וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צימרמן, אבל ליד: מותגי הריזורט ששווה להכיר מקרוב

17.7.2019 / 7:00

קטגוריית החופשה שהייתה נחשבת בעבר לנישה אצל המותגים הגדולים הפכה עם השנים לפופולרית מאין כמותה מה שהוביל לפריחה של מותגים חדשים ובועטים שמתמחים בבוהו שיק ריזורטי משובח. קיבצנו שלושה מותגים נהדרים שכדאי לכן להכיר

עבור דור המילניאלז קטגוריית הריזורט במונחי עולם האופנה היא עובדה מובנת מאליה. אבל מי מאיתנו שצברה קצת יותר וותק על כדור הארץ יכולה להיזכר בעידן הקודם בו בתי האופנה הגדולים היו מציגים שתי קולקציות בשנה - סתיו/חורף ואביב/קיץ. בשנים האחרונות המונח ריזורט, שמשמעותו המקורית היא 'אתר נופש', מיצב את עצמו בהדרגה כשחקן משמעותי ופופולרי מעין כמוהו בתעשיית האופנה. אם פעם נשים היו רוכשות 'בגדי חוף' על הדרך לקופה אחרי חווייה שנויה במחלוקת של מדידת בגד ים בתא הלבשה עמוס מראות וניאונים, כיום כמעט כל מותג יוקרה או מעצב-על מספקים אחת לשנה קולקציית ריזורט או קרוז מתוקתקת כולל תצוגות מושקעות לא פחות מאלו ה'רגילות'.

כי כידוע הדוחות הכספיים הם השורה התחתונה בסופו של יום, ומסתבר שדווקא אוספי הביניים שנחשבו לסופר נישתיים בעבר הפכו להיות הפייבוריטים העסקיים בקופות. במקביל, הנוכחות של לייבלים ייעודיים לבגדי חופש הפכה להיות שחקן מרכזי בשוק, עיין ערך צימרמן האוסטרלי, דודו בר-אור שלנו, קאלט גאיה או מארה הופמן ופרי פיפל. מעבר לעובדה שהסגנון הזה פוטוגני להחריד ועובד מצוין עם פילטר האשליות שמוצג ברשתות, יש תחושה שהעולם מתחיל ליישר קו עם המציאות היומיומית שלנו פה בישראל, שבה כפכפי אצבע מגומי נחשבים כיסוי לגיטימי לכף הרגל כמעט בכל סיטואציה. לקבלת השראה קיבצנו שלושה מותגים ששווה מאוד להכיר מקרוב:

PatBo

פטרישיה בונלדי הברזילאית ממזגת את כל תרבות השמש שמזוהה עם הקרנבל המפורסם לרמת קוטור נוטף שיק סקס-אלגנט. באתר שלה ניתן למצוא כל מה שבין בגדי ים לשמלות ערב קלילות עם הקפדה על סילואטות נשיות, דפוסים פרחוניים בצבעוניות עזה והמון דיטיילים מקפיצים של קשירות, וולנים, חגורות, כיווצים, מלמלות ומחשופים נדיבים.

את כל העושר הזה היא משיגה בעזרת 400 נשים מקומיות מעיר הולדתה אוברלנדיה שאמונות על שימור מסורת עבודת היד הברזילאית בכל אחד מהדגמים בקולקציה. המחירים מן הסתם רחוקים מלהיות זולים ומתחילים ב-125$ לטופ בגד ים עד 995$ לשמלת מקסי, אבל באגף הסייל ניתן לאתר כמה פיסים הורסים כמו חזיית בגד ים בגזרת סטרפלס עם שרוולים תפוחים ב-105$ פלוס חלק תחתון תואם ב-98$, או שמלת מעטפת אדומה עמוסת מלמלות ב-368$ במקום 525$.

עוד בוואלה!

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים: התיק המנצח של Rixo

לכתבה המלאה

Innika choo

מה אפשר לצפות מסטייליסטית לשעבר שנולדה באוסטרליה וכיום גרה עם בעלה ושתי בנותיהם בבאלי, אינדונזיה? חשיפה לבגדים שאיניקה צ'ו מעצבת עושה חשק לחיות באווירת חופש כל השנה. קודם כל הצבעים, שמגדירים מחדש מה הם גווני חול ומגיעים בכל מיני ורסיות כיפיות בגזרות סופר משוחררות ובטקסטילים טבעיים כמו כותנה ופשתן. מה שהביא לצ'ו את עיקר תהילתה הם אוברולים ממכרים בגזרת סינר מסורתית שמקורה בהודו - Dungaree, ושמלות קומות עתירות בד שעושות חשק להסתובב בלי הפסקה (עד סחרחורת) ומוצעות למכירה בגרסאות של מחשופים ואורכים משתנים. גם פה המחירים פחות נגישים, בין 90$ ל-570$, כשבסייל ניתן לאתר שמלות בודדות במחירים של 100-200$.

Fillyboo

המותג האוסטרלי פיליבו קיים אמנם משנת 2004, אבל הסיפור שמאחוריו מהוות עדות חיה להשתרשות העמוקה ולביקוש הגבוה של בגדי חוף ופנאי כעמוד תווך בגרדרובה המודרנית. במקור, לפני 15 שנים, הייעוד של פיליבו היה להביא את בשורת הבוהו שיק עבור נשים בהריון, כשבהמשך נולדה קולקציה לתקופת ההנקה ואחרי לידה.

הרעיון היה להשתמש בבדים מהזן הטבעי הפייבוריטיים על הריוניות ואמהות טריות, רקמות מסורתיות וגזרות משוחררות ונוחות שאפשר לגדול בתוכן. אותם וייבים של אמא אדמה הצטלבו לפני כמה שנים במגמת האתנו שיק וההייפ סביב פיליבו הגיע לבנות שאינן קשורות להריון. מפה לשם בפיליבו זנחו את הטייטל האימהי, למרות שעדיין רוב הדגמים מתאימים לבטן תופחת, וכיום מדובר באחד הברנדים החזקים בתחום שמתמחה בשילוב סטייל היפי עם אטיטיוד סקסי בהגשה מוקפדת ואיכותית. 450-120$. כנסו לשוטט באתר.

  • עוד באותו נושא:
  • צימרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully