וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהאובססיות שלנו נפגשות: קייט מידלטון והמלכה לטיסיה חולקות כרכרה

גל סלונימסקי

18.6.2019 / 14:34

מסדר אבירים בריטי משך אליו כמה בני מלוכה מרשימים מהעולם. היו שם המון גוונים של ורוד, כמה טרנדים קייצים ומפגש פסגה אחד מרגש במיוחד - בין הדוכסית מקיימברידג' למלכת ספרד. ואיך הנסיכה דיאנה קשורה לכל הסיפור?

קייט מידלטון המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
קייט מידלטון והמלכה לטיסיה חולקות כרכרה/GettyImages

לא בכל יום שתי אובססיות הסטייל הגדולות של המדור נפגשות. מפגש הפסגה המרגש בין יקירת המדור לטיסיה מלכת ספרד לבין הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון התרחש אתמול במהלך מסדר האבירים השנתי של בריטניה, שמושך אליו בכל שנה בני מלוכה רבים מכל העולם. ההתייצבות של בני הארמון הבריטי היא כמובן חובה.

השנה היו אלה פליפה מלך ספרד ווילם אלכסנדר מלך הולנד שהוזמנו לקחת חלק במסורת הוותיקה, שהחלה לפני כ-700 שנה. שני המלכים החשובים הגיעו לטקס מלווים בנשותיהם, לטיסיה כמובן והתוספת המרגשת מקסימה, מלכת הולנד. למפגש המלכותי תוסיפו גם את הדוכסית קמילה וסופי רוזנת וסקס וקיבלתם כינוס מרשים של נשים עם דם כחול וסטייל משובח שלא ראינו כבר הרבה מאוד זמן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
שמלת מעיל של קתרין ווקר, כובע מצועצע ועגילי פנינה. הלוק של קייט מידלטון/GettyImages

מידלטון, שבשנה שעברה לא הגיעה למסדר, פיצתה על זה השנה בלוק אקסטרה שיק. היא לבשה שמלת מעיל לבנה עם עיטורים בצבע שחור בעיצובה של קתרין ווקר, שהזכירה לחובבי הארמון אאוטפיט דומה שלבשה הנסיכה דיאנה המנוחה ב-1995. בעוד שדיאנה לבשה חליפת חצאית לבנה עם עיטורים דומים והוסיפה כובע רחב שוליים, מידלטון הלכה על פיס אחד, כובע שחור מצועצע, בעיצוב משונה כמו שהבריטים אוהבים. שתיהן בחרו בעגילי פנינים ותיק קלאץ' שחור.

זו כמובן לא הפעם הראשונה שהדוכסיות לובשות אאוטפיטים דומים לאלו שלבשה בעבר הנסיכה דיאנה בטענה שמדובר במחווה. ואם להודות באמת, אם יש מישהי שגם 22 שנים אחרי מותה ממשיכה לשמש פאשן אייקון - אנחנו לגמרי בעד להעתיק את הלוקים. 24 שנים עברו מאז הלוק המונוכרומטי של דיאנה, והוא נותר קלאסי ועל זמני.

עוד באותו נושא

סטייל אמריקאי ושיק מלכותי: מלניה ואיוונקה טראמפ פוגשות את קייט מידלטון

לכתבה המלאה
הנסיכה דיאנה 1995. GettyImages
עדיין פאשן אייקון, גם 22 שנים אחרי מותה. הלוק של דיאנה ב-1995/GettyImages

גם המלכה לטיסיה הלכה על לוק מינימליסטי על טהרת הצבעים שחור ולבן. לטיסיה לבשה שמלה לבנה של המותג הספרדי Cherubina עם כתפיים מודגשות, צווארון גולף נמוך ופרינט של נקודות שחורות זעירות. בגזרת האקססוריז נרשמו גם כן עגילי פנינים, מה שלגמרי מחזק את העובדה שמדובר בטרנד רותח לקיץ הקרוב, וקשת שחורה עם רשת שמסתירה את הפנים. מדויקת להפליא.

קייט מידלטון המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
לוק מינימליסטי על טהרת שחור ולבן עם עגילי פנינה. המלכה לטיסיה והבסטי החדשה/GettyImages
קייט מידלטון מקסימה מלכת הולנד לטיסיה מלכת ספרד הדוכסית קמילה סופי רוזנת וסקס. GettyImages
50 גוונים של ורוד. קייט מידלטון, מקסימה מלכת הולנד, הדוכסית קמילה, לטיסיה מלכת ספרד וסופי רוזנת וסקס/GettyImages

כאמור, חוץ מקייט ולטיסיה החביבות עלינו, לאירוע הגיעו עוד נשות מלוכה שבחרו ללבוש גוונים שונים של ורוד. המלכה מקסימה הלכה על שמלה בצבע ורוד עתיק עם חגורת מותן רחבה וכובע בצורת צלחת. הדוכסית קמילה בחרה באאוטפיט ורוד בייבי עם כובע קש והרוזנת סופי לבשה חצאית A בצבע ורוד קורל עם חולצה לבנה. גם היא הוסיפה ללוק כובע קש קייצי וטרנדי. כנראה שלא משנה כמה שנשות המלוכה מנסות לשדר לוק נייטרלי וחף מטרנדים, הן עדיין משתמשות בפרטים הקטנים של הלוק כדי להיצמד למגמות החמות.

המלכה אליזבת, למקרה שתהיתם, לבשה בגדים מסורתיים, בדיוק כמו הגברים בארמון הבריטי - הנסיך צ'ארלס, הנסיך וויליאם, הנסיך אנדרו והנסיך אדוארד. מי שלא נכח היה הנסיך הארי, שעדיין לא חבר במסדר האבירים. אשתו, הדוכסית מייגן מרקל, בחופשת לידה כאמור ונראה שאם בעלה לא נוכח באירוע אין שום סיבה שהיא תוותר על עוד שעות במזגן עם ארצ'י.

המלכה אליזבת. GettyImages
איפה התיק?! המלכה אליזבת/GettyImages
הנסיך צ'ארלס הנסיך וויליאם. GettyImages
הארי קיבל פטור. הנסיכים צ'ארלס וויליאם/GettyImages
קייט מידלטון המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
תחילתה של ידידות מופלאה?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully