וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת השנה: איך בישראל עדיין לא עפים על הסטייל המשגע של זנדאיה?

השחקנית הצעירה צועדת כבר לא מעט שנים על שטיחים אדומים ומקפידה להצטיין בלוקים מרהיבים. השנה היא עלתה מדרגה עם ליהוקים מרשימים למסך הגדול והקטן והתוצאה: המון הופעות פומביות מוצלחות

זנדאיה ארמני. GettyImages
פאשניסטת על. זנדאיה לובשת ארמני לתצוגה בפריז/GettyImages

השחקנית הצעירה זנדאיה מסתובבת בינינו כבר תקופה ארוכה - אבל נראה שהשנה סוף סוף הגיעה הפריצה הגדולה שהיא ייחלה לה. היא מכירה את אור הזרקורים מקרוב, צולחת שטיחים אדומים עם בחירות אופנתיות משגעות ומטפחת קהל מעריצים צעיר. ואולם, השנה היא עלתה מדרגה משמעותית כשלוהקה לגרסה החדשה של ספיידרמן בקולנוע ("ספיידרמן: רחוק מהבית") ולתכנית הטלוויזיה הישראלית בגרסתה האמריקאית "אופוריה".

התפקידים החדשים שלה על המסך הגדול והקטן מוציאים אותה מהבית להרבה מאוד פרמיירות וגורמים לשם שלה להופיע ברשימת המוזמנים של כל אירוע אופנתי שווה ברחבי העולם. כך היא מצאה את עצמה עם המון הופעות פומביות שדורשות בגדי מעצבים וסטיילינג משובח. למזלה, יש לה את זה בגדול.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

זנדאיה ארמני. GettyImages
פריט קלאסי מעודן כמו חולצה מכופתרת - עם טוויסט שובב של שרירי בטן חשופים/GettyImages

בין הלוקים המוצלחים של הכוכבת בת ה-22 עם החוש האופנתי המשובח אפשר לציין את זה שלבשה בשבוע שעבר לתצוגת האופנה של ארמני בשבוע הקוטור בפריז. אאוטפיט של ארמני, כמובן, שכלל מכנסיים מחויטים בצבע שחור עם קרופ טופ מחויט בצבע לבן. אהבנו את הבחירה בפריט קלאסי שמשדר משהו מעודן אבל בעל קריצה שובבה. השילוב בין חולצה מחויטת לחשיפה של שרירי הבטן היא אמירה אופנתית כשלעצמה. את הלוק היא סגרה עם סטילטו בצבע שחור וגרביונים - והתוצאה היא לא פחות מלוהטת.

ואולם, הסיבה האמיתית שזנדאיה הגיעה בכלל לעיר האורות היא השקה של בושם חדש בשם "איידול" של לנקום, שעבורו היא משמשת פרזנטורית. לטובת ההשקה לבשה זנדאיה שמלה בצבע ורוד עתיק, שמתכתב עם צבע בקבוק הבושם, עם מחשוף עמוק במיוחד של המעצב הלבנוני ג'ורג' חובייקה.

עוד באותו נושא

אפקט הפרפר: זנדאיה כובשת את השטיחים האדומים

לכתבה המלאה
זנדאיה. GettyImages
שמלה של ג'ורג' חובייקה שמתכתבת עם צבע הבושם. זנדאיה בהשקה של לנקום/GettyImages

עוד לוקים מוצלחים מהתקופה האחרונה - חליפת חצאית בצבע לבן שנהב עם עיטורים מוזהבים של בית האופנה סקיפארלי פלוס עקבי סטילסטו בצבע כתום סלמון של לובוטין שעולים 795 דולר. את השיער היא פיזרה ונתנה לקרזול שלה דרור ושיחררה אותו מהג'ל והפנים המאסיביים.

תוסיפו לרשימת הלוקים שאהבנו שמלת ארמני פאייטים מוצלחת בצבע שחור ואדום שהיא לבשה לפרמרייה של הסרט בכיכובה עם עקבי לובוטין, וכן שמלה כתומה של קרולינה הררה שהיא לבשה כשהגיעה להתארח בתכנית של סטפן קולברט כדי לקדם את הסרט. לשמלה הכתומה, שעולה 2,990 דולר, היא הוסיפה סטילטו לבנות גם כן, באופן לא מפתיע כלל, של לובוטין, עגילי פנינה בשווי 500 דולר וסרט כתום סביב הראש. התוצאה המתקבלת - קיצית ומושלמת.

זנדאיה ארמני. GettyImages
שמלת פאייטים מוצלחת של ארמני/GettyImages

למי שצריך "תקציר של הפרקים הקודמים", נזכיר שזנדאיה היא ילידת קליפורניה שהחלה את דרכה בתור דוגמנית. ב-2010, כשהייתה בת 13 בלבד, היא שיחקה בסדרת הנעורים "שייק" בערוץ דיסני עם כוכבת נעורים נוספת - בלה ת'ורן, ושנה לאחר מכן הוציאה סינגל ראשון שהפך לאלבום בכורה. היא המשיכה לככב בסדרות של סידני ולבסס את מעמדה כזמרת אבל מה שהקפיץ את מעמדה היה הבגדים שלה.

עם בחירות אופנתיות מוצלחות במיוחד היא הפכה לדמות מדוברת של השטיחים האדומים. עם ההייפ הגיעה גם העבודה והיא לוהקה לסדרות וסרטים נחשבים כמו הסרט הקודם בסדרת ספיידרמן והסרט "האמן הגדול מכולם". הליהוקים האחרונים הם ללא ספק המקפצה הנחוצה כדי להפוך לכוכבת על. תוסיפו לזה את הסטייל המשובח, שהרבה ממנו הודות לסטייליסט הצמוד זה שנים לואו רואץ' (אותו אחד שאחראי על סלין דיון), קמפיינים לחברות אופנה נחשבות ויותר מ-57 מיליון עוקבים באינסטגרם וקיבלתם מתכון מנצח לאיי-ליסטית לעתיד.

טומי הילפיגר, זנדאיה. יח"צ חו"ל,
אחד משיתופי הפעולה המוצלחים של השנה. טומי הילפיגר וזנדאיה/יח"צ חו"ל

אאוטפיט קיצי מושלם של קרולינה הררה

דרור לקירזולים עם אאוטפיט של סקיפארלי

שמלת קומות של בלמיין

רשמית באלכסנדר ווטייר

מהפנטת בנינה ריצ'י

ועוד קצת מהסטייל של זנדאיה

  • עוד באותו נושא:
  • זנדאיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully