וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשטופמודל מאבדת את זה: מה עובר על טיירה בנקס?

גל סלונימסקי

19.6.2019 / 7:07

דוגמנית העל טיירה בנקס זכתה לפני יותר מחודש לככב על שער מגזין ספורטס אילוסטרייטד - ומאז היא לא מרפה. ההצפה ברשתות החברתיות של תמונות מתוך המגזין וסשן סלפיז מטרידים גורמים לנו לתהות - מה קורה עם הכוכבת?

טיירה בנקס ספורטס אילוסטרייטד. צילום מסך
השער על ספורטס אילוסטרייטד שגרם לטיירה בנקס לאבד את זה/צילום מסך

מכירים את זה שדוגמנית צעירה מקבלת שער נחשק או קמפיין יוקרתי ולא מפסיקה לפמפם אותו ברשתות החברתיות? מדובר בסך הכל בתופעה לגיטימית, כשמישהי בתחילת דרכה סוף סוף פורצת ומרוויחה הישג ראוי - היא גאה בו. אנחנו אמנם סובלות מההצפה, אבל מצליחות להבין מה עומד מאחורי זה. לעומת זאת, כשדוגמנית ותיקה עם רזומה מרשים לא מפסיקה לפמפם פרויקט שכבר הצטלמה אליו בעבר, אנחנו כאן כדי להגיד - די.

משהו לא ברור עובר לאחרונה על טיירה בנקס, אם הדוגמניות שאולי חוגגת 45 אבל לנצח תישאר טופמודל - וזו שמכשירה את הטופמודלס הבאות של אמריקה. לפני קצת יותר מחודש פורסם גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד ואחת מבין הדוגמניות שזכו לככב על השער שלו היא בנקס בביקיני צהוב, כשבמגזין עצמו עוד כמה תמונות סקסיות שלה משתובבת על החופים בבגדי ים.

בנקס כצפוי שיתפה את תמונת השער ואפילו הוסיפה כיתוב מרגש שמדגיש את המלחמה שלה באידיאל היופי. "השער הזה הוא עבור כל אלו שנאמר להם שהם לא טובים מספיק בגלל הגוף שלהם, הגיל שלהם או כל המכלול", כתבה באינסטגרם. בהמשך היא פרסמה עוד שתי תמונות עם אותו ביקיני צהוב שלבשה לתמונת השער כשהדברים היו בעלי טעם, וגם ההישג של השער ראוי לאזכור ברשתות החברתיות.

עקבו אחרי וואלה! אינסטוש

עד כאן הכל תקין, אז מתי התחילו דברים להשתבש? ובכן, מאז בנקס פשוט לא מפסיקה לפמפם את הצילומים למגזין באינסטגרם. נזכיר ונחדד שזו ממש לא הפעם הראשונה שבנקס נמצאת במעמד היוקרתי, כאשר ב-1996 הייתה לדוגמנית האפרו-אמריקנית הראשונה שזכתה לככב על שער המגזין ושנה לאחר מכן שחזרה את ההצלחה. אז נכון שזה מאוד מחמיא ש-23 שנים אחר כך את עדיין במעמד שראוי לככב על שער מגזין - אבל את ההצפה הזו פשוט לא ראינו מגיעה.

אחרי רצף שלוש התמונות בביקיני הצהוב היא המשיכה לפרסם חומרים מימי הצילום. זה התחיל בתמונה על החוף שחלוקה לשלוש תמונות, כך שרק מי שנכנס לפיד האינסטגרם שלה יכול לראות את התמונה בשלמותה. אחר כך המשיכה בסשן תמונות עם בגד ים אדום, רצף תמונות בבגד ים שחור, אחר כך ביקיני אדום עם נקודות ורודות ואז גם תמונות חושפניות בבגד ים כחול. אחר כך היא עברה לתמונות ערוכות עם רקעים צבעוניים, וידיאו מאחורי הקלעים, עוד תמונות ענק מחולקות לתשעה ריבועים, ממים מצחיקים על השער ועוד ועוד ועוד.

עוד באותו נושא

נכנעה לביקורת? "דוגמנית העירום" של ספורטס אילוסטרייטד מתלבשת

לכתבה המלאה

חודש אחרי היא שוב העלתה את תמונת השער, כשהפעם כתבה: "עבר חודש מאז השער שלי. ספורטס אילוסטרייטד אמרו שהאתר שלהם קרס כשהשער בכיכובי יצא לאור. בתמונה הזו אני הרבה יותר כבדה ממה שהייתי כשכיכבתי על שער המגזין לפני 23 שנה. התמיכה שלכם ביופי הזה נשמעת חזק וברור". אנחנו לגמרי תומכות במאבק שלה באידיאל היופי, אבל אחרי חודש אפשר לנסות להביא אותו מזוויות חדשות, ולא להשתמש באותו חומר ממוחזר. הרי ידוע שברשתות החברתיות חייה של תמונה לא נמשך יותר מיממה.

השבוע העלתה בנקס שוב תמונות שלה מהצילומים לשער, מה שגורם לנו להאמין שהיא לא ממש בדרך לעצור. בין לבין היא גם משתפת תמונות סלפיז לא ברורות ומנסה להשתמש שוב בתמונת השער בשילוב
מתן טיפים לדוגמניות מתחילות. אנחנו בעד להראות צדדים קצת יותר אנושיים מאשר צילומים ערוכים מתוך מגזינים, אבל מצד שני קשת הפרצופים בסלפיז הללו לגמרי גורמת לנו לחשוב - מה קורה? נשמח לקפוץ לביקור, רק כדי לוודא שהכל בסדר.

טיירה בנקס בסשן סלפיז מטריד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully