וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תקשיבו לקארי בראדשו: הסקראנצ'י חוזרת!

22.7.2019 / 7:00

גומיית השיער הידועה לשמצה מהאייטיז חוזרת לחיינו ואם לפני שנה רק נחרדנו מהמחשבה, כעת היא מקבלת פרשנות משגעת בגווני פסטל מבד אורגנזה. אם לא תגזימו, זה יכול לעבוד לכן נהדר

כל פעם שנדמה כי מיצינו את סצינת המיתוג המחודש של אפיזודות הזויות מהאייטיז ומהנייטיז, עולם האופנה מאותת לנו שטעינו באדיבות עוד פיסת קאמבק שתופסת אותנו לא מוכנות. וכמו בכל תהליך אבולוציוני מפתיע, אחרי תקופת ההלם מגיע שלב הקבלה שמתחלף באובסס ומזכיר לנו שוב מה היא קורבנות אופנה מהזן הנחות ביותר.

ככה גם קרה עם גומיית השיער המושמצת הידועה בכינויה 'סקראנצ'י', שהיא בעצם חתיכת בד מכווצת שמכילה בתוכה גומייה פשוטה. כשהתוודענו לכך שהתופעה חוזרת למיינסטרים לפני יותר משנה נגעלנו קלות, חייבות להודות, ודילגנו בגיחוך על העניין. אבל כעת הגיע הרגע לאכול את הכובע עם נוק אאוט מושלם בדמות סדרת סקראנצ'יז ענקיות מאורגנזה בגווני פסטל שבין לילה כבשו כל חלקה טובה ברשת כולל כתבות באתרים של לא מעט מגזינים נחשבים ביניהם הארפר'ס בזאר, ווג, באסל ופופשוגר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הקראש הגלובלי שייך למותג הדי אנונימי room shop vintage מפילדלפיה, שהתקיים עד להיסטריה הנוכחית מתחת לרדאר. לאור ההייפ של הימים האחרונים הוא שינה סטטוס ל'פופולרי' מאוד, בטח ובטח לנוכח תווית מחיר של 20$ עבור הפריט החם של הרשת (30$ לגרסת משי). מאחורי הלהיט הנגיש עומדים בעלי השואו רום - שלי הורסט ודרי סקולי, זוג נשוי שאחז בג'ובים נחשבים בעולם קמעונאות האופנה. יחד החליטו לנטוש את ההשתעבדות לתאגידים לטובת החלום המשותף: מסעות ברחבי העולם תוך ליקוט ומכירה של פרטי וינטג'.

עוד בוואלה!

לא צימרמן, אבל ליד: מותגי הריזורט ששווה להכיר מקרוב

לכתבה המלאה

על פי הנוכחות המאסיבית באינסטגרם וברשת, כולל אותן פאשניסטות משפיעניות על פיהן יישק דבר, גומיות הענק המכווצות האלה הולכות להיות פה לפחות עד סוף הקיץ. אפשר להזמין את המקור מחנות האונליין של roomshopvintage, להכין לבד בבית או לחכות כמה ימים להצפה ברשתות המהירות. היידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully