וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטמות בחוץ, בדים צמודים וגזרות הזויות: הקרדשיאנז יוצאות לבלות

גל סלונימסקי

1.7.2019 / 12:37

מתי בפעם האחרונה ראיתן את חמש בנות משפחת קרדשיאן ביחד במועדון? זה לא קורה הרבה, אבל כשחברה של המשפחה חוגגת יום הולדת - כולן מתייצבות. כמצופה, מצעד הלוקים ההזויים לא איחר לבוא. מצבעים צעקניים, דרך שקיפות מטרידה ועד בדים לא מומלצים - הנה כל מה שהיה שם

קים קרדשיאן יום הולדת לארסה פיפן. splash
לא ציפינו למשהו פחות צעקני. קים קרדשיאן בשמלה צמודה בצבעי ניאון/splash

האחיות לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר ללא ספק יודעות איך לחגוג. וכשהן יוצאות לבלות הן יודעות שלא משנה איפה זה יהיה - הבילוי יהיה כרוך בלא מעט מצלמות. מה שנדיר היה בסוף השבוע האחרון היה האיחוד של כולן יחד באותו מקום - הרכב מלא ושלם.

חמש האחיות - קים, קורטני, קלואי, קיילי וקנדל, הגיעו בסוף השבוע למסיבת יום ההולדת ה-45 של חברתן הקרובה לארסה פיפן, שהתקיימה בלוס אנג'לס. על אף שתאריך הלידה של חביבת המשפחה פיפן הוא רק בסוף השבוע הקרוב, היא הקדימה וחגגה שבוע קודם לכן והצליחה לרכז את כל בנות המשפחה במקום אחד. בסרטון שהעלתה קים לסטורי היא אפילו ציינה: "כולנו באותו מועדון ביחד. זה נדיר". כמצופה, כל החמש לבשו לוקים שלגמרי שווה להתעכב עליהם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קורטני קרדשיאן יום הולדת לארסה פיפן. splash
לא שרדה את הפלאשים. קורטני קרדשיאן בפיג'מה חושפנית/splash

קים, הגברת הראשונה של המשפחה בחרה בשמלת מיני גולף עם שרוולים ארוכים של המעצבת האמריקאית מייזי ווילן, עשויה מבד צמוד במיוחד בגווני ניאון של ירוק, צהוב וכחול. בגזרת האקססוריז - סנדלי עקב בצבע ירוק ליים עדין, תיק קטנטן וקוקו גבוה.

קורטני הלכה על לוק יותר קז'ואלי ובחרה לצאת מהבית לבושה בפיג'מה - כותונת לילה בגזרת מיני בצבע סגול לילך עם תחרה שחורה של ורסצ'ה. ובכן, ידוע ששמלות הסליפ הן לגמרי טרנדיות בקיץ הקרוב. מה שקורטני לא לקחה בחשבון (או שדווקא כן, לעולם לא נדע) שהשמלה תהפוך לשקופה עם אור הפלאשים - ותחשוף את התחתונים, את היעדר החזייה - ואת הפטמות לראווה. מרגיש כמו עוד יום רגיל בבית משפחת קרדשיאן.

עוד באותו נושא

חולמת על גוף כמו של הקרדשיאנז? קים יוצאת בליין מחטבים גאוני

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר אנסטסיה (סטסי) קארניקולו יום הולדת לארסה פיפן. splash
לא משחררת את הבסטי החדשה. קיילי ג'נר וסטסי/splash

קלואי בחרה בשמלת עור מיני צמודה - אחרי שכבר תהינו בקול רם מה גורם לכל הכוכבות ללבוש בגדי עור או דמוי עור בחום הנורא הזה של יוני. קיילי הלכה על שמלה כתומה צמודה גם כן עם כיווצים, אחד הסגנונות החביבים על המיליארדרית הצעירה, ולא עזבה לרגע את הבסטי החדשה אנסטסיה (סטסי) קארניקולו. רק תזכירו לנו מי זו ג'ורדן וודס?

האחרונה מבין חמש האחיות, שנוטה להבריז מאירועים משפחתיים וממעטת בבגדים טראשים - אך לא חפה מחשיפות פטמה כאלה ואחרות, היא קנדל ג'נר. הסופרמודל הגיעה לאירוע עם שמלת מיני שחורה עשויה משי וכפתורים לכל האורך, מגפי ברך בצבע שחור, עגילי חישוק עצומים בגוון ירקרק, תיק קופסה כסוף עם פרנזים - ומשקפי שמש קטנים וכהים בשביל האטטיוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully