וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם זיעה של נסיכה: חולצת חדר הכושר של דיאנה נמכרה ביותר מ-50 אלף דולר

18.7.2019 / 13:20

כמעט 22 שנים אחרי מותה, החולצה שלבשה הנסיכה דיאנה לאימונים ותועדה על ידי צלמי הפפראצי נמכרה לקונה אנונימי בסכום אסטרונומי של 53,532 דולר. את החולצה מכרה המאמנת האישית שסיפרה: "דיאנה לבשה אותה בכל פעם שיצאה מחדר הכושר כדי לאכזב את הצלמים שציפו ללוק חדש"

הנסיכה דיאנה 1995 חדר כושר. GettyImages
עוד יום, אותה חולצה. הסווטשירט שנמכר ביותר מ-50 אלף דולר על הנסיכה דיאנה ב-1995/GettyImages

למי מאיתנו זה לא קרה: ניסינו למכור פריט לבוש ישן שלנו שכבר אין לנו בו צורך ועל הדרך להרוויח קצת כסף, אבל גילינו שהערך שלו נמוך בהרבה, ושאם מישהו בכלל מוכן לקנות מאתנו יד שנייה הוא ישקיע בפריט שקלים בודדים וממש לא סכומי עתק. ובכן, הסיבה לאכזבה הזו היא אחת - אנחנו לא נסיכות. ועכשיו הרשו לנו לשאול שאלה - כמה כסף הייתם משלמים עבור חולצת חדר הכושר של הנסיכה דיאנה?

מכירה פומבית שנערכה לאחרונה הציעה את החולצה שלבשה הנסיכה דיאנה המנוחה לאימונים בחדר הכושר ונתפסה איתו בתמונות פפראצי ב-1995. מאמנת הכושר של דיאנה, ג'ני ריבט, קיבלה ממנה בזמנו את החולצה הזו של וירג'ין, ועכשיו החליטה להעמיד אותה למכירה. הקונה האנונימי שרכש את החולצה שילם סכום אסטרונומי של 53,532 דולר עבור הפריט המיוחס.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לדבריה של ג'ני, הנסיכה דיאנה, שנהרגה לפני כמעט 22 שנה, נהגה ללבוש את הסווטשירט הזה בסיום כל אימון כדי להרגיז ולאכזב את צלמי הפפראצי, שהיו מחכים לה מחוץ למכון בתקווה לתפוס אותה כל פעם בלוק חדש. הנסיכה סברה שאם היא תמיד תיראה אותו הדבר ביציאה מהאימון - לצלמים יימאס לחכות שם והם יעזבו אותה במנוחה.

במכירה הפומבית תיארה ג'ני את הפריט: "הסווטשירט הזה של וירג'ין ניתן לנסיכה על ידי ריצ'רד ברנסון. הוא הפך להיות הפריט הכי נלבש שלה בביקורים בחדר הכושר. היא הרגישה שיש הרבה נושאים חשובים בעולם להתרכז בהם מאשר תיעוד שלה מחדר הכושר ולכן החליטה ללבוש את החולצה הזו לכל אימון מתוך מחשבה שזה יעצור את הטירוף של צלמי התקשורת לצעד אותה". עוד היא הוסיפה שהסווטשירט מעולם לא כובס, מה שמעלה את הערך שלו במכירה.

הסיפור החמוד, לצד העובדה שלחולצה כנראה עדיין יש את ריח הזיעה של הנסיכה דיאנה, גרמו לקונה האנונימי לשלוף את הארנק ולרשום שיק על סך יותר מ-50 אלף דולר. תחשבו על זה בפעם הבאה שתנסו למכור פריט יד שנייה שלכן.

עוד באותו נושא

שמלת הכלה השנייה של הנסיכה דיאנה - שמעולם לא נחשפה

לכתבה המלאה
הנסיכה דיאנה לובשת אדום. GettyImages
רצתה להיפטר מצלמי הפפראצי שחיכו לה ביציאה מהמכון. הנסיכה דיאנה/GettyImages
הנסיכה דיאנה בביקור בפורטלנד, אוסטרליה, 1 נובמבר 1985. GettyImages
פריט שלה שווה היום הרבה מאוד כסף. הנסיכה דיאנה, 1985/GettyImages
הנסיכה דיאנה בשמלה של כריסטינה סטמבוליאן, לונדון 1994. GettyImages
השמלה הכי מפורסמת של הנסיכה המנוחה, 1994/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully