וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהסטוקרית לא מתחבאת: הכירו את הכפילה של קיילי ג'נר

14.7.2019 / 7:03

תסתכלו טוב טוב בתמונות. אנחנו יודעות שזה נראה בול כמו המיליארדרית הצעירה, אבל האמת שמדובר בכוכבת רשת מלוס אנג'לס שהחליטה לקחת את הדמיון הקל בינה לבין ג'נר צעד אחד קדימה - ולהתלבש, להתאפר ולהצטלם כמוה. התוצאה מטרידה במיוחד

קיילי ג'נר קריסטן הנצ'ר. צילום מסך
יש עוד קרדשיאנית?! קריסטן הנצ'ר מימין, קיילי ג'נר משמאל/צילום מסך

האם העולם זקוק לעוד קיילי ג'נר? אם תשאלו את קריסטן הנצ'ר - התשובה היא כן. רק לאחרונה חשפנו עבורכם את בריטני חוויאר, הכפילה המדאיגה של דואה ליפה, והנה מצאנו גם את האחות התאומה האבודה של קיילי ג'נר. האם יש עוד אחות לבית משפחת קרדשיאן? טוב, אז בואו נרגיע את הרוחות. לא מדובר באחות ביולוגית, אלא בכוכבת יוטיוב בהווה ואושיית מיוזקלי בעבר שנראית בדיוק אבל בדיוק כמו קיילי ג'נר, פלוס האיפור, השיער והפוזות למצלמה.

הנצ'ר הבינה שיש דמיון קל בינה לבין המיליארדרית הצעירה, אז היא החליטה להשתמש בזה כדי להפיק סרטון יוטיוב מצליח שיגרור המון תגובות וצפיות. כחלק מהסרטון שהיא הכינה לערוץ שלה, בו יש יותר ממיליון מנויים רשומים, היא הפכה לכפילה של ג'נר. כן, גם זה מקצוע מסתבר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הנצ'ר שינתה את המראה החיצוני שלה כך שיראה כמו העתק-הדבק של ג'נר. כאמור, גם הנתונים הטבעיים של הנצ'ר עזרו לה פה, שכן יש קווי דמיון בין תווי הפנים, הצבעים והמבנה הכללי של השתיים - אבל הנצ'ר פשוט החליטה לקחת את הרצון להידמות לג'נר צעד אחד קדימה.

אז מה היא עשתה? זה התחיל בעיצוב גבות, דרך התסרוקת ושינוי השיער, העתקת האיפור, רכישת בגדים זהים ובסופו של דבר - לחקות את פוזות הצילומים של ג'נר באינסטגרם. התוצאה מטרידה במיוחד. בסרטון, שאורכו 10 דקות, היא מספרת על ההחלטה להידמות לקיילי וחושפת את התהליך והתוצאה.

עוד באותו נושא

האם מצאנו את אחותה האבודה של דואה ליפה?

לכתבה המלאה

אז מי זו בדיוק קריסטן הנצ'ר? מדובר בכוכבת רשת בת 19 בלבד שנולדה בקנדה, אך גדלה בלוס אנג'לס. היא מחזיקה ביותר ממיליון רשומים בערוץ היוטיוב שלה ועוד 5.8 מיליון עוקבים באינסטגרם. בחשבון שלה תמצאו המון צבעי שיער, פיאות משוגעות, איפור כבד ובגדים חשופים. לצד זה תראו גם תמונות שלה מהעולם, מהחיים הפריבילגים וגם תמונות עם בן הזוג הנוכחי, אוסטין הייר.

והנה קיילי, למקרה שאתם צריכים להיזכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully