וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהומור עושה לנו את זה יותר מריבועים: סת' רוגן בשער למגזין ג'י קיו

גל סלונימסקי

27.5.2019 / 11:27

שחקן הקומדיות המצליח זכה להיות פאשן אייקון כשהוא מככב על שער מגזין הגברים האמריקאי ומצטלם להפקת אופנה לוהטת, פלוס בגדים מבתי האופנה הכי נחשבים בעולם. בריאיון הוא מספר על הילדות, איך למד להצליח - ומזכיר לכולן שהוא נשוי

סת' רוגן שער מגזין ג'י קיו. אינסטגרם, צילום מסך
הפקת אופנה קייצית, גברית ומגניבה. סת' רוגן על שער מגזין ג'י קיו/צילום מסך, אינסטגרם

רק לאחרונה סיפרנו לכם כי שרליז ת'רון פוקדת כל אירוע השקה בשיא הסטייל, רק מה שלא חידדנו הוא שלרוב היא לא מגיעה לבדה. החצי השני שמלווה אותה הוא מי שמככב לצדה בסרט החדש "מה הסיכוי" - סת' רוגן. מי שזיהה את הפוטנציאל האופנתי שלו הוא מגזין הגברים האמריקאי ג'יי קיו שהחליט לפרגן לו בשער של גיליון יוני-יולי ובהפקת אופנה קייצית, גברית ומגניבה, כזו שמתכתבת היטב גם עם הדמות שלו בסרט וגם עם מה שהוא משדר ביומיום כשחקן קומדיות.

אז תראו, נכון שסת' רוגן הוא לא מהגברים שמשדרים סקסיות כמו ג'ורג' קלוני, בראד פיט או יתר השמות המחוספסים אבל למרות זאת, אפשר בקלות להתאהב בו. ואם זה קורה בסרט - כאשר שרליז ת'רון שמגלמת את מזכירת המדינה נשבת בקסמיו, אין שום סיבה שזה לא יקרה לנו באמת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סת' רוגן מגזין ג'י קיו. Sebastian Mader, GQ, צילום מסך
"השיעור שלי בחיים הוא לא לעצור". חליפה של גוצ'י בשווי 2,600 דולר/צילום מסך, Sebastian Mader, GQ

בריאיון שהעניק למגזין הוא מספר שאף פעם לא היה מצטיין במה שהוא עושה, אבל למד שעם עבודה קשה אפשר להגיע רחוק. "כשהייתי ילד, הייתי בחוג קראטה במרכז הקהילתי היהודי", הוא מספר, "הייתי הגרוע ביותר מבין 25 ילדים. שלוש שנים אחר כך, כולם פרשו לאט לאט ורק אני התמדתי והפכתי להיות הכי טוב. 25 ילדים בחוג היו יותר גרועים ממני. וזה היה השיעור שלי - לא לעצור. אחרים יעצרו בדרך, אני אמשיך - ואהפוך להיות הטוב ביותר".

השחקן בן ה-37 מוכר בשל לא מעט סרטי קומדיה מצליחים כמו "הדייט שתקע אותי", "שכנים", "ריאיון סוף" ועוד ועוד. האפשרות למתג אותו כפאשן אייקון לא עלתה מעולם. והנה, ג'י קיו עושים את הבלתי יאמן, ואם נודה באמת - לפעמים הומור יכול להיות סקסי הרבה יותר מריבועים בבטן.

עוד באותו נושא

תנו לנו עוד: שרליז ת'רון נמצאת בכל מקום - וזה מושלם

לכתבה המלאה
סת' רוגן מגזין ג'י קיו. Sebastian Mader, GQ, צילום מסך
טרנדים ובגדי מעצבים. במכנסי טאי דאי וחולצה תואמת של לואי ויטון/צילום מסך, Sebastian Mader, GQ

בצילומים למגזין, באחריותו של הצלם סבסטיאן מדר, לובש רוגן בגדים ואקססוריז של בתי האופנה הכי נחשבים. באחת התמונות נראה באאוטפיט של גוצ'י בשווי 2,600 דולר ועונד שעון שעולה 2,575 דולר של טודור. בתמונה אחרת הוא שוכב על החוף עם חולצה של דיור שעולה 1,100 דולר, גופיה של קלווין קליין, מכנסיים של ראלף לורן, נעלי בירקנשטוק ומגבת של הרמס שעולה 580 דולר. בתמונה שלישית הוא לבוש במכנסי טאי דאי וחולצה תואמת של לואי ויטון, ובתמונת השער נראה בשיאו בחליפה לבנה של דיור.

אם פתאום עשינו לכן חשק לפנטז עליו, אז רק תזכרו שהוא נשוי כבר שמונה שנים לשחקנית לורן מילר. כששואלים אותו על ילדים הוא מסכם: "אנחנו אוהבים את החיים שלנו ככה, אז כנראה שנדחה את זה. אבל יש לנו כלב ואנחנו אוהבים אותו מאוד".

סת' רוגן מגזין ג'י קיו. Sebastian Mader, GQ, צילום מסך
הגיוני בסך הכל לשכב על מגבת של הרמס שעולה 580 דולר/צילום מסך, Sebastian Mader, GQ
סת' רוגן. GettyImages
מה דעתכן על החליפה? יש מצב שהוא באמת פאשן אייקון?/GettyImages
סת' רוגן. GettyImages
משחק אותה גם בגווני כחול/GettyImages
סת' רוגן שרליז ת'רון. GettyImages
שרליז היא אקססורי נהדר/GettyImages
סת' רוגן לורן מילר. GettyImages
רק מזכירות שהוא נשוי ללורן מילר/GettyImages
סת' רוגן שרליז ת'רון. GettyImages
אהבנו את החולצה והעניבה שהכניסו טוויסט מעניין לחליפה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • סת' רוגן
  • GQ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully