וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שנכון לעונה החמה: קורטני קרדשיאן בלוק הכי טרנדי שיש

16.7.2019 / 6:37

האחות הכי פחות דומיננטית לבית משפחת קרדשיאן סיפקה לנו רגע של נחת כשנתפסה בפפראצי קליל של אחר הצהריים לובשת את כל הטרנדים הכי נכונים לעונה הנוכחית. שמלת סליפ, כפכפי אצבע על עקב ותיק קטן הם מה שהפכו את השיטוט הקליל לנוטף שיק

קורטני קרדשיאן פנלופה לוס אנג'לס. splash
ככה כולן צריכות להתלבש הקיץ. קורטני קרדשיאן עם בתה פנלופה/splash

קורטני קרדשיאן היא בדרך כלל האחות הפחות דומיננטית במשפחה, היא לא מלכת הטראש כמו קים, לא דוגמנית בינלאומית מצליחה כמו קנדל, אין לה עסק משגשג כמו של קיילי וגם לא מלאת דרמות בלתי ניתנת להכלה כמו בחייה של קלואי. ואולם, השבוע היא סוף סוף קיבלה מאיתנו את אות המצטיינת של המשפחה עם תמונות פפראצי בלוס אנג'לס. הקרדשיאנית לבשה את כל הטרנדים הכי רותחים לעונה הנוכחית וידעה לשלב אותם נכון, בלי לצאת קורבן אופנה.

שופינג קליל של אחר הצהריים עם בתה פנלופה בת השבע כשהיא לבושה בשמלת סליפ בגזרת מידי בצבע ירוק בקבוק של המותג האוסטרלי Silk Laundry במחיר הנגיש של 150 דולר בלבד בסייל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קורטני קרדשיאן פנלופה לוס אנג'לס. splash
אפילו המחירים לא מוגזמים, כמובן אם בת משפחת קרדשיאן ויש סייל/splash

ללוק היא צירפה את הנעליים הכי נכונות שיש - כפכפי אצבע על עקב של ג'יאנביטו רוסי שעולים 700 דולר ומשקפי שמש חתוליים עם פרינט מנומר, טרנד שמסרב להיעלם, של ג'נטל מונסטר בעלות של 230 דולר. גם את התיק היא בחרה נכון, כשהלכה על דגם בגודל הכי מדויק שיש בצבע בז' של המותג אקנה סטודיוס, שמוצע כעת ב-40% הנחה ומחירו 355 דולר, במקום 590 דולר.

פנלופה הקטנה התלבשה גם היא בסטייל כשהלכה על טוטאלוק תכלת-ג'ינס - גופייה ומכנסיים, וצירפה נעלי עור שחורות בגזרת אוקספורד מתוך קולקציית הילדים של ד"ר מרטינס. השלל של אותו אחר הצהריים של שופינג הוא לא פחות משלוש שקיות של מותג בגדי הילדים eggy שנמצא בלוס אנג'לס. מקוות שהבגדים שנרכשו לא פחות שיק מהבגדים שלבשו לטובת הקניות.

עוד בוואלה!

פטמות בחוץ, בדים צמודים וגזרות הזויות: הקרדשיאנז יוצאות לבלות

לכתבה המלאה
קורטני קרדשיאן פנלופה לוס אנג'לס. splash
אפשר להצטרף? השלל מהשופינג/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully