וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר יפה מהאמא: הבן של אליזבת הארלי מטריף את העולם!

21.7.2019 / 10:00

דמיאן הארלי בן ה-17 היה נושא שיחה בעולם הבידור כבר כשהיה עובר בבטן אמו. כעת הוא מדגמן לראשונה לאחד ממותגי האיפור הנחשבים בעולם עם לוק אנדרוגני ודמיון לא רגיל לכוכבת הבריטית

אליזבת' הארלי, דמיאן הארלי. GettyImages
דומים? תיכף תבינו עד כמה.. דמיאן ואליזבת הארלי/GettyImages

בנה של אליזבת הארלי, דמיאן, נמצא בכותרות מהרגע שהיה עובר בבטנה של הכוכבת הבריטית הלוהטת. עוד כשהארלי הרתה למיליונר האמריקאי סטיב בינג הוא נקלע בעל כורחו לשערורייה סביב זהות האב שמצידו הכחיש בכל תוקף את תרומתו לסיפור, מה שהוכרע כנכון בסופו של דבר באמצעות בדיקת Dna פשוטה. בהמשך הפך הארלי הצעיר לשמש כצלם הפרטי שמסייע לאמו לתחזק חשבון אינסטגרם מלא בתמונות סקסיות וחושפניות שעל פי המגיבים ברשת, לא נאותים ליחסי אם ובנה.

כעת כשהוא בן 17 בלבד וכשנה אחרי שחתם על חוזה דוגמנות בסוכנות 'טס מודלס', אותה סוכנות בה חתומה אימו, דמיאן מספק כותרות חדשות באדיבות קמפיין ביוטי חדש של המאפרת פט מקגראת', אחת החזקות בתחום, שהחליטה לסגנן אותו בלוק נשי-אנדרוגיני.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

דמיאן הארלי. אתר רשמי פט מקגראת', צילום מסך
אוקיי, וואו!/צילום מסך, אתר רשמי פט מקגראת'

כחלק מהקונספט של מקגראת' להציג עור פנים מושלם, נדרש הארלי הצעיר לספק את הסחורה עבור קו ה- simply genius מול עדשת הצלם המפורסם סטיבן מייזל. עם שיער ארוך בגוון חום בהיר ודימיון מפחיד לאמו היפהפייה בת ה-54, כולל עצמות הלחיים המפורסמות, דמיאן נכנס בקלילות לתפקיד, על אף שמדובר בקמפיין הראשון שלו כדוגמן, עם סטיילינג פשוט של ז'קט עור שחור וטי לבנה. כפי שניתן לצפות, גם הפעם הביקורות ברשת לא נחסכו ממנו ומהסובבים אותו: "עצוב מאוד בשבילו", "ילד מסכן עם אמא לא נורמלית" כתבו אלו מהצד השמרני, "חייבים לשאול מדוע יש נשים שהופכות את הבן שלהן לתחליף בן-זוג ואיך זה משפיע על החיים שלהם", תהה אחר.

עוד בוואלה!

25 שנה אחרי: אליזבת הארלי חוזרת לשמלה שהזניקה לה את הקריירה

לכתבה המלאה
דמיאן הארלי. אתר רשמי פט מקגראת', צילום מסך
דמיאן לקמפיין ביוטי חדש של המאפרת פט מקגראת'/צילום מסך, אתר רשמי פט מקגראת'

אבל רוב התגובות התרכזו דווקא בדמיון המשפחתי המדהים בין השניים תוך ציון היופי המסחרר שעשה קופי פייסט מדור לדור, ויש כאלו שמצאו גם פה מה לא בסדר: "כבר יש ליז הארלי אחת, דמיאן צריך להיות הוא עצמו" ו"מסתבר שבן יכול להיות יותר מידי דומה לאמא שלו". כך או אחרת, עם התחלה כה מרשימה אין ספק שעוד נשמע עליו רבות.

דמיאן בקמפיין החדש של פט מקגראת'

דמיאן הארלי. אתר רשמי פט מקגראת', צילום מסך
מטריף. דמיאן הארלי/צילום מסך, אתר רשמי פט מקגראת'
דמיאן הארלי. אתר רשמי פט מקגראת', צילום מסך
נכנס לעניינים מהר. דמיאן בקמפיין ראשון/צילום מסך, אתר רשמי פט מקגראת'
אליזבת' הארלי, דמיאן הארלי. GettyImages
עושה עם אמא אירועים חברתיים כבר בגיל 14/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully