וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפס טעויות: איוונקה טראמפ נהדרת בשמלה של אוסקר דה לה רנטה

הבת הראשונה של הסטייל השתתפה השבוע בכנס המיועד לעודד משקיעים חיצוניים להשקיע בארה"ב ובין שלל גברים משעממים בחליפות אפורות בלטה בשמלה ורודה ומשגעת. גירל פאוור? בדיוק זה

בתו של נשיא ארצות הברית לוקחת חלק באירועים חשובים על בסיס יומי, מה שאומר - המלתחה צריכה להיות ערוכה בהתאם. בין אם זה אירוח אצל משפחת המלוכה בארמון בקינגהאם ועד השתתפות בוועדות חשובות, הדרס קוד מצריך רשמיות מובהקת והיופי באיוונקה טראמפ שהיא תמיד יודעת לתת לזה את הטוויסט הנכון מבלי לזלזל בחשיבות האירוע. ובו בזמן להיות סופר עדכנית ושיקית. הטראמפית הצעירה, הבת הראשונה של הסטייל ללא ספק, השתתפה השבוע בכנס בוושינגטון שמטרתו לקדם השקעות חוץ ובלטה בין שלל גברים בחליפות אפורות ומשעממות.

לעוד חדשות אופנתיות:
יס גירל: קייט מידלטון חושפת כתפיים ומשוויצה בפיגורה
בגדי הים שכל המפורסמות עפות עליהם מייד אין יזראל!

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

איוונקה (37), אם לשלושה וחובבת גווני פסטל ידועה, שעל אף מעמדה 'האובייס' היה שתיפול לסקאלת השחורים לבנים, נוהגת להתמיד בצבעוניות מעניינת, פרינטים ובו בזמן שומרת על האיזון המדויק שחשוב לתדמית הציבורית. הפעם, בשמלת מידי ורודה ונהדרת עם שרוולים ארוכים של אוסקר דה לה רנטה בגזרה א-סימטרית אליה צירפה חגורה שחורה דקה, נעלי עקב של ג'יאנוטו רוסי ותיק שמשדר עסקים של שאנל.

עוד באותו נושא

ככה יוצרים ביזנס שיק למופת: איוונקה טראמפ בחליפה משגעת

לכתבה המלאה

בצד השני של הבירה עוד אושייה שמציגה ביזנס שיק למופת על בסיס קבוע, הפירסט ליידי, מלניה טראמפ. בחליפה מדויקת להפליא של קלווין קליין עם פס לבן ועיטור כסוף בצידי המכנסיים, מכופתרת לבנה ומנולו בלניק לבנות קיבלה בברכה את נשיא פולין ורעייתו. משפחה לתפארת.

תיאמו גרסאות - מלניה אתמול בחליפה ורודה של קלווין קליין

שמלת שכמיה ורודה של אלכס פרי

חליפה ורודה של Marakian

שמלה ורודה עם נקודות שחורות של רודארטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully