלי ד"ר מרטינס נמוכות ומשקפי שמש חתוליים.

מככבת בשבוע האופנה בניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully