וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה קרה לפנים שלך? זה יותר מדי פייק": תאונת הפוטושופ של קים קרדשיאן

3.7.2019 / 16:35

מלכת הטראש העלתה לאינסטגרם תמונה שלה מבלה עם חברות ולא תיארה לעצמה את הסערה שעתידה להתחולל. הגולשים הבחינו שהיא ריטשה את פניה קצת יותר מדי - "באיזה פילטר השתמשת? זה לא אמיתי, מפחיד ועצוב גם יחד"

קים קרדשיאן נטלי הלקרו אוליביה פירסון תאונת פוטושופ. אינסטגרם, צילום מסך
"באיזה פילטר השתמשת?" קים קרדשיאן עם פרצוף חדש/צילום מסך, אינסטגרם

זה שבנות משפחת קרדשיאן מרטשות היטב כל תמונה שלהן לפני שהיא עולה לרשתות החברתיות זה לא חדש. ואם להיות כנות - אין מה לעשות, כשמעלים כל כך הרבה תמונות אי אפשר להימנע מטעויות. אז אחת לכמה זמן מתפקששת להן איזו תמונה עם כמות פוטושופ לא הגיונית שהופכת לתאונה מצחיקה.

מי שאחראית לתאונת הפוטושופ הנוכחית היא קים קרדשיאן, שהעלתה תמונה שלה לצד שתי חברותיה - אוליביה פירסון ונטלי הלקרו, ולא ידעה איזו סערה עתידה להתחולל. קים קיי כנראה לא תיארה לעצמה שעבודת הריטוש המאסיבית תהפוך את תמונת ה"גירלז נייט אאוט" שלה לשיחת היום ברשת. ואולם, מי שגלל את הפיד ונתקל בתמונה לא כל כך הצליח לזהות מי מצולם בה. הסיבה - קים קרדשיאן כמעט שינתה לחלוטין את מבנה הפנים שלה בניסיון להצר אותם והתוצאה קטסטרופלית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קים קרדשיאן נטלי הלקרו אוליביה פירסון תאונת פוטושופ. אינסטגרם, צילום מסך
"נורת' רק צילמה או גם ערכה?"/צילום מסך, אינסטגרם

"מה קרה לפנים שלך?", תהה אחד הגולשים שגם הוסיף: "מצטער, אבל זה יותר מדי פייק". אחרת שאלה: "איזה פילטר זה, סימס 4?" - ברמיזה למשחק המחשב בו יש דמויות לא מציאותיות. גולש אחר ציין: "זה לא נראה אמיתי יותר. זה מפחיד ועצוב גם יחד".

כשקים העלתה את התמונה היא ציינה שהתמונה צולמה על ידי הבת שלה, נורת' ווסט. כמובן שגם המשפט הבודד הזה נתן בוסט לגולשים המשועשעים שצחקו על הפוטושופ המאסיבי. "האם נורת' גם מרטשת פנים?", תהה אחד הגולשים. אחר שאל: "נורת' צילמה וערכה - או רק צילמה?".

עוד באותו נושא

פטמות בחוץ, בדים צמודים וגזרות הזויות: הקרדשיאנז יוצאות לבלות

לכתבה המלאה
נורת' ווסט. splash
הילדה מאחורי המצלמה - ואולי גם מאחורי אפליקציית הריטוש. נורת' ווסט/splash

נטלי הלקרו ואוליביה פירסון שמבלות עם קימי בתמונה חולמות להיות בנות קרדשיאן בעצמן, אבל הדרך לשם עוד רחוקה. למי שלא מכיר נספר שמדובר בבנות דודות, נטלי בת 31 ואוליביה בת 29, שזכו לכמה רגעי תהילה בזכות התכנית "נשות הספורטאים" ובימים אלו הן מככבות בתכנית ריאליטי משלהן. בדרך להיות כוכבות טראש בינלאומיות בעצמן יש הרבה שיעורים שאפשר ללמוד מקים, אך מתברר שעריכת תמונות זה לא אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully