וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: מי יותר חזקה אופנתית - מייגן מרקל או קייט מידלטון?

גל סלונימסקי

20.6.2019 / 8:00

מחקר שבדק את החיפושים ברשת אחרי הבגדים של הדוכסיות בשנתיים האחרונות שם סוף לשאלה הכי חשובה שיש: מי משפיעה יותר על הבחירות האופנתיות שלנו - מייגן מרקל או קייט מידלטון?

מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
אקפט מייגן וקייט אמיתי. הדוכסיות/GettyImages

אם אתם עדיין מטילים ספק במה שנקרא "אפקט מייגן" ו"אפקט קייט", אז הנה שוב יש הוכחות שמדובר בתופעה אמיתית. למי שלא עקב, אותו "אפקט" קורה כאשר אחת מבין שתי הדוכסיות לובשת בגד - והוא מיד הופך "סולד אאוט" בחנויות. כמו כן, ההיסטריה סביבו מובילה לשלל פרשנויות בקרב מותגי האופנה ומעוררת שיח נרחב ברשתות החברתיות.

להלביש את מייגן מרקל או קייט מידלטון זהו חלומו של כל מעצב. לא משנה מה הן לובשות, הן תמיד יקבלו סיקור חובק עולם וברוב המוחלט של המקרים הטירוף סביב הבגדים שלהן יוביל לעלייה במכירות. לכן, כל מעצב על שמח מאוד להלביש את הדוכסיות, ולו רק כדי לבסס את מעמדו ולשלשל לכיסו עוד כמה מזומנים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון. GettyImages
כולם עפים על המעיל שלך. הלוק הכי משפיע של קייט מידלטון/GettyImages

מחקר שערכו מגזין HELLO! ופלטפורמת החיפוש Lyst חושף מה הלוק הכי משפיע של כל אחת מהדוכסיות בארמון המלוכה הבריטי. המחקר נערך על סמך ניתוח של 20 מיליון חיפושים בשנתיים האחרונות והוא קובע מה הפיס הכי פופולרי נוכח מספר החיפושים ברשת של אותו פריט ספציפי או פריטים דומים ברשתות הבגדים המקוונות.

על פי ממצאי המחקר, בשבוע שאחרי כל הופעה פומבית של קייט מידלטון החיפושים סביב הבגדים שלה עולים בכ-119%. האאוטפיט הכי משפיע שלה היה במרץ האחרון, אז הלוק הוביל לעלייה של כ-225% בחיפושים אחריו. ובאיזה לוק מדובר? מידלטון מחזרה שמלה ומעיל בצבע אדום של קתרין ווקר לכבוד ביקור בכנסיית וסטמינסטר לרגל יום חבר העמים הבריטי. את הלוק הזה היא כבר לבשה ב-2014 בניו זילנד. חמש שנים אחר כך, הלוק עדיין נראה עליה נהדר - ולא רק זה, הוא גם הפך להיות הלוק הכי מדובר של השנה. ללוק היא צירפה סטילטו ניוד וקלאץ' תואם, אבל הרשת פשוט השתגעה על המעיל.

עוד באותו נושא

למה קייט מידלטון ומייגן מרקל לובשות רק ניוד ואפור ליד המלכה אליזבת?

לכתבה המלאה
קייט מידלטון בניו זילנד, אפריל 2014. GettyImages
לא מתביישת למחזר, אבל הפעם יוצרת התעניינות רבה. קייט מידלטון במעיל של קתרין ווקר בניו זילנד ב-2014/GettyImages

גם האאוטפיט הכי פופולרי של מייגן מרקל הפציע במרץ השנה, ולמרבה ההפתעה - מדובר בלוק היריוני. מרקל לבשה שמלה פרחונית מטאלית כסופה וזהובה של אמנדה וויקלי לאירוע בארמון בקינגהאם. ב-24 השעות שאחרי ההופעה הפומבית של מרקל, החיפושים אחרי הלוק זינקו בכ-500% - כולן חושקות בשמלה או לפחות במשהו דומה.

המספר העצום של החיפושים אחרי הלוק של מייגן לחלוטין הופך אותה למנצחת בשאלה איזו מבין הדוכסיות משפיעה יותר על הבחירות האופנתיות של כולנו. אבל לא רק הלוק הזה מבסס את הטענה, אלא גם החיפושים בשגרה. כאמור, בעוד שאחרי כל הופעה פומבית של מידלטון עולים החיפושים בכ-119%, אחרי כל הופעה של מרקל עולים החיפושים אחרי הלוקים שלה בכ-216%. לטענת פלטפורמת החיפוש Lyst, ההיריון של מרקל עורר אהדה רבה בקרב הציבור, מה שהוביל להתעניינות רבה ולחיפושים נרחבים אחריה ואחרי הבחירות האופנתיות שלה.

מייגן מרקל. GettyImages
כולם רוצים את השמלה הזו. הלוק הכי משפיע של מייגן מרקל/GettyImages

בחברה בדקו גם את הנתונים אחרי הופעה פומבית משותפת שלהן, וזאת כדי לשים סוף באמת אחת ולתמיד לשאלה המטרידה של איזו דוכסית משפיעה יותר. כי אין מה לעשות, גם לפני השמועות על ריב ביניהן לא הצלחנו להפסיק להשוות.

המחקר בדק את ההופעה הפומבית שלהן זו לצד זו בגמר ווימבלדון ביולי האחרון. מידלטון לבשה שמלת מידי לבנה מנוקדת של ג'ני פקהאם עם פסים דקים שיוצרים מראה של כדורי טניס קטנים. מרקל בחרה בחולצת כפתורים גברית בפסים של לבן וכחול עם מכנסיים רחבים בצבע לבן, שניהם בעיצוב ראלף לורן.

גם פה נרשם ניצחון למרקל. אחרי ההופעה הפומבית חלה עליה של כ-58% בחיפושים אחרי המכנסיים הרחבים, לעומת עלייה של 38% בלבד בחיפושים אחרי שמלת המידי של מידלטון. שמישהו יגיש לה את הגביע.

קייט מידלטון, מייגן מרקל צופות בטורניר ווימבלדון. GettyImages
עפים על המכנסיים, פחות התחברו לשמלה. הדוכסית בווימבלדון/GettyImages
הדוכסית מייגן מרקל, הדוכסית קייט מידלטון, טורניר וימבלדון 2018. GettyImages
מותר או אסור להשוות?/GettyImages
מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
אין מה לעשות, נגזר עליכן חיים של השוואה/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
אבל לפחות בינתיים יש לנו מנצחת, והרבה מזה בגלל ההיריון/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
את עדיין היית שם קודם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully