וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרימו עוגן: כריסי טיגן בחופשה מהחלומות

8.7.2019 / 13:28

הפיד מוצף בחופשות קיץ של המפורסמות אך הדוגמנית ואושיית האוכל האינסטגרמית התעלתה על כולן. נופש בעיירת חוף ציורית באיטליה עם תמונות מטריפות שלא היו מביישות הפקת אופנה רותחת לקיץ

לא פעם שאלנו את עצמנו מה יכול להיות יותר מושלם מחופשת לאקשרי מפנקת בעיריית חוף ציורית השוכנת למרגלות הריביירה האיטלקית. כאילו מה יותר חלומי משילוב של יאכטה, שמש, מים צלולים, אוכל משובח, רקע מטריף לצילומים וחשבון בנק שיכול לאפשר את כל הטוב הזה?

אז זהו, מסתבר שאפשר לקחת את חבילת הנופש -הכל-כלול הזו ללבל גבוה יותר, ומי שבימים אלה מוציאה לנו את העיניים בהקשר הנ"ל היא כריסי טיגן (33) היפהפייה שעלתה על דרך מקורית למקסם את חופשת הקיץ המשפחתית באופן חכם למדי. אושיית הקולינריה והדוגמנית האמריקאית ארזה לחופשה לא רק את בעלה, המוסיקאי ג'ון לג'נד ואת שני ילדיהם, אלא השכילה לגרור איתם זוג חברים שימושי במיוחד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הזוג השווה הנוסף הם הצלם מייק רוזנטל ומעצבת השיער ג'ן אטקין שאחראית למחלפותיהם של רשימת סלבס מרשימה שכוללת בין היתר את קנדל, בלה, קים, קיילי, גוון סטפני וסינדי קרופורד. אותן סטאריות גם עברו דרך העדשה של רוזנטל, כך שאפשר בקלות להבין שמדובר פה בשני אשפים בתחומם.

טיגן התעופפה לה לחופשה על יאכטה בפורטיפינו כולל שיוט בין חופי הים הליגורי בצפון איטליה כשלצידה צוות ביוטי ברמה של הפקה אדיטוריאלית בווג. בהתאם, מפלס גלאם התיעוד של כל המסע הזה הפך לארוע מעורר קנאה שהשתלט לנו על השיטוט האינסטגרמי באופן חסר תקדים. זה התחיל בכמה תמונות תמימות של לונה ומיילס המתוקים נהנים כמו כל ילד ששמו אותו ביכאטה צנועה עם ג'קוזי, סלון, סוויטת קינג סייז ודק שלא מבייש וילה בכפר שמריהו.

עוד באותו נושא

"אני אוהבת אאוטפיטים לעצלנים": סודות מהמלתחה של כריסי טיגן

לכתבה המלאה

בהמשך מי שהרוויח מכל ההפקר הזה הוא מותג היין הצרפתי LVE שזכה לסדרת צילומים מטריפה של טיגן שוכבת על היאכטה ואוחזת בבקבוק רוזה שלגופה רק חלק תחתון של ביקיני פסים בגוון ניוד (82$ בלבד). בתמונות נוספות היא מתועדת בבגדי ים שלמים לא פחות סקסיים: לבן בגזרה גבוהה ומחשוף עמוק של montce swim בעלות 198$ ושלם נוסף בדפוס דלמטי של nomaillot. עם האחרון היא אף העלתה וידאו בו היא נראית בעיצומו של אימון בוקר וכתבה "כל כך מביך! רק מנסה לעשות ספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully