וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשת אאוטפיט לחתונת צהריים? המלכה לטיסיה תספק לך השראה

11.7.2019 / 13:00

מלכת ספרד ואושיית הסטייל לבשה שמלה ורודה בוהקת עם גזרה מדויקת לפגישת עבודה. לנו זה עשה חשק למצוא דגם דומה לחתונת צהריים. אם אתן צריכות עוד סיבות להעתיק את הסטייל של לטיסיה - השבוע היא מיחזרה שמלה מאסוס

המלכה לטיסיה מלכת ספרד שמלה ורודה קרולינה הררה. GettyImages
אאוטפיט מושלם לאירועי הקיץ. לטיסיה מלכת ספרד בשמלה של קרולינה הררה/GettyImages

חודשי יולי-אוגוסט הם אולי שיא הקיץ, אבל גם שיא עונת החתונות. ואם אתן מוזמנות לאחת כזו, ועדיין אין לכן מושג מה ללבוש - אתן לגמרי יכולות לשאוב השראה מלטיסיה, מלכת ספרד, שבחרה בשמלה המושלמת לחתונת צהריים בקיץ.

המלכה הגיעה השבוע לפגישת עבודה עם מועצת המלוכה בנושא הנגשה לבעלי מוגבלויות באלמגרו שבספרד, כשהיא לבושה בשמלה ורודה של קרולינה הררה. מדובר בשמלה בגזרת A שמגיעה עד אחרי הברכיים, נטולת שרוולים או מחשוף ורק כפתורים קטנים בצבע זהה לשמלה מעטרים את חלקה הקדמי. על פניו נראה כי זו שמלה פשוטה ואולם הצבע החי שלה לצד הגזרה המדויקת יוצרים לוק שיקי ושמח שמתאים לפגישת עבודה כשאת מלכה, ולחתונת צהריים כשאת פשוטת עם מישראל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המלכה לטיסיה מלכת ספרד שמלה ורודה קרולינה הררה. GettyImages
עקבים של סטיב מאדן ותיק קלאץ' תואם/GettyImages

לטיסיה הוסיפה ללוק עקבי סטילטו בצבע ניוד עם רצועה שקופה של סטיב מאדן (עוד נקודת זכות לכך שהיא לא מפחדת ממותגים עממיים), עגילים שעשויים מאבן חן ורודה ומברקת ובידה אחזה תיק קלאץ' בצבע ניוד שתאם לנעליים. בגזרת הביוטי לא נרשמו חידושים. לטיסיה יודעת שסוס מנצח לא מחליפים והיא מקפידה על התסרוקת הקבועה שלה - פן ווייבי קליל ונצמדת לאיפור עדין שכולל סומק קל, שפתון טבעי בגוון ורוד וצלליות על טהרת החום עם מסקרה עוצמתית.

עוד באותו נושא

כשהאובססיות שלנו נפגשות: קייט מידלטון והמלכה לטיסיה חולקות כרכרה

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה מלכת ספרד שמלה ורודה קרולינה הררה. GettyImages
יש לה מתכון מנצח/GettyImages

חוץ מההופעה הוורודה והמוצלחת של לטיסיה, השבוע נרשמה גם הופעה ממוחזרת. כנראה שמה שעובד לקייט מידלטון, יכול לעבוד גם ללטיסיה. מלכת ספרד הגיעה לפגישה בארמון במדריד עם שמלה שרכשה באסוס ולבשה לפגישה עם נשיא סין ורעייתו בנובמבר האחרון. שמלת ערב בגזרת מידי בצבע ניוד עם רקמת ציפורים ופרחים שעולה בסך הכל 120 דולר באתר המבוקש.

בעוד שבנובמבר צירפה לטיסיה עקבי ניוד ללוק, הפעם היא בחרה בסטילטו בצבע ורוד מסטיק. כנראה שהשבוע הזה הוא בסימן ורוד עבור לטיסיה. ואם חלמתן לאמץ את השמלה שלבשה המלכה, שכן סוף סוף מדובר בפיס עם מחיר נגיש, צר לנו לאכזב ולספר שהיא כבר סולד אאוט. בכל זאת, אפקט לטיסיה בפעולה.

המלכה לטיסיה מלכת ספרד שמלה אסוס. GettyImages
שמלה מאסוס, עקבים בצבע ורוד בוהק. לטיסיה השבוע בארמון/GettyImages
המלכה לטיסיה מלכת ספרד לובשת אסוס רעיית נשיא סין. splash
פחות צבעוני, יותר סולידי. המלכה לטיסיה בשמלה מאסוס בנובמבר 2018/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully