וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשת הטרנדים שהשתלטו על הרשת במאי 2019

30.5.2019 / 10:44

גם החודש נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטה וליקטנו עבורכן את הטרנדים הכי נכונים שהאיט גירלז אימצו. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי תורת האינסטוש

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון למאי 2019.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

חזיות פפיון

לצד רגיעה יחסית מצד שמלות בוהקות בעלות כתפיים אקסטרווגנטיות האייטיז שומרים על היאחזות בקרקע עם ויראליות חדשה שמסמנת את חזיית הפפיון כטופ לגיטימי מחוץ לעולם המים. כן, אותה חזיית סטרפלס עם קשירה מרכזית עושה קאמבק לפיד כפריט המשמש בסיס מוצלח לטוטאל לוק, שזה סוג של אבולוציה קיצונית לחולצות הבטן. גם אם מיישמים את פיסת הכלום הזו מתחת לז'קט או עליונית כלשהי, עדיין מדובר באלמנט שנמצא מחוץ לתחום עבור רוב אוכלוסיית הנשים. אבל אל דאגה כי כבר הספיקו להיוולד צורות הגשה פחות גולמיות בהן החלק הנקשר מחובר לשמלה או אוברול.

עוד באותו נושא

פדיקור מתוקתק והיידה: הטרנדים החזקים באינסטגרם לאפריל 2019

לכתבה המלאה

סנדלי נוחות

למי שתהתה עד כמה רצינית ועמוקה היא מגמת האופנה הכעורה, תופעת סנדלי הנוחות חסרות החן, לכאורה, מספקת עוד הוכחה לנוכחות המשתרשת שלה. עם תחילת העונה החמה מצאו נערות האינסטגרם את התחליף ההגיוני ביותר לנעלי הספורט והסניקרס בדמות סנדלי מטיילים וסנדלי טבע (כן, גם של טבע נאות המקומי).

גם מגוון הגרסאות והמחירים של התופעה מצביעים על פופולריות בווליום גבוה, ובניגוד לנעלי ספורט הן לא משמשות לפעילות ייעודיות מלבד אספקט הנוחות. מעבר לכך, מדד הכיעור שלהן מנצח בנוקאאוט, וההסבר ההגיוני לכך נוגע בפן תרבותי חברתי עמוק יותר שטוען שמדובר בחיפוש אחר האותנטי והלא המושלם. אז כן, לא רק טבע נאות וחנויות מטיילים מציעות אותן העונה, העניין גלש גם לבתי אופנה כמו פראדה, מיו מיו, דריס ואן נוטן, איזבל מארה, כולל אוסף שת"פ של טבע והמעצבת אנה סואי וכמובן שגם זארה ורשתות אחרות.

מכנסי באגי בצבע קרם

עוד להיט פופולרי שמתיישב על משבצת הכיעור פלוס הטמפרטורות הנוסקות מגיע בדמות מכנסיים קלילים בגזרת באגי אוורירית ובגוון אוף ווייט קרמי דווקא. אלו רשמו החודש נוכחות גבוהה בקרב מובילות דעת הקהל שהתלבשו עליהם באופן בלתי ניתן להתעלמות. לזכותו של הקונצנזוס המפתיע ניתן לזקוף כמה יתרונות בולטים: הוא משתלב באופן גורף בכל סקאלת הגוונים, הדגשת המותן מאפשרת להגיע איתו לטוטאל לוק מחמיא, אפשר להוסיף שם חגורה שמשדרגת את מדד הסטייל ובנוסף רוב הגרסאות חושפות את הקרסול ובכך מאפשרות פוקוס משדרג לאגף ההנעלה. 

דפוסי הפירות של Song of style

מידי פעם מגיח ברנד אלמוני עם יציאה היסטרית שמצליחה לבלוט בין המגוון המטורף שיש לתעשיית האופנה להציע. זה בדיוק מה שקורה בימים אלו ל-song of style של הבלוגרית איימי סונג שהשיקה העונה קולקציה ראשונה בה מככב פרינט פירות שצורח קיץ באופן קיצוני. ולמרות שלימונים, תפוזים ובננות על רקעים של שחור ולבן יכולים להתאים גם לעונות אחרות, התוצאה הסופית שמוגשת על אוסף מרשים של טופים, שמלות, חלוקי קימונו, חצאיות ומכנסיים רחבים לגמרי משדרת אווירת חופשה בטמפרטורות גבוהות. גם המחירים שנעים בין 500 ל-1,000 שקלים נחשבים לסבירים בקטגוריה של מלתחות ה'איט גירלז' באינסטה, כך שלא מפליא שחלק ניכר מהדגמים הפכו כבר לסולד אאוט.

הכובעים של סנסי

במסגרת שגעת חופשות הקיץ נרשמה החודש אובססיה לסדרת כובעי הקש Panama hats של הלייבל sensi studio, ובפרט לאלו בעלי הקצוות הפרומים. הכוכב של הקטגוריה הוא זה עם תוספת אלמנט שרוך עבה המושחל במעלה הראש ונקשר בצוואר ומסתמן כתחליף הראוי להיסטריה שהייתה בקיץ שעבר סביב כובע הקש הענק של ז'קמוס. אבל בניגוד לתווית המחיר של 480$ והשימושיות המוטלת בספק, אלו של סנסי סטודיו ידידותיים למשתמשת ונמכרים בטווח של 150-200$. עוד פרמטר שתורם לפופולריות הנוסקת של הכובעים מבית סנסי הוא מדד הפוטוגניות שבלעדיו קשה להשיג כרטיס כניסה עם מקומות טובים לארנה האינסטגרמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully