וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנעה לביקורת? "דוגמנית העירום" של ספורטס אילוסטרייטד מתלבשת

גל סלונימסקי

6.6.2019 / 6:47

הדוגמנית הדנית המצליחה נינה אגדל הייתה מפרסמת תמונות עירום פרונטליות שלה ברחבי הרשת על בסיס קבוע ובחודשים האחרונים נראה כי התמתנה משמעותית. האם הטוקבקים השפיעו עליה?

נינה אגדל. אינסטגרם, צילום מסך
גאה בגוף שלה וחושפת אותו לעיני 1.6 מיליון העוקבים שלה. נינה אגדל/צילום מסך, אינסטגרם

מכירים את זה שכל הכוכבים תמיד מספרים בריאיונות איך הם לא קוראים טוקבקים? אז כנראה שדוגמנית ספורטס אילוסטרייטד נינה אגדל דווקא כן קוראת תגובות באינסטגרם, ולא רק זה - כנראה שהם הזיזו אצלה משהו והיא החליטה לשנות דפוסי התנהגות. הדוגמנית הדנית הלוהטת עשתה פניית פרסה בחצי השנה האחרונה וצמצמה משמעותית את תמונות העירום שהעלתה לרשת, אחרי שזכתה לקיתונות של ביקורת.

נינה אגדל בת ה-27, דוגמנית ותיקה במותג ויקטוריה'ס סיקרט שמוכרת בעיקר בזכות ההופעות החוזרות שלה במשך השנים במגזין ספורטס אילוסטרייטד ובשלל הפקות אופנה נחשקות של מגזינים נחשבים כמו ווג ומקסים, פרסמה במשך תקופה ארוכה תמונות עירום שלה באינסטגרם. חלקן היו מצונזרות באמצעות אימוג'יז או אותיות, בעוד אחרות היו חשופות לכל עין, לא שמדובר בצילומים אומנותיים במסגרת עבודה, אלא כאלה שהיא צילמה להנאתה ופרסמה לעיני 1.6 מיליון העוקבים שלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נינה אגדל. GettyImages
רזומה מרשים בספורטס אילוסטרייטד, ויקטוריה'ס סיקרט ומגזינים נחשבים/GettyImages

הרשת התמלאה ביקורת עם כותרות כמו "נינה אגדל שוב עירומה" ו"עוד תמונת חשופות חזה וישבן של נינה אגדל". בסופו של דבר, המסר כנראה חלחל כי מסתמן שאגדל התמתנה והורידה את תדירות תמונות העירום או התמונות החשופות משמעותית. זה לא שאין כאלה יותר, אבל בזמן האחרון היא מעדיפה להציף את הפיד שלנו בתמונות עם קצת יותר פאשן, הרבה יותר בגדים - ועדיין אותו יופי מיוחד וגנים משובחים, שאיתם אי אפשר להתווכח.

עוד באותו נושא

דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט: "סירבו לעבוד איתי כי לא הייתי רזה מספיק"

לכתבה המלאה
נינה אגדל. GettyImages
החלה לדגמן בגיל 15 - והוכתרה לתגלית השנה של ספורטס אילוסטרייטד ב-2012/GettyImages

אגדל החלה לדגמן בגיל 15, אז לדבריה עצר אותה סוכן דוגמניות ברחוב והציע לה לחתום על חוזה. את הפריצה הגדולה שלה היא חייבת למגזין ספורטס אילוסטרייטד, שהכתיר אותה בשנת 2012 תגלית השנה. בשנה האחרונה הצטלמה אגדל עם צוות ישראלי שכלל את הצלם שי עבודי ואת מעצב השיער שי הללי זיו. התוצאה הייתה עד כדי מרשימה, עד שכריסי טיגן, חברה של אגדל, החליטה לפנות לצוות ולהזמין אותם לצלם אותה - רק בשביל הכיף.

היום מתחזקת אגדל מערכת יחסים עם הבן של הטופמודל כריסטי ברינקלי - ג'ק ברינקלי קוק, שלגמרי שיתף פעולה בזמנו עם תמונות העירום שלה ואפילו צילם כמה מהן. ואולם, עד שהם הגיעו זה לזרועותיה של זו, נינה הספיקה לבנות רשימת אקסים מכובדת שבה יש כמה שמות מעניינים כמו ליאונרדו דיקפריו וג'ו ג'ונאס.

נינה אגדל. GettyImages
אנחנו סבבה עם לראות אותך לבושה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • נינה אגדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully