וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרונותיה של גיישה: ריהאנה כובשת את סין

11.7.2019 / 11:14

רגע לפני הגיליון הכי נחשב של השנה, עצרנו לבדוק מי האושיות שזכו לככב על שערי המגזינים לחודש אוגוסט. ריהאנה עושה את סין בהפקת אופנה צבעונית. קים קרדשיאן כבשה את יפן בבגדים של מעצבי האופנה הגדולים ואריאנה גרנדה היא הפנים של ווג

ריהאנה הארפר'ס בזאר סין. אינסטגרם, צילום מסך
זכרונותיה של גיישה. ריהאנה בהפקה של הארפר'ס בזאר הסיני/צילום מסך, אינסטגרם

ספטמבר הוא החודש הכי נחשב בשנה עבור מגזיני האופנה. כל מי שזוכה לככב על שער גיליון ספטמבר יודעת שזו הייתה השנה שלה, ושדברים טובים עוד עתידים להגיע בזכות הכבוד הענק להיות הפנים שמעטרות את הגיליון הכי משפיע בשנה. אבל רגע לפני שמגזיני ספטמבר יוצאים לדוכנים, אנחנו כאן כדי לדבר על גיליונות אוגוסט - שהן האפריטיף לגיליון הכי יוקרתי שיש. ובגלל שלכל אירוע גדול יש גם טרום אירוע נחשב לא פחות, האושיות שנבחרו לככב על גיליונות אוגוסט יכולות לטפוח לעצמן על השכם ולהיות גאות על הבחירה בהן.

הראשונה לעשות כן היא ריהאנה, שמככבת על שער גיליון הארפר'ס בזאר הסיני. נכון שזה גיליון שבדרך כלל לא מארח אושיות מערביות על השער שלו, אבל הפעם הוא ידע לשים את האצבע על הכוכבת הכי מדויקת של תעשיית האופנה. הקריירה המוזיקלית שלה אולי על הולד, אבל הכניסה לעולם עיצוב האופנה עשתה את שלה. אחרי שצברה קהל נאמן למותגי הביוטי וההלבשה התחתונה שלה, היא יצאה החודש לאור עם מותג הבגדים בעיצובה שנקרא גם כן פנטי והצליחה להביא בשורה. כך היא הפכה לגמרי ראויה לשער משלה. הארפר'ס בזאר סין הבין את הפוטנציאל וסגר אותה להפקה נוצצת וצבעונית עם אאוטפיטים בהשראות המזרח ואיפור בסגנון גיישה, הכל כמובן במוצרי פנטי ביוטי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ווג האמריקאי, אחד המגזינים הכי נחשבים בעולם, בחר באריאנה גרנדה להיות זו שתככב על השער שלו בחודש אוגוסט. בתמונת השער נראית גרנדה יושבת על חוף הים עם כובע קש עצום, אחד הטרנדים הלוהטים שמלווים אותנו כבר שני קיצים ברצף. חוץ מכמה להיטי ענק, יש לה גם קמפיין חדש לז'יבנשי וכמובן - התסרוקת המזוהה עמה כל כך שהפכה לטרנד בפני עצמו. חברו את כל אלה יחד - וקיבלתן את אחת הנשים הכי לוהטות בתעשייה.

ווג יפן בחר בקים קרדשיאן להיות אשת השער עם ארבע תמונות שונות. גם הפקת האופנה שמצטרפת לצילומי השער ראויה לאזכור עם אאוטפיטים של המעצבים הנחשבים ביותר כמו דולצ'ה וגבאנה, ולנטינו, מונקלר, ויקטור אנד רולף ומארק ג'ייקובס.

מגזין אל הבריטי הלך על הפקה באווירת נוצות וצבעוניות עזה עם פריאנקה צ'ופרה - בחירה שאין באמת צורך להסביר אותה. עם הנישואים לניק ג'ונאס, הקרבה המשפחתית החדשה לגיסה סופי טרנר והנוכחות בכל האירועים הכי נחשבים בעולם צ'ופרה לגמרי הפכה ממיס יוניברס ושחקנית בינונית במיל', לאחת הנשים הרותחות בתעשיית האופנה בהווה. ייחוס משפחתי וסטייל משובח זה כל מה שהיא הייתה צריכה.

באל האמריקאי לעומת זאת גייסו את מיילי סיירוס לככב על שער המגזין. ווג הבריטי סימן את קרלי קלוס כאשת השעה, גם בשל התפקיד החדש כמנחה של "פרויקט מסלול" וגם נוכח הנישואים לג'ושוע קושנר, שהפכו אותה למקורבת לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

עוד באותו נושא

קרלי קלוס חושפת: "קשה לי להיות קרובת משפחה של טראמפ"

לכתבה המלאה

הארפר'ס בזאר האמריקאי בחר בטניסאית סרינה וויליאמס להיות הפנים של גיליון אוגוסט וצילם אותה לתמונת השער כשהיא חושפת ישבן. לתמונות הנועזות מתווסף ריאיון חושפני בו מדברת וויליאמס בפתיחות על הקשיים שחוותה בחיים - החל מבודי שיימינג ועד אפליה מגדרית. בריאיון היא מספרת מה בכל זאת העצים אותה ועל הרצון לשמש דוגמא ומודל לנשים אחרות. ווג גרמניה לעומת זאת גייסו את מלכת הסטייל ויקטוריה בקהאם להיות הפנים של גיליון אוגוסט, שמציין 40 שנה למגזין. עכשיו רק נותר לחכות ולראות מי יזכו לכבוד העצום להיות הפנים של גיליונות ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully