וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאט פייט: אירינה שייק וג'יג'י חדיד הולכות מכות בקמפיין החדש של מוסקינו

9.7.2019 / 12:37

בתפקיד הראשי - אירינה שייק, שחקניות חיזוק עם ים של גלאם - ג'יג'י חדיד וג'ואן סמולס. התוצאה - הסרטונים הכי הזויים ומצחיקים שנראו בתקופה האחרונה. ג'רמי סקוט ממשיך להשתולל וזה מרהיב

עצרו הכל! מעצב העל ג'רמי סקוט וצלם העל סטיבן מייזל חשפו בימים האחרונים את קמפיין הסתיו mini soap opera החדש שיצרו יחד עבור בית האופנה מוסקינו ומדובר באחד המצחיקים וההזויים שאי פעם נתקלנו בהם. העלילה: פריים טיים של שנות השמונים עם אופרת סבון בסגנון הלהיט הגדול של התקופה - 'שושלת' - כתשובה לפופולריות של עידן הסטוריז שהפך להיות שחקן רב עוצמה בעולם הרשת. בתפקיד הראשי: אשת השעה אירניה שייק על תקן אלכסיס קרינגטון. עוד מככבות: ג'יג'י חדיד בתפקיד קריסטל וג'ואן סמולס בתפקיד 'אנחנו לא גזענים'.

עקבו אחרי וואלה אופנה באינסטוש

הסגנון: גלאם של שיער נפוח, איפור מוגזם, תלבושות מנצנצות וטונות של דרמה. הפעם סקוט הצליח למקסם את האטיטיוד ההומוריסטי-אירוני המוכר שלו ולהעלות אותו ללבל חדש, ובעזרת מייזל הוציא לפועל סדרת סרטונים ומודעות בהומאז' גרוטסקי לסצינות שאפיינו את הז'אנר. בתפריט: אחוזה מפוארת, שטיח מקיר לקיר, ספות בהירות, שיחות דרמטיות בטלפון קווי, קאט פייט, פרוות, שמלות מיני, הרבה זהב, שוגר דאדי, בגידות, דולרים ענקיים, התעלפויות ומלא עצבים. באמת שמזמן לא צחקנו ככה בקול.

עוד באותו נושא

ממתק או תעלול? תצוגת האופנה המשוגעת של מוסקינו

לכתבה המלאה

"כה מאושרת לקחת חלק בקמפיין החדש של מוסקינו וסטיבן מייזל", שיתפה לפני כמה ימים שייק קטע מהקמפיין בחשבון האינסטגרם שלה והוסיפה "ג'רמי תמיד מכניס ריגושים וצחוק לאופנה". בשבוע החולף ג'רמי סקוט ושאר הנוגעים בדבר שיתפו באופן מבוקר עוד ועוד קליפים וצילומים מלאי פאתוס מאותה סדרת אפיזודות מסקרנת. "לא צוחקת איתכן אחיות", כתבה שייק על סצינה נוספת בה השלוש נמצאות בעיצומו של ריב אלים וסוער. נציין לרקורד שאנחנו נגד אלימות מכל סוג אבל די סגורות על כך שבמקרה הנדון זה ממש לא המסר. יתרה על כך אנחנו מצרות שלא נכחנו ביום צילום שכנראה ירשם כאחד המצחיקים בהיסטוריה של תעשיית האופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully