וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידה למיקונוס: החופשה הרותחת של מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט

12.7.2019 / 8:26

הדוגמנית הברזילאית איזבל גולארט טסה למיקונוס, האי החביב על הישראלים, לחופשה פוטוגנית ומעוררת קנאה. חוץ מהמון תמונות בביקיני יש גם לא מעט רגעי סטייל בין בתים יווניים, נופים משגעים וחופים בגווני טורקיז מהפנטים

איזבל גולארט מיקונוס. אינסטגרם, צילום מסך
מיקונוס הפכה עוד יותר פוטגונית בזכות איזבל גולארט/צילום מסך, אינסטגרם

יוון הוא יעד אטרקטיבי מאוד עבור הישראלים שמחפשים חופשת בטן-גב קרובה, בלי לטוס שעות ארוכות לתאילנד או לקריביים. אלא שעכשיו מתברר שיוון כובשת גם את דוגמניות העל, שטסות כל הדרך למזרח התיכון בשביל נוף פוטוגני ושמש עוצמתית. מי שעשתה זאת לאחרונה היא מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, הדוגמנית הברזילאית איזבל גולארט, שמציפה את פיד האינסטגרם בתמונות מעוררות קנאה ממיקונוס השכנה.

זה כבר כמה שנים שהאי היווני היוקרתי מושך אליו סלבס מכל העולם והמון תיירים ישראלים. וכך, גם גולארט נפלה שבי בקסם של מיקונוס ואף מצליחה להעביר חוויה אחרת, פוטוגנית במיוחד, שלא מביישת הפקת אופנה ברמה של מגזין.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז מה ראינו שם? בריכות אינפינטי בגווני כחול מהפנט, חופי ים משגעים, בתים לבנים בסגנון יווני מסורתי עם פרחים צבעוניים, שמשיות עץ, פירות עונתיים ותצפיות מהממות. תוסיפו לכל זה את הגוף החטוב של גולארט ומצעד בגדי הים - וקיבלתם ברושור לחופשה במיקונוס.

אם אתם תוהים מה בדיוק לבשה הדוגמנית בחופשה היוונית שלה, התשובה היא - המון טרנדים. הלוק הראשון שהיא פרסמה כלל ביקיני בצבע ניאון צהוב של המותג האיטלקי Netiquette של המעצבת לוסיה פביאני ומשקפי שמש של ולנטינו. בהמשך העלתה תמונות עם ביקיני כתום, גם הוא אחד הצבעים הלוהטים בעונה הנוכחית, מבית אותו מותג. עוד ברשימת בגדי הים שלה תמצאו ביקיני לבן של המותג האמריקאי ARE YOU AM I וביקיני מנומר - הטרנד שמסרב לעזוב אותנו כבר כמה עונות רצופות.

עוד באותו נושא

הכוכבות שמציפות אותנו בתמונות בגדי ים כל השנה

לכתבה המלאה

השיק הריזורטי של הדוגמנית הברזילאית בין הטברנות, הבוטיקים והתצפיות המקומיות, עשה לנו חשק לחופשת קיץ באופן בהול. חצאיות מתנפנפות, קרופ טופים, סנדלים וכובעי קש הם מה שמרכיבים את מלתחת הנופש של גולארט. אם תוסיפו לכל הסיפור גם צלם צמוד שדאג לתעד אותה, את הארוס שחקן הכדורגל הלוהט קווין טראפ, והנה קיבלתם חופשה אינסטגרמית מלאת פאן שנראית כאילו לקוחה מווג. יצאנו לחפש דילים שווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully