וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמיון המטריד בתבל: האם מצאנו את אחותה האבודה של דואה ליפה?

גל סלונימסקי

2.7.2019 / 6:37

הכירו את בריטני חוויאר, בלוגרית אופנה ומשפיענית סטייל עולמית, שנראית בדיוק אבל בדיוק כמו הזמרת הבריטית המצליחה. אז כמובן שמבחינה גנטית אין שום קשר בין השתיים, שכן חוויאר נולדה וגדלה בארה"ב - אבל אנחנו לא שוללות את האפשרות שהן הופרדו בלידתן

דואה ליפה בריטני חוויאר מפוצלת. אינסטגרם, עיבוד תמונה
זה רק אנחנו או שהן הופרדו בלידתן? דואה ליפה מימין, בריטני חוויאר משמאל/עיבוד תמונה, אינסטגרם

כשגללנו את פיד האינסטגרם שלנו ראינו פתאום איזה לוק שמצא חן בעיננו ועצרנו רגע לתהות מה לובשת דואה ליפה. אלא שפתאום הבנו - זו לא דואה ליפה. כנראה שנמצאה האחות האבודה של הזמרת הבריטית, שדומה לה עדי כדי כך שהיינו בטוחות שהן תאומות שהופרדו בלידתן. ואם תהיתן במי בכל זאת מדובר, זו בריטני חוויאר, בלוגרית אופנה, פאשניסטה ומובילת דעה בת 32 מקליפורניה שפשוט דומה לדואה ליפה בצורה בלתי רגילה.

חוויאר החלה את דרכה בעולם האופנה ב-2013 אז פתחה בלוג וזנחה את עולם השיווק בו עבדה. היא צברה תאוצה והפכה להיות אחת מבלוגריות האופנה המובילות שמוזמנות לכל התצוגות הכי שוות בעולם, מסוקרות במדורים שכותבים על סטריט סטייל וזוכה פרסים בקטגוריית הבלוגינג.

היום היא מתפעלת את הבלוג שלה, ערוץ היוטיוב ועמוד האינסטגרם - שלו 1.1 מיליון עוקבים, מהעיר פסדינה שבקליפורניה, שם היא גרה עם בעלה אנתוני ובתה ג'יידן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דואה ליפה בריטני חוויאר מפוצלת. אינסטגרם, עיבוד תמונה
הפרש הגילאים לא ניכר. דואה ליפה, בת 23, מימין - ובריטני חוויאר, בת 32, משמאל/עיבוד תמונה, אינסטגרם

חוויאר המשגעת מאמצת את כל מה שנכון במגזיני האופנה בעולם כשלאחרונה היא חזקה בסיכות ראש, תכשיטי צדפים, מחשופים מרובעים, קרופ טופים קייצים ושאריות של ניאון מעונות קודמות. סיבה נוספת לעקוב אחריה באדיקות אלו שיתופי הפעולה השווים שלה עם מותגי העל כמו ז'יבנשי, מארק ג'ייקובס ואיב סן לורן וליין בעיצובה שהגיע לחנויות בשנה שעברה.

עוד באותו נושא

דואה ליפה משחקת באולינג בשמלת נוצות בשווי 6,500 דולר

לכתבה המלאה
דואה ליפה בריטני חוויאר מפוצלת. אינסטגרם, עיבוד תמונה
אותו מבנה פנים, אותם צבעים, אותן גבות, ההבדל היחידי - השפתיים. דואה ליפה מימין, בריטני חוויאר משמאל/עיבוד תמונה, אינסטגרם

אבל אנחנו כאן בגלל הדמיון המטריד לדואה ליפה. מה שהופך אותן לכל כך דומות אלו בעיקר הצבעים - שיער כהה וגוון עור בהיר, אבל גם התסרוקת החלקה והקצרה ששתיהן חולקות ואפילו מבנה הפנים, העיניים והגבות שמזכירים מאוד אחת את השנייה. לעומת זאת ההבדלים הבולטים בין השתיים: עובי השפתיים והעובדה שחוויאר מקפידה על נטורל בגזרת האיפור וליפה לעומת זאת לא חוסכת באייליינרים משוגעים. אנחנו כנראה לא הראשונות ששמנו לב לזה, ובריאיונות קודמים התייחסה חוויאר לסוגיה: "אומרים לי כל הזמן שאני דומה לדואה ליפה, פעם אחת מלצר אפילו חשב שאני זו היא והתייחס אלי בהתאם". אז כנראה שיש גם הטבות לדמיון הזה.

נועזת וחצופה - הסטייל של דואה ליפה

"איט גירל" אמיתית - הבלוגרית בריטני חוויאר

  • עוד באותו נושא:
  • דואה ליפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully