וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים: התיק המנצח של Rixo

11.7.2019 / 6:33

הלייבל הבריטי שכה האהוב על הפאשניסטות בעולם יוצא בליין אקססוריז של תיקים, חגורות, מטפחות ותכשיטים. הפריט הנחשק - תיק טרפזי בשלל גוונים עם אבזם צדף מוזהב

זו כבר השנה החמישית בה הלייבל הבריטי RIXO בולט ברחבי הרשת בזכות קולקציות מודפסות בפרינטים מטריפים וגזרות סופר מחמיאות אבל אין ספק שהקיץ הוא הפך לאחד התיוגים הפופולריים בקרב הפאשניסטות המשפיעות ביותר בפיד. גולת הכותרת של האוסף הנוכחי יצרה התרגשות גדולה סביב קטגוריית השמלות שהוגשה בצבעוניות משכרת של ערבוב דפוסים בלוק שנע על התפר שבין כפרי לריזורטי, כך שלא מפליא שחלק מהדגמים נכנסו די מהר לסטטוס סולד אאוט או לרשימות ההמתנה הכי מבוקשות.

מי שאחראיות להייפ המוצדק הזה הן צמד החברות הנרייטה ריקס ואולגה מקלוסקי שהתחילו את הברנד שלהן מצביעה ידנית של בדים מסלון הדירה שחלקו אי שם ב-2015, במטרה לצאת לדרך עם ליין של פיסים ייחודיים בסטייל וינטג'י ודפוסים משמחים עם דגש על כך שיהיו קלים ללבישה ויתאימו לנשים בכל הגילאים ובכל המידות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

השתיים אגב לא הגיעו משום מקום: הן הכירו בקולג' לאופנה בלונדון ומשם המשיכו יחד לעבר משרות קניינות בענקית האונליין אסוס עד שהרגישו מספיק בשלות להפיץ לעולם האופנה את הבשורה הנחשקת עליה פינטזו. אחרי שהבייבי שלהן הצליח להתברג יפה בנקודות המכירה הכי נחשבות שיש ביניהן נט-א-פורטר, סלפרידג'ס וגאלרי לאפייט, העונה התפנו השתיים להשיק לראשונה קו אקססוריז שיביא את הדי אן איי של ריקסו לכדי טוטאל לוק.

עוד באותו נושא

לא סקיני ולא שורטס: זה הג'ינס הכי מדובר כרגע

לכתבה המלאה

כדי לצאת קצת מהוייב הסבנטיזי של פרטי הלבוש באפיל היפי, ריקס את מקולקסי הלכו על קיצ'יות מקסימלית בנוסח שנות השמונים העליזות. התוצאה: תיקים, חגורות, מטפחות ותכשיטים בעלי מוטיבים מוזהבים של חוליות, צדפים וכוכבי ים על רקע הססגוניות המוכרת והאהובה. כצפוי, הבנות לא איכזבו והצליחו שוב לעלות את רף האובסס לשמיים. הפריט שמגנט אליו את רוב הבהלה של בנות הביצה הוא ה-Jemima bag - תיק יד טרפזי קשיח עם ידית מעוגלת, רצועת חוליות מתכתית וסוגר צדפה סופר טרנדי שאי אפשר לפספס.

הוא מיוצר בעבודת יד באיטליה ומגיע בגרסאות של עור קרורו ירוק (מוזמנות להשתחל לרשימת ההמתנה), עור אדום (גם הוא חסר במלאי אבל אפשר להצטרף לתור ולקוות לטוב), עור כחול ואת אלו מהקטיפה בגווני ורוד או מהעור השחור ודפוס הנקודות האדומות עדיין אפשר להשיג מבלי להמתין יותר מכמה ימי משלוח. בצירוף העובדה שהמחיר שלו לא בשמיים (295-345 פאונד), בטח ביחס לכל האמור העיל, אפשר בקלות להבין איך הפך לדארלינג החדש של אושיות הפאשן.

  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully