וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האב שמח! אמילי רטאייקאוסקי מתפלשת בחול בביקיני זעיר

גל סלונימסקי

17.6.2019 / 10:36

בזמן שהפיד שלנו באינסטגרם הוצף בתמונות אב וילדיו של המפורסמים, דוגמנית בגדי הים בילתה בחופשה באיי ברמודה והחליטה לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב - לשתף תמונות חושפות עור בביקיני

אמילי רטאייקאוסקי בגד ים ברמודה. אינסטגרם, צילום מסך
יודעת איך לקפוץ בפיד. אמילי רטאייקאוסקי בברמודה/צילום מסך, אינסטגרם

למי שלא עקב אחרי פיד האינסטגרם ב-24 השעות האחרונות נספר שאתמול ציינו בעולם את יום האב. המועד המרגש הוביל אלפי גולשים ובהם אושיות רשת, דוגמניות ושחקנים לפרסם תמונות שלהם לצד אביהם ולאחל לו ברכות משתפכות. מי שהחליטה לציין את החג קצת אחרת מכולם היא הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי.

רטאייקאוסקי, שרק לאחרונה השיקה מותג הלבשה תחתונה ובגדי ים בעיצובה שנקרא Inamorata, העלתה אתמול תמונות מאיי ברמודה כשהיא לובשת ביקיני-חוטיני כחול זעיר, אחד מהעיצובים הבולטים שלה שכולל רצועות וקשירות באזור הבטן. כדי לאזן את הסקסיות של בגד הים או של הפוזות שהיא דפקה על החופים, כאילו היא שוב על סט הצילומים של ספורטס אילוסטרייטד, הוסיפה הדוגמנית גם כובע טמבל לבן כדי שנדע שהיא גם קשובה לטרנדים.

עקבו אחרי וואלה! אינסטוש

התמונות חושפות העור על החוף הפוטוגני לא זרות בפיד של רטאייקאוסקי (28) אבל המועד שבו בחרה להעלות אותן משונה. דווקא בגלל שבין רצף תמונות האב וילדיו בולטת תמונות הביקיני. רטאייקאוסקי עצמה כתבה ליד התמונה הראשונה ברצף שהיא "מרגישה כמו נסיכה", משחק מילים שמפרגן לרשת המלונות שבה שהתה. בין התגובות הרבות שהחמיאו לממדי גופה או לעיצוב בגד הים (כן, היו גם כמה גסות במיוחד), נרשמו תהיות איפה נמצאת תמונת האב-בת שלה. "יום האב שמח", אף כתבה לה הקומיקאית האמריקאית ניקי גלייזר וסיכמה את הנושא בצורה מושלמת.

עוד באותו נושא

כשהבסטי של אמילי רטאייקאוסקי עברה בודי שיימינג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully