וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלי קלוס חושפת: "קשה לי להיות קרובת משפחה של טראמפ"

הדוגמנית הרותחת הצטלמה לשער ווג הבריטי בלוקים צבעוניים ומהפנטים, אבל אותנו סיקרן יותר הקשר החדש שלה עם טראמפ נוכח הנישואים לג'ושוע קושנר. אחרי ששפכה את הג'וס המשפחתי, היא גם חשפה את הסיבה האמיתית לפרישה שלה מוויקטוריה'ס סיקרט

קרלי קלוס ווג הבריטי בריטניה. STEVEN MEISEL, צילום מסך
"גדלתי על ערכים דמוקרטים". קרלי קלוס בשמלה של מארק ג'ייקובס/צילום מסך, STEVEN MEISEL

מעטות ההזדמנויות שבהן פוליטיקה ואופנה מתנגשים. כשמדובר בדוגמנית קרלי קלוס בת ה-26, החיים שלה הם לגמרי שילוב של השניים. קלוס הצטלמה לשער מגזין ווג הבריטי בשורת תמונות משגעות, אבל מה שבאמת עניין את הקוראים היה הסיפורים העסיסיים על הקשר המשפחתי החדש עם משפחת טראמפ.

קלוס נישאה בשנה האחרונה לג'ושוע קושנר, אחיו של ג'ארד קושנר - יועצו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ובעלה של איוונקה. בריאיונות קודמים דאגה קלוס לציין כי היא דמוקרטית גאה, בעוד הנשיא טראמפ שייך למפלגה הרפובליקנית. כשהתיישבה לריאיון לכבוד כתבת השער של ווג הבריטי, השאלה הראשונה שנשאלה היא כמובן - איך זה להיות חלק חדש מהמשפחה?

"זה קשה", היא הודתה והוסיפה: "אבל אני מנסה להתרכז בערכים שאני חולקת עם בעלי שעליהם גדלתי והתחנכתי". לדבריה, משום והיא וג'ושוע כבר שש שנים ביחד, הם גדלו וצמחו כזוג וכאינדיבידואל ופיתחו תפיסת עולם דומה שנשענת על הערכים הדמוקטיים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קרלי קלוס ווג הבריטי בריטניה. STEVEN MEISEL, צילום מסך
השנה הגדולה של קרלי קלוס. על השער בסוודר ירוק של ורסצ'ה/צילום מסך, STEVEN MEISEL

בשער לובשת קלוס סוודר ירוק של ורסצ'ה עם תכשיטים של בולגרי. בתמונות שצולמו לטובת הכתבה נראית קלוס בשני לוקים שונים, האחד במעיל משובץ שחור-אדום עם כובע תואם של בית האופנה דיור ושרשרת פנינים והשני, שמלת ניילון צהובה עם פפיון עצום בגב של מארק ג'ייקובס פלוס כפפות תחרה עד אחרי המרפק של המותג Wing & Weft. כל היופי הזה פלוס שרשרת יהלומים של בולגרי וכובע בד שקשור סביב ראשה עם פפיון גדול של אמיליה וויקסטד.

עוד באותו נושא

מזל טוב! קרלי קלוס וג'ושוע קושנר התחתנו

לכתבה המלאה
קרלי קלוס ווג הבריטי בריטניה. STEVEN MEISEL, צילום מסך
הפכה לפמיניסטית. קרלי בטוטאלוק דיור/צילום מסך, STEVEN MEISEL

באותו הריאיון התייחסה קלוס גם לסיבה האמיתית לפרישה שלה ממותג ההלבשה התחתונה המצליח ויקטוריה'ס סיקרט. קלוס "תלתה את הכנפיים" בפברואר 2015 ובזמנו סיפרה שזה קשור ללוח זמנים בשל הלימודים שלה באוניברסיטת ניו יורק. עכשיו היא חושפת - הסיבה האמיתית היא העובדה שהמותג לא תואם את הערכים הפמיניסטיים שהיא מאמינה בהם.

בריאיון סיפרה שהיא למדה תיאוריה פמיניסטית באוניברסיטה והבינה תוך כדי הלימודים שהיא לא יכולה להמשיך לדגמן לויקטוריה'ס סיקרט, מה שהוביל אותה לפרוש מאחד החוזים הכי רווחים שלה באותה תקופה. "הרגשתי שהמותג לא באמת משקף את מי שאני ואת המסר שאני רוצה להעביר לנשים צעירות ברחבי העולם על מה זה להיות יפה", היא מספרת.

קרלי קלוס ויקטוריה'ס סיקרט 2017. GettyImages
"המותג לא משקף את מי שאני". קרלי קלוס עם הכנפיים של ויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages

ב-2015 פרסם אד רזאק, מנהל השיווק של המותג, את הודעת הפרישה של קלוס וציין שהסיבה היא כאמור לוח זמנים צפוף. עם זאת, הוא החמיא לה: "קלוס היא יחידה במינה, חברה קרובה ומישהי שאני באמת אוהב ומעריץ. היא ללא ספק אחת הדוגמניות הטובות ביותר אי פעם - אבל יותר מזה, היא בן אדם טוב. העתיד שלה בלתי מוגבל ואני מתרגש לראות מה היא תעשה בו. בשבילי קלוס תמיד תישאר מלאכית". ב-2017 חזרה קלוס לצעוד על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט, גם בלי להיות מלאכית. מעניין מה קרה לערכים שלה באותה שנה.

קרלי קלוס. צילום מסך
עם הבעל ג'ושוע קושנר ביום חתונתם/צילום מסך

הבחירה בקלוס לשער מובנית מאוד. רק בשנה האחרונה היא הקפיצה את המניות שלה כשנבחרה להנחות את תכנית הטלוויזיה "פרויקט מסלול" במקומה של היידי קלום הפורשת. "אני מאוד שאפתנית ויש הרבה דברים גדולים שאני רוצה לעשות", היא סיפרה והוסיפה: "אבל אני רוצה גם ליהנות מהאנשים שאני אוהבת ואוהבים אותי". היא סיכמה את הריאיון עם מסר מעודד לנשים אחרות. "בשנות העשרה שלי פחדתי שאאבד עבודות אם אגיד שאני לא רוצה לעשות משהו, אבל האמת היא שלא הפסדתי כלום אף פעם כשסירבתי למשהו שלא מתאים לי. להפך, רק העצמתי והגדלתי את הכוח שלי והרווחתי כבוד מהקולגות שלי. עכשיו אני יודעת כמה עוצמתי הקול שלי".

קרלי קלוס. GettyImages
תפקיד ההנחייה הקפיץ את המניות. קרלי קלוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully