וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתק או תעלול? תצוגת האופנה המשוגעת של מוסקינו

גל סלונימסקי

10.6.2019 / 11:21

המעצב הראשי של בית האופנה מוסקינו, ג'רמי סקוט, מצליח בכל פעם מחדש להתעלות על עצמו ולהרים תצוגת אופנה ייחודית, מעניינת ולא תמיד ראויה ללבישה. הפעם הוא הציג את הקולקציה שלו ל-2020 באווירת ליל כל הקדושים עם חלל שעוצב כשכונת מגורים ודגמים בהשראת החג

ג'רמי סקוט פריס ג'קסון. GettyImages
האיש עם המוח הכי מופרע שיש. ג'רמי סקוט אחרי התצוגה לצד פריס ג'קסון/GettyImages

אחרי מותו של קרל לגרפלד, נותרו מעט מאוד מעצבי אופנה בתעשייה שיודעים להרים תצוגות יוצאות דופן. מי שלגמרי טוען לכתר בשנים האחרונות הוא המעצב הראשי של מוסקינו, ג'רמי סקוט, שכל תצוגה שלו פרועה יותר מהאחרת, הן מבחינת התפאורה והן בנושא, אבל בעיקר בזכות העיצובים המשוגעים ששוברים את כל המוסכמות.

בסופ"ש האחרון הציג סקוט את הקולקציה החדשה שלו למוסקינו באולפני יוניברסל בהוליווד. התפאורה: שכונת מגורים בשעת לילה מאוחרת, הטיימינג: ליל כל הקדושים. הקהל ישב על ספסלים באמצע הכביש המאולתר בחלל, כשהתצוגה נפתחה בילדה שרצה מבית לבית בצעקות. בהחלט כל מה שצריך כדי להיכנס לאווירה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אחרי הפתיח המלחיץ, החלה התצוגה. דוגמנים ודוגמניות צעדו אל מול הספסל שבמרכז הרחוב כשהם לבושים בקולקציית 2020 של מוסקינו, ששואבת השראה מאותן תחפושות מפחידות שמזוהות עם החג. זאבים, כרישים, מכשפות, ליצנים, שלדים ואחרים - כולם היו במוחו של סקוט כשהוא ניגש לעצב את הקולקציה. כל הסיפורים הכי מפחידים וסרטי האימה הכי מצליחים קיבלו פרשנות אופנתית תחת ידיו של סקוט.

כך למשל, אחד הדגמים זו שמלת רוחות רפאים עם מגפי ירך שנראות כמו רגלי שלד, כפפות תואמות, עיטור של עכביש טרנטולה בחזה ושרשרת גולגולות. אותו לוק הוצג בתור שמלת כלולות, אבל אנחנו בספק אם מישהי תתחתן ככה.

עוד באותו נושא

בית האופנה מוסקינו מעתיק ממעצבת אנונימית?

לכתבה המלאה

לוק אחר של שמלה לבנה היה יכול לעבור חלק בגרון, אילולא אצבעות של גורילה היו מונחות על הכתפיים של הדוגמנית. עוד בקולקציה: חליפת מיני ירוקה שמכוסה בתפרים שחורים, שמלה אדומה שהולבשה לצד קרני שטן והמון אנשי קש. אם מזקקים את האופנה של מוסקינו ומתעלמים מהנושא הייחודי, נראה שהבשורות של בית האופנה ל-2020 זה עקבי פלטפורמות, פאייטים, שרוולי סטייטמנט והצפה של פרינטים משוגעים וצבעוניות שמחה. מי עומדת להתהדר בלוקים המוגזמים? זאת כבר שאלה אחרת.

בסיום התצוגה, סקוט ומוסקינו קצרו שבחים. "אין לי מילים", אמרה השחקנית פולה פטון. "זה היה מפחיד אבל אהבתי את הבגדים. זה היה מדהים. אני רוצה ללבוש את הבגדים האלה בכל עונה". השחקנית הצעירה סטורם ריד שישבה בקהל הוסיפה: "זו הייתה לגמרי חוויה, הרגשתי כאילו אני בסשן של 'ממתק או תעלול', אבל זו אופנה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully