וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולי שיט: קים קרדשיאן וקניה ווסט מתחזקים

31.5.2019 / 0:01

קים קרדשיאן חוזרת לקארה בוב ומתקרבת לדת, אריאנה גרנדה מרימה למעצבת תכשיטים ישראלית והספייס גירלז מתאחדות ומשדרגות את הלוק הידוע מהקליפ "Wanna Be". רגעי הסטייל של השבוע

קים קרדשיאן וקניה ווסט - מבזק אופנה

סופי טרנר הוכיחה בשבוע האחרון שהיא אושיית הסטייל הכי חמה בסביבה והעובדה ש"משחקי הכס" הגיעו לסיומם ממש לא מורידים לה נקודות. שמלה שקופה להשקת הסרט אקס-מן, טופ של איזבל מארה וג'ינס אפור משופשף בניו יורק סיטי והלוק שכולם דיברו עליו - ג'ינס גבוה וטופ של לואי ויטון שחושף שרירי בטן מרשימים.

לעוד חדשות אופנתיות:
זאת הכוכבת האמיתית של "שקרים קטנים גדולים"
חמשת הטרנדים שהשתלטו על הרשת במאי 2019

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סופי טרנר. GettyImages
הבחורה הכי לוהטת בהוליווד. סופי טרנר בשמלה שקופה של לואי ויטון/GettyImages
סופי טרנר. GettyImages
טרנר מציגה שרירי בטן מרשימים/GettyImages

אריאנה גרנדה מרימה

המעצבת הישראלית קרן וולף ממשיכה לתכשט את הכוכבות הגדולות בעולם. אחרי האקססוריז למדונה לרגל האירוויזיון בישראל, הצטלמה כוכבת הפופ אריאנה גרנדה עם קשת פנינים לבנה ומשגעת של המעצבת.

ג'יג'י חדיד עושה בריז'יט בארדו

ג'יג'י חדיד השיקה פוני משגע כשהצטלמה לגיליון יוני של המגזין ווג מקסיקו. בהפקה מטריפה שני סיפורים אופנתיים - האחד באווירת זורו עם שכמיות ארוכות וכובעים גדולים והשנייה בסימן קייצי עם שלל בגדי ים וכובעי קש.

קים קרדשיאן מתחזקת

קים קיי חוזרת לקארה בוב עם לוק ספורטיבי במיוחד ועל הדרך עושה שירות מעולה לבעלה קניה עם מכנסי הפוטר מהעונה החדשה של ייזי. מכנסיים מקולקציית ה-Church בצבע שמנת עם הכיתוב Trust god.

הספייס גירלז משתדרגות

הרגע לו כולנו חיכינו הגיע - הספייס גירלז התאחדו ויצאו לסיבוב הופעות, מינוס אושיית הסטייל ויקטוריה בקהאם. הלוקים הידועים מהקליפ "Wanna be" חזרו בגרסה משודרגת ואפילו יותר מרימה מהמקור כשמלאני בי עלתה בחזייה ומכנסיים תואמים בירוק ניאון וג'רי באוברול קצר ומנצנץ.

הספייס גירלז במופע האיחוד ב-2019. GettyImages
מינוס פוש ספייס. הבנות בסיבוב הופעות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully