וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סקיני ולא שורטס: זה הג'ינס הכי מדובר כרגע

8.7.2019 / 6:16

אתן יכולות להכין אותו בעצמכן, להתחדש במותג גבוה ויוקרתי או לבקר ברשתות הידועות. איך שלא תסובבו את זה - ג'ינס ברמודה הוא פריט הדנים הכי רלוונטי העונה

זה לא סוד שאפליקציית האינסטגרם כבר מזמן שכחה את הייעוד המקורי שלה כרשת חביבה לשיתוף תמונות והשראות באופן מקוון והפכה להיות זירת האופנה הכי גדולה ומבולגנת בעידן של היום. הבעיה הגדולה בסיפור הוא תהליך הניווט בספייס הכאוטי הזה שמאגד פוסטים ממונים ומסרים שיווקים לצד השראה אמיתית נטולת אינטרסים.

עם מודעות גדולה לכמות הטרנדים שניתן לאתר שם ועליהם אנחנו מדווחות פה בתדירות לא קטנה, הפעם אפשר לאפסן בצד את המושג 'קורבן אופנה' כי מצאנו את המגמה הכי מוצדקת של הקיץ הזה - ג'ינס ברמודה באורך הברך. הוא לא יקר, אפשר להתארגן עליו לבד בבית ממה שכבר יש בארון והכי חשוב: מדובר במשהו שמתאים לנשים בכל הגילאים ובכל המידות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

התשובה לשאלה מאיפה קונצנזוס החרישות הזה נפל עלינו עכשיו ואיך לא חשבו על זה קודם מתחילה בניינטיז ובקאמבק הבלתי מתכלה שלהם. תצרפו לזה את טרנד מכנסי האופניים שהוא הרבה פחות פרקטי והנה קיבלתם תהליך אותנטי שמספק סוף סוף אלטרנטיבה אופנתית הגיונית ומנומקת לשורטס עם ערך מוסף רציני, שמחבר את מזג האוויר המקומי עם התאמה לכל הופעה אפשרית (כמעט) ועם טווח רחב ומוזנח של נשים שלא מעוניינות לחשוף ירכיים.

בצרוף חולצת טי וכפכפים או דווקא עקבים, טופ משי ובלייזר מחויט, מהים ועד לדינר במסעדה אופנתית - הג'ינס שמגיע עד הברך, נגיד את שוב, הוא התשובה הקייצית הכי שווה לקטגוריית הדנים שסוגרת לנו כל פינה במזג אוויר שמתחת ל-30 מעלות.

עוד באותו נושא

בבגד הים המטריף הזה טמון הסוד לגוף חטוב

לכתבה המלאה

והכי כיף - אפשר פשוט לאלתר זוג כזה בקלות מסקיני ישן ששוכב בארון בעזרת זוג מספריים וכישרון מינימלי של גזירה בקו ישר. מי שבכל זאת מעוניינת להתחדש תוכל למצוא אותם כמעט בכל רשתות האופנה המהירות במחירים ממש נגישים או בקולקציות של בתי אופנה מהזן הגבוה כמו בלמיין, סאמיט, R13 ואוף וייט.

ג'ינס עד הברך, פול אנד בר. יח"צ,
פול אנד בר - 129 ש"ח/יח"צ
ג'ינס עד הברך,הייץ אנד אם. יח"צ,
הייץ אנד אם - 199 ש"ח/יח"צ
ג'ינס עד הברך, עדיקה. יח"צ,
עדיקה - 139 ש"ח/יח"צ
ג'ינס עד הברך, עמנואל. יח"צ,
עמנואל - 990 ש"ח/יח"צ
ג'ינס עד הברך, טופשופ. יח"צ,
טופשופ - 249 ש"ח/יח"צ
ג'ינס עד הברך, ריזרבד. יח"צ,
ריזרבד - 59 ש"ח/יח"צ
ג'ינס עד הברך, מיס נורי. יח"צ,
מיס נורי - 119 ש"ח/יח"צ
ג'ינס עד הברך, קסטרו. יח"צ,
קסטרו - 129 ש"ח/יח"צ
ג'ינס עד הברך, רנואר. יח"צ,
רנואר - 99 ש"ח/יח"צ
ג'ינס עד הברך, ברשקה. יח"צ,
ברשקה - 79 ש"ח/יח"צ
ג'ינס עד הברך, r13. יח"צ,
R13 לבוטיק 77 - 1,155 ש"ח/יח"צ
ג'ינס עד הברך, טוונטיפורסבן. יח"צ,
טוונטיפורסבן - 39 ש"ח/יח"צ
מנגו. יח"צ חו"ל,
מנגו - 79 ש"ח במקום 169 ש"ח/יח"צ חו"ל
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully